Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tafatte, femininie, sjenerte med små peniser og redusert fruktbarhet? ..Hatt besøk fra andre land som lurte på hvorfor det var så kjempe mange homofile rundt omkring. Tittet meg rundt, og kunne bare se vanlige norske menn...

Anonymous poster hash: 32efe...b8f
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Sagarmatha
Skrevet

haha, der kom den ja. Så mye bitterhet det skal være på dette forumet. Kan jeg foreslå brennevin og onani for å løse litt på stemningen?

• Liker 3
Skrevet

Fordi de er redde for falske voldtektsanmeldelser, voldsanmeldelser, få unger de blir fratatt i rettssystemet eller at dama ligger med sjefen hans. norske kvinner, i verdens rikeste land, oppfører seg med stolthet mer som gettogaggerne i harlem, men har forventninger som ekte ladies fra overklassen.

Skrevet

Hahahahahahaha, dør

Anonymous poster hash: e5c8f...e8a
  • Liker 2
Skrevet

Redusert fruktbarhet? Jeg er i min beste alder og jeg kunne lett lage deigen til bollen :)

Skrevet

Redusert fruktbarhet? Jeg er i min beste alder og jeg kunne lett lage deigen til bollen :)

Duuu juuuuuuuuuuugerrrr

Anonymous poster hash: 75ebf...ad5

• Liker 2
Skrevet

Duuu juuuuuuuuuuugerrrr

Anonymous poster hash: 75ebf...ad5

Nei, han er nok bare "sjalu" :plystre:

Anonymous poster hash: 50d99...220

Skrevet

Fordi de er redde for falske voldtektsanmeldelser, voldsanmeldelser, få unger de blir fratatt i rettssystemet eller at dama ligger med sjefen hans. norske kvinner, i verdens rikeste land, oppfører seg med stolthet mer som gettogaggerne i harlem, men har forventninger som ekte ladies fra overklassen.

1. Kvinner er redd for voldtekter

2. Kvinner er redd for vold

3. Bli forlatt under graviditet/etter graviditet

4. Ikke bety en dritt etter at man er fylt 25

5. I verdens rikeste land!

6. Hvor menn oppfører seg mer som små bitterpikker på internett

7. Men har forventninger som ekte gentleman; å få seg noe hver helg på by`n osv....

BLÆhæfnjbd

Anonymous poster hash: 50d99...220

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...