AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 tafatte, femininie, sjenerte med små peniser og redusert fruktbarhet? ..Hatt besøk fra andre land som lurte på hvorfor det var så kjempe mange homofile rundt omkring. Tittet meg rundt, og kunne bare se vanlige norske menn... Anonymous poster hash: 32efe...b8f 3
Gjest Sagarmatha Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 haha, der kom den ja. Så mye bitterhet det skal være på dette forumet. Kan jeg foreslå brennevin og onani for å løse litt på stemningen? 3
tinder Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Fordi de er redde for falske voldtektsanmeldelser, voldsanmeldelser, få unger de blir fratatt i rettssystemet eller at dama ligger med sjefen hans. norske kvinner, i verdens rikeste land, oppfører seg med stolthet mer som gettogaggerne i harlem, men har forventninger som ekte ladies fra overklassen.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 Hahahahahahaha, dør Anonymous poster hash: e5c8f...e8a 2
Brian O'Conner Skrevet 4. desember 2013 #5 Skrevet 4. desember 2013 Redusert fruktbarhet? Jeg er i min beste alder og jeg kunne lett lage deigen til bollen
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #6 Skrevet 4. desember 2013 Redusert fruktbarhet? Jeg er i min beste alder og jeg kunne lett lage deigen til bollen Duuu juuuuuuuuuuugerrrr Anonymous poster hash: 75ebf...ad5 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #7 Skrevet 4. desember 2013 Duuu juuuuuuuuuuugerrrr Anonymous poster hash: 75ebf...ad5 Nei, han er nok bare "sjalu" Anonymous poster hash: 50d99...220
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #8 Skrevet 4. desember 2013 Fordi de er redde for falske voldtektsanmeldelser, voldsanmeldelser, få unger de blir fratatt i rettssystemet eller at dama ligger med sjefen hans. norske kvinner, i verdens rikeste land, oppfører seg med stolthet mer som gettogaggerne i harlem, men har forventninger som ekte ladies fra overklassen. 1. Kvinner er redd for voldtekter 2. Kvinner er redd for vold 3. Bli forlatt under graviditet/etter graviditet 4. Ikke bety en dritt etter at man er fylt 25 5. I verdens rikeste land! 6. Hvor menn oppfører seg mer som små bitterpikker på internett 7. Men har forventninger som ekte gentleman; å få seg noe hver helg på by`n osv.... BLÆhæfnjbd Anonymous poster hash: 50d99...220
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå