Nettttis Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Hei alle sammen Første gang jeg er på et sånt forum så skal prøve å forklare så godt jeg kan og håper på masse gode råd, tips og meninger. BEGYNNELSEN Jeg begynte på voksen opplæringen for noen uker siden da jeg har mange år med hull i skole gangen (jeg er 23 år) så jeg tar grunnskolen som voksen og i klassen min så går det en gutt på 26 år fra landet Eritrea og siden jeg begynte på skolen har vi hatt god kontakt , pratet mye, ledd mye, gjort oppgaver sammen og alltid komt godt overens og jeg har tenkt flere ganger i mitt stille sinn om han har kjæreste, at han viker snill og er søt liksom men vi har aldri møttes etter skoletid. Så man blir ikke like godt kjent da som om man tilbringer tid utenfor skolen.. PIZZA OG ALKOHOL HJEMME HOS MEG Han bruker å reise til nabo byen i helger for han har venner der og jeg bruker alltid å mobbe han å si du skal være i "denne" byen i helgen. Og sist helg så skulle han være her så jeg inviterte han og han tok med kameraten sin og jeg lagde hjemmelaget pizza , vi drakk og i det øyeblikket han kom inn døren min på lørdag så følte jeg en sterk tiltrekning av han, og følte meg nesten som en tenåring igjen om jeg kan kalle det det, Hehe. Vi holdt på med leken nødt og sannhet den kvelden for jeg hadde ikke kort stokk så da var det den eneste leken vi tre kom på haha eller jeg kom på da og jeg hadde mine ønsker og baktanker med det, og da skjedde det at jeg og han jeg prater om danset love danse, altså holdt tett inntil hverandre mens vi gikk rundt, vi kysset og klinte osv . Helt fantastisk. Det som var litt sårt den kvelden var at han fortalte meg at han hadde blitt kjent med ei på Facebook som han likte veldig godt, hun også var fra Eritrea og bodde i en by som ligger ca 4-5 timer her i fra og han skulle reise til henne i julen og møte henne. Jeg bare lo og ønsket han lykke til og latet som Ingening men inni meg så betydde de kyssene så mye mere enn jeg ga uttrykk for. SØNDAG Jeg våknet opp med en trist følelse på søndag for han var den første jeg tenkte på og jeg tenkte at dette ikke betydde noe for han, dessuten spurte han flere ganger på lørdag om vi var venner og sa at jeg var hans bestevenn osv. Og det jeg tenkte var en av to ting endten at han vil forsikre seg om at jeg ikke forventet noe mer enn vennskap av han eller at han ville vite at vi faktisk var venner nå og ikke bare gikk på skole sammen . Men anyway på ettermiddagen fikk jeg en melding der han lurte på om jeg hadde det bra osv og jeg hadde en unnskyldning for å møte han, for han og kameraten hadde nemlig lagt igjen mange øl her og jeg nektet å ta de i mot selvom han sa jeg kunne få de så jeg møtte han på en barneskole og vi husket litt , pratet og før jeg gikk hjem så kysset vi noen ganger. Vi pratet også om utleninger , norske folk , rasisme og alt. Og han sa til meg at han mente at vennskap er bra for alle å ha uansett land men kjærlighet , kjæreste og forhold mente han at man skal være fra samme land pga språket og at man skal forstå alt man sier og for å unngå misforståelser. Håpet mitt om jeg og han falt ut den kvelden og det gjorde ikke noe godt! Uansett jeg skrev en melding til han den kvelden " min gode venn " og han skrev " nei du er snille jenta " I DAG : skolen i går og i dag var bra , vi var som vi alltid hadde vært gode venner på skolen. I dag skrev han til meg og vi chattet litt og tullet osv også spurte jeg om favorittmaten hans og da sa han pasta og jeg sa at jeg ville lage det til han en dag og han spurte når og jeg spurte hva han skulle i morgen, så ringte han meg og spurte om vi skulle møtes for han måtte lese til tentamen i morgen og vi gikk sammen fra meg til han, vi pratet masse for det er en annen som har plaget meg mye og han sa til meg at jeg ikke skal være redd , han er alltid her for meg, han kommer til meg når som helst og at jeg er så snill jente så han blir sint når noen er så slemme mot meg osv . Jeg fikk også pratet om mamma og julen og hvor mye jeg gruet meg til julen når mamma var død osv og han var så omtenksom og forstod. Vi satt inntil hverandre og klemte og sånn og jeg sa til han at jeg ikke kunne ha sex for at jeg hadde mensen, VI HAR IKKE HATT SEX FØR! Og han sa til meg at han forstod og om jeg ikke ville ha sex så noen gang så skulle han akseptere det for jeg bestemte over hvem og når. Han er ikke muslim men kristen. Jeg følte en utrolig kjemi med han og jeg liker denne gutten så utrolig godt! MINE SPØRSMÅL TIL DERE ER : 1. Har jeg noen mulighet for å få han til å ville ha et forhold med meg ? 2. Hva er trikset for å få han til å bli forelsket i meg? 3. Bør jeg ha sex med han eller ikke ? 4. Hva kan jeg gjøre og har dere noen tips, råd, historier ? Håper på svar!
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Han er jo allerede forelsket i deg han der, men han har noen ideer om hvem som passer best til han i forhold, barn, ekteskap og det tror jeg at han nok vil holde på med mindre du plutselig forsvinner fra han. Du kan jo ikke fortsette sånn, og så fortsetter han å holde deg på gress. Jeg tror at om du en tid fremover kjenner at du vil ha han fortsatt, så bør du fortelle han det, og be han velge. For han kan ikke få i pose og sekk. Det at han skal besøke hun andre i jula og nå holder på med deg. Det er en uting. Ikke bra. Problemet her er at du ikke vet om de to er i et avstandsforhold. Du burde spørre han om han virkelig syns det er greit å rote med deg og så ha hun andre ventende der. Klarer du å unngå å ha sex med han så er det flott. Men gjør som du vil og husk beskyttelse i tilfelle. Anonymous poster hash: 01f62...4a2 1
Gjest Elseby13 Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Han der er tydeligvis forelsket i deg, som du er i han. Men han prøver å tenke fornuftig oppi det og det skjønner jeg. Jeg er enig at forhold funker best mellom to fra samme kultur. Selvfølgelig må du ikke ligge med ham! Spesielt når han er interessert i en annen jente som han attpåtil skal tilbringe jula med. De kommer nok til å ha sex. Han vil bare bruke deg som tidsfordriv frem til jul. Jeg syns du skal la ham være og prøve å se fremover. Det blir vondt men du kommer deg over ham.
frøkenkoz Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Trur du han vet at du liker han så godt ? 1
Nettttis Skrevet 4. desember 2013 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2013 Jeg er veldig usikker for vet ikke om han har skjønt det eller ikke...
Nettttis Skrevet 4. desember 2013 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2013 Tusen takk for alle svar men jeg vil fortsatt ha han av hele mitt hjerte Hehe
flinkeceline Skrevet 4. desember 2013 #7 Skrevet 4. desember 2013 Kan godt hende han forstår det men ikke tør ta initiativ
Binta Ba Skrevet 4. desember 2013 #8 Skrevet 4. desember 2013 Om han kommer på middag til deg, så spør litt ut hva han tenker om å skulle ha forhold til ei norsk jente. Vær ærlig, si at du liker ham. Om du skal ha sex med ham eller ikke er jo opp til deg, men siden du allerede har følelser for ham, ville ikke jeg hoppet til sengs med ham med mindre det var noe følelser fra han side.
flinkeceline Skrevet 4. desember 2013 #9 Skrevet 4. desember 2013 (endret) Dersom du spør ham direkte om hva han føler kan det hende du får en positiv respons. Uansett gjelder det å følge med på signaler og være oppmerksom på om han er villig til å ha sex med deg der og da. Endret 4. desember 2013 av flinkeceline
Nettttis Skrevet 4. desember 2013 Forfatter #10 Skrevet 4. desember 2013 Dersom du spør ham direkte om hva han føler kan det hende du får en positiv respons. Uansett gjelder det å følge med på signaler og være oppmerksom på om han er villig til å ha sex med deg der og da. Så du tror ikke jeg skremme han bort ? Han skal jo til ho jenta i jula og jeg vet han vil ha sex med meg vist jeg vil så er det negativt eller positivt? Hvordan signaler skal jeg se etter?
Nettttis Skrevet 4. desember 2013 Forfatter #11 Skrevet 4. desember 2013 Om han kommer på middag til deg, så spør litt ut hva han tenker om å skulle ha forhold til ei norsk jente. Vær ærlig, si at du liker ham. Om du skal ha sex med ham eller ikke er jo opp til deg, men siden du allerede har følelser for ham, ville ikke jeg hoppet til sengs med ham med mindre det var noe følelser fra han side. Det har han jo egentlig svart på når han sa at han mener man skal være fra Samme land i kjærlighet pga språk.
Nettttis Skrevet 4. desember 2013 Forfatter #12 Skrevet 4. desember 2013 forresten jeg skrev et hjerte til han på melding og han skrev det tilbake og jeg skrev at han var den beste gutten i verden og han skrev at jeg var den beste jenten i hele universe... Hva betyr dette ?? er så forvirret og såååå forelsket!
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 4. desember 2013 #13 Skrevet 4. desember 2013 Jeg tenker at han vil ha sex jeg. Han sa han var interessert i en annen jente fra hans hjemland, og at dere kunne være venner. Han vet at du er veldig keen på han, og han vil vel leke litt tenker jeg.
Binta Ba Skrevet 4. desember 2013 #14 Skrevet 4. desember 2013 Det har han jo egentlig svart på når han sa at han mener man skal være fra Samme land i kjærlighet pga språk. Hva man mener og hva man føler er ikke alltid det samme. Du får ikke vite noe sikkert uten å spørre.
Nettttis Skrevet 4. desember 2013 Forfatter #15 Skrevet 4. desember 2013 Hva man mener og hva man føler er ikke alltid det samme. Du får ikke vite noe sikkert uten å spørre. Så det kan være at han vil gi det et forsøk selvom jeg er norsk og han prater med ho fra Eritrea ? Håper det ! Hvordan kan jeg merke om han har følelser og er det noe jeg kan gjør så han kan like meg mere ?
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #16 Skrevet 4. desember 2013 Du må nesten spørre ham rett ut om han villig til å forsøke. Men jeg ville definitivt ikke hatt sex med ham før du vet at han har de samme følelsene for deg. Anonymous poster hash: ff154...843 1
Nettttis Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #17 Skrevet 5. desember 2013 I dag på skolen visste han meg bilde av *kjæresten* sin nå er vel alt håp ute? Takler ikke dette
Binta Ba Skrevet 5. desember 2013 #18 Skrevet 5. desember 2013 I dag på skolen visste han meg bilde av *kjæresten* sin nå er vel alt håp ute? Takler ikke dette Om han kaller henne kjæresten, så vil jeg påstå det ja.
Nettttis Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #19 Skrevet 5. desember 2013 Om han kaller henne kjæresten, så vil jeg påstå det ja. Er det ingenting jeg kan gjøre?
Binta Ba Skrevet 5. desember 2013 #20 Skrevet 5. desember 2013 Er det ingenting jeg kan gjøre? Ikke annet enn å fortelle ham hva du føler, og ta det derifra, nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå