AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Min lillesøster på 18 forlater etter all sannsynlighet redet neste år, og jeg har tenkt litt på å gi henne en "flytteeske" til jul fylt med litt forskjellig stæsj som er fint å ha når man skal flytte for seg selv Samtidig sier hun at hun ønsker seg fine ting til rommet sitt hjemme hos foreldrene våre (men ikke lysestaker?!), så jeg tenkte jeg kunne kombinere dette litt, slik at dette også kan tas med videre når hun flytter. Har tenkt litt på diverse kjøkkenredskaper og sånt, men det kan hun jo ikke akkurat bruke på rommet sitt nå.. Noen som har noen tips? Anonymous poster hash: 54ecf...6d0
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Hva med et fint serveringsbrett? Det kan hun bruke til pynt på rommet sitt nå, med lys og pynteting på, og når hun flytter kan hun velge om hun vil ha det til pynt eller bruke det til mat. Kanskje også noen fine skåler til godteri, is eller chips? De kan hun bruke både nå og senere. Anonymous poster hash: 7720f...e1b 1
heiduderborte Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Puter, tepper, gulvteppe, pynteputer, klokke, nøkkelskap, lys, telysholdere, oppbevaringsbokser. Hvem liker ikke lysestaker? spesielt de i sølv? jeg fatter ikke..
Libertas Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Du kan kjøpe fine ting som telysholdere, pynteputer, pledd, duftelys, duker osv. Dette koster gjerne ikke så alvorlig mye, så det kan jo kanskje kombineres med div. kjøkkenutstyr; kjøkkenhåndkle, grytekluter, oppvasktuer (om du kan strikke så kan du lage disse på 1-2-3), kasserolle sett, bestikk, visp, stekespade og slike ting man alltids har bruk for. Eller kanskje hun trenger noe til badet; håndklær, vaskekluter, eller noen form for oppbevaringsboks til smykker, sminke etc.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #5 Skrevet 4. desember 2013 Hva med et fint serveringsbrett? Det kan hun bruke til pynt på rommet sitt nå, med lys og pynteting på, og når hun flytter kan hun velge om hun vil ha det til pynt eller bruke det til mat. Kanskje også noen fine skåler til godteri, is eller chips? De kan hun bruke både nå og senere. Anonymous poster hash: 7720f...e1b Takk for tips! Skåler/boller hadde ikke slått meg i det hele tatt i den eksamensbobla jeg sitter i om dagen, så det har jeg vært å handla i dag Puter, tepper, gulvteppe, pynteputer, klokke, nøkkelskap, lys, telysholdere, oppbevaringsbokser. Hvem liker ikke lysestaker? spesielt de i sølv? jeg fatter ikke.. Puter har jeg fiksa Nei, det kan du si, jeg er hvertfall grusomt svak for lysestaker selv uansett hvor mye jeg har - og spesielt de i sølv som du sier, men hun hadde visstnok så mye av det fra før Du kan kjøpe fine ting som telysholdere, pynteputer, pledd, duftelys, duker osv. Dette koster gjerne ikke så alvorlig mye, så det kan jo kanskje kombineres med div. kjøkkenutstyr; kjøkkenhåndkle, grytekluter, oppvasktuer (om du kan strikke så kan du lage disse på 1-2-3), kasserolle sett, bestikk, visp, stekespade og slike ting man alltids har bruk for. Eller kanskje hun trenger noe til badet; håndklær, vaskekluter, eller noen form for oppbevaringsboks til smykker, sminke etc. Nå var det jo helst kjøkkenutstyr og slikt jeg helst ville unngå siden hun gjerne ønsket seg noe til rommet sitt hjemme hos foreldrene mine i første omgang, men jeg tar med meg tipsene dine til en senere anledning Tror jeg er i mål nå, fikk handlet fra meg siste rest i dag Fikk med samboer på spleiselag, så det ble en god full flytteeske tilslutt! TS Anonymous poster hash: 54ecf...6d0
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #6 Skrevet 4. desember 2013 Verktøykasse og et skrin med sysaker. Anonymous poster hash: 0abec...6f2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #7 Skrevet 4. desember 2013 Puter, tepper, gulvteppe, pynteputer, klokke, nøkkelskap, lys, telysholdere, oppbevaringsbokser. Hvem liker ikke lysestaker? spesielt de i sølv? jeg fatter ikke.. Jeg elsket lysestaker tidligere, men nå har jeg helt fått avsmak for de. Foretrekker kubbelys med duft! og fine asjetter/fat/brett til å sette de på. Anonymous poster hash: b1e40...222
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå