Gå til innhold

Kjendis på Tinder..

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en liten stund siden så jeg plutselig en kjendis på Tinder. Vet han bor et eller annet sted i nærheten av meg, for jeg har sett han på butikken noen ganger. Jeg fikk match på han (!) men han sa ingentign til meg, og jeg turte ikke skrive noe til han.

Poenget er at jeg vet han har dame og unger. Og han virker jo sympatisk i media og sånn, så jeg vfikk skikkelig dårlig inntrykk av han nå!!

Bør jeg oppsøke dama og si det?

Anonymous poster hash: 4b46c...62a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om Tinder har fått rykte på seg som en sex-app, er det mange som prøver Tinder kun fordi de er nysgjerrige og ikke fordi de er ute etter å finne noen. Jeg ser absolutt ikke noen grunn til å oppsøke konen til kjendisen.

• Liker 3
Skrevet

Dessuten er det ikke sikkert det er han. Første jeg tenker er at en eller annen har plukket bilde til en lokal kjendis, når de testet ut appen. Kryr jo av fake FB-profiler også.

Anonymous poster hash: c9d35...b81
  • Liker 12
Skrevet

Hør på siste episode av Misjonen på P4, så kanskje du forstår hvordan dette kan ha skjedd ;) Som sagt over, det er mange som bare er nysgjerrige og ikke vet helt hvordan det fungerer.

• Liker 5
Skrevet

Hør på siste episode av Misjonen på P4, så kanskje du forstår hvordan dette kan ha skjedd ;) Som sagt over, det er mange som bare er nysgjerrige og ikke vet helt hvordan det fungerer.

De fleste av oss gidder ikke å lete opp og høre på den episoden. Fortell heller hvordan det kan ha skjedd.

Anonymous poster hash: 3554e...863

• Liker 8
Skrevet

Sikkert ingen som lager morokonto på Tinder med kjendisbilder.

Anonymous poster hash: 7f994...90d
  • Liker 3
Skrevet

De fleste av oss gidder ikke å lete opp og høre på den episoden. Fortell heller hvordan det kan ha skjedd.

Anonymous poster hash: 3554e...863

Jeg sa jo det i påfølgende setning. Folk prøver det uten å vite helt hva det er, av nysgjerrighet. Prøver man å "bla" seg vekk fra bildene som dukker opp kan man jo fort bla feil vei, og like noen uten å mene det. Det skjedde iallfall meg, selv om jeg visste hva appen var for noe.

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Hehe, jeg skulle akkurat til å skrive dette ;p

Skrevet

Snakket de om dette på dagens Misjonen?

Anonymous poster hash: c0bc8...cd6
Skrevet

Snakket de om dette på dagens Misjonen?

Anonymous poster hash: c0bc8...cd6

Nei, sist fredag :)

Skrevet

De leste opp denne tråden på misjon i dag, haha :)

De skjønte med engang at det var Golden det var snakk om :P

• Liker 3
Skrevet

Bør jeg oppsøke dama og si det? Anonymous poster hash: 4b46c...62a

Skrevet
Bør jeg oppsøke dama og si det? Anonymous poster hash: 4b46c...62a

Ja, definitivt. På vegne av alle oss som elsker Golden Duuuuuuck på Misjonen(p4) så må du være grei å si det til dama hans. Just do itAnonymous poster hash: d6fa3...806

Skrevet

Hvordan vet dere hvem jeg snakker om? Flere som har sett den samme?

Skrevet

Hvordan vet dere hvem jeg snakker om? Flere som har sett den samme?

Kanskje du skal lese din egen tråd?

Anonymous poster hash: be27b...301

Skrevet

Kanskje du skal lese din egen tråd?

Anonymous poster hash: be27b...301

Jeg har lest den flere ganger men skjønte ikke hva folk snakket om. Men skjønner nå at det er et radioprogram og at de har snakket om det der. Har ikke hørt om programmet før. Da vet jeg i hvert fall at det bare var noe tøys.

Skrevet

Har dere iTunes kan dere høre på Misjonen gratis der. Lo så jeg grein av gårsdagens Golden Duck.

• 8 år senere...
Skrevet

Haha, i dag var dette innslaget på Misjonen Destilert (begge Tinder-sakene faktisk). Blir aldri lei av denne.

Anonymkode: 63ce6...5bc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...