Gå til innhold

To flotte fyrer og umulig å velge :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt dem begge en gang. Men ikke samtidig. De er veldig forskjellige, men liker dem like godt. Så jeg aner ikke hvem jeg vil ha!

Han ene vil fort fram. Han er ivrig. Han får meg til å skrattle hver dag. Han er søt. Han bor nærme. Han viser hver dag hvor godt han liker meg og er generelt utrolig snill. Vi har god kjemi både personlighets messig og det seksuelle. Og vi snakker masse! Hver dag. Jeg liker at han er en sånn som man kan snakke med i flere timer.

Han andre er litt eldre. Litt mer forsiktig og liker å ta det sakte. Han er mer rolig og romantisk av seg. og han er utrolig tiltrekkende også. God kjemi begge deler her å. vi har også mye til felles. Mer enn det jeg har med den andre fyren.

Men uansett. Begge er så fine og snille på hver sin måte og jeg vil ikke såre noen av dem. Spesielt ikke han ene som er ivrig og liker meg godt.

Ikke vær så strenge med meg nå. Jeg vil heller ikke kutte ut begge. Vil ha en av de.

Anonymous poster hash: 6b73f...37b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bring problemstillingen til dem, og la de velge for deg.

• Liker 1
Skrevet

Første tanke, uten å egentlig ha nok info til å bedømme situasjonen:
Han første er ivrig, han andre tar det sakte. Hadde du virkelig likt han ivrige, hadde dere bare kjørt på (for han hadde vel bare hengt med han?)

Han som går sakte fram er du vel nysgjerrig på?

Anonymous poster hash: 03779...14e
Skrevet

Du liker bare at noen vil ha deg. Du er ikke egentlig interessert i noen av dem for da hadde du ikke vingla sånn.

La begge gå. Til beste for deg og dem.

Anonymous poster hash: 6d4f3...c3f
  • Liker 1
Skrevet

Hadde det ikke vært for han forsiktige, ville jeg gått rett til han ivrige! Men ja, er nok veldig nysgjerrig på han forsiktige. Blant annet fordi jeg fikk litt bakoversveis når jeg så han for første gang. Ikke sånn "wow han er kjekk" men mer "wow" følelse bare. Det bare er noe ved han...

Men med han ivrige vet jeg at jeg kan få det fint med. Dagene ville blitt fylt med latter og masse prat. Akkurat det jeg liker.

Gjest Absolutt
Skrevet

Gå for han du møtte sist - for hadde du virkelig likt han første, hadde du ikke blitt så interessert i han siste.

Skrevet

Det er jo ikke derfor da! Det går faktisk an å like to personer samtidig og å ikke vite hvem man vil ha uten at det er noe mer bak der.

Det er som å velge mellom to kjoler. Begge sitter like fint og begge har sine fordeler, umulig å velge men kan ikke få begge heller!

Du liker bare at noen vil ha deg. Du er ikke egentlig interessert i noen av dem for da hadde du ikke vingla sånn.

Anonymous poster hash: 6d4f3...c3f

• Liker 1
Skrevet

Greia er at han første møtte jeg for lenge siden, i en annen tid. Så ble kontakten stille mellom oss fram til for noen uker siden. Da begynte vi å snakke masse igjen og da hadde jeg glemt hvor herlig han er..men samtidig så hadde jeg også allerede begynt å snakke med han forsiktige og møtt han en gang. Så vips står jeg med to menn som jeg liker utrolig godt. Kanskje jeg liker han litt ivrige litt bedre, men det er fordi vi snakker mye mer og kjenner hverandre mer enn det jeg gjør med han forsiktige. Men akk så nysgjerrig jeg er på han! som sagt sa det pang når jeg så han.

Gå for han du møtte sist - for hadde du virkelig likt han første, hadde du ikke blitt så interessert i han siste.

Gjest Absolutt
Skrevet

Det er jo ikke derfor da! Det går faktisk an å like to personer samtidig og å ikke vite hvem man vil ha uten at det er noe mer bak der.

Det er som å velge mellom to kjoler. Begge sitter like fint og begge har sine fordeler, umulig å velge men kan ikke få begge heller!

Når du er i ligaen med å sammenligne menn og kjoler, slenger jeg en tommel opp for "Du liker bare at noen vil ha deg. Du er ikke egentlig interessert i noen av dem for da hadde du ikke vingla sånn."

:kari:

Skrevet

Herregud, kg folk er ikke så særlig snille! Og så tar dere ALT så personlig. Jeg liker to menn og kanke noe for det!!! Betyr ikke at jeg bare er ute etter oppmerksomhet og det der. Jeg LIKER dem. De er FLOTTE begge to og jeg bare vet ikke helt hvem jeg vil ha mest! Betyr ikke at jeg må dumpe dem begge eller bare leker med dem. Jeez, blir så irritert på at folk skal dømme så jævlig.

So what om jeg sammenlignet dem med kjoler? Det var bare et jævla eksempel!!! Betyr ikke at jeg ser på kjoler og menn som samme greia. :bond:

Jeg kunne ønske noen som har vært i lignende situasjon før kunne hørt fra seg? Hva gjorde du? Åssen fant du ut hvem du ville ha? Datet du dem begge samtidig? For jeg lurer på om jeg kanskje skal gjøre det... møte begge en gang til og se hvem jeg vil satse videre på. Men jeg har aldri likt å date flere på en gang... så er litt skeptisk! Håper NOEN der ute kan svare meg litt ordentlig :goodbye:

• Liker 1
Skrevet

Ingen andre enn du selv kan velge. Men når det er sagt, så må jeg si som koret her: lurer du på hvem du skal velge, er svaret vanligvis ingen av dem. Dessverre.

Skrevet

Uenig med all bitterheten her som sier at du skal kutte begge, kan ikke skjønne hvorfor det.

Hvis du har truffet dem bare en gang bør ikke hvem du skuffer være et stort poeng, det er begrenset hvor lei seg de kan bli.

Når det er sagt synes jeg du bør kutte ene raskt, ingen av dem blir happy om de oppdager at du sjonglerer.

Jeg ville gått for mister ung og ivrig, om dere kjenner hverandre litt fra før, har snakket mye sammen og har god kjemi høres det ut som det er ham du kjenner best.

Skrevet

Uenig med all bitterheten her som sier at du skal kutte begge, kan ikke skjønne hvorfor det.

Hvis du har truffet dem bare en gang bør ikke hvem du skuffer være et stort poeng, det er begrenset hvor lei seg de kan bli.

Når det er sagt synes jeg du bør kutte ene raskt, ingen av dem blir happy om de oppdager at du sjonglerer.

Jeg ville gått for mister ung og ivrig, om dere kjenner hverandre litt fra før, har snakket mye sammen og har god kjemi høres det ut som det er ham du kjenner best.

Takk... endelig noen som er litt enig med meg :P

Jeg vet at mister ung og ivrig som du så fint sier, blir litt lei seg om jeg dumper han. Men han andre klarer seg nok fint, da vi ikke kjenner hverandre så godt ennå. Jeg er redd jeg velger han ivrige fordi jeg vet han liker meg best av de to.. men jeg må jo tenke på hvem JEG liker best. Og da klarer jeg aldri å bestemme meg.

Tror jeg møter dem begge en gang til og så MÅ jeg bare bestemme meg etter det. Vil heller ikke veksle mellom de to.. er ikke sånn jeg er. Var bare litt "uheldig" å komme i så god tone med to menn samtidig.

Skrevet

Vel, i mine øyne så er det jo et pluss at han liker deg veldig godt. Det i seg selv er jo en positiv egenskap.

• Liker 1
Skrevet

klart han unge :) han eldre får finne dame på sin alder

Skrevet

klart han unge :) han eldre får finne dame på sin alder

Han eldre er 26. Jeg er 21, blir 22 neste år. Så han er vel ikke så mye eldre ;P

Gjest Absolutt
Skrevet

Herregud, kg folk er ikke så særlig snille! Og så tar dere ALT så personlig. Jeg liker to menn og kanke noe for det!!! Betyr ikke at jeg bare er ute etter oppmerksomhet og det der. Jeg LIKER dem. De er FLOTTE begge to og jeg bare vet ikke helt hvem jeg vil ha mest! Betyr ikke at jeg må dumpe dem begge eller bare leker med dem. Jeez, blir så irritert på at folk skal dømme så jævlig.

So what om jeg sammenlignet dem med kjoler? Det var bare et jævla eksempel!!! Betyr ikke at jeg ser på kjoler og menn som samme greia. :bond:

Jeg kunne ønske noen som har vært i lignende situasjon før kunne hørt fra seg? Hva gjorde du? Åssen fant du ut hvem du ville ha? Datet du dem begge samtidig? For jeg lurer på om jeg kanskje skal gjøre det... møte begge en gang til og se hvem jeg vil satse videre på. Men jeg har aldri likt å date flere på en gang... så er litt skeptisk! Håper NOEN der ute kan svare meg litt ordentlig :goodbye:

Blir vanskelig for meg å ta dette personlig, da jeg hverken er mann eller kjole. Når det er sagt er vel hovedpoenget her at når du lurer så mye, betyr det at du ikke liker noen av dem godt nok og dermed klarer deg vel så bra uten noen av dem. En dag møter du antagelig en mann (evt. kjole, alt ettersom.. ) som får deg til å føle nok til å ikke vurdere andre på samme måte. Hvis du enda ikke vet hva du skal gjøre da, kan jeg nok ikke hjelpe deg stort.

Skrevet

Jeg pleier å tenke at hvis man er i tvil, så er det ikke riktig. Og da er det kanskje ingen av disse som er riktig for deg. Men alle er forskjellige, så det er egentlig ikke så godt å si..

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier å tenke at hvis man er i tvil, så er det ikke riktig. Og da er det kanskje ingen av disse som er riktig for deg. Men alle er forskjellige, så det er egentlig ikke så godt å si..

TS her.

Jeg personlig mener det der er bullshit. Selv om man er i tvil så betyr det ikke at ingen av de er riktig. Det betyr vel bare at jeg ikke kjenner dem godt nok ennå til å være sikker.

Jeg tenker på det hele tida. Begynner å bli lei. Jeg må bare få bestemt meg, men er så redd for å ta feil å. Jeg tror jeg vet hvem jeg vil ha, men han jeg vil ha er han jeg er mest usikker på om vil bli noe av...

Altså han ivrige har jeg jo kjent i ett år, møtt èn gang og snakket en god del med den siste uka her. Den første gangen vi møttes så var han veeldig ivrig og var helt "der" med en gang. Jeg blir ikke så fort forelsket og trenger mer tid og i tillegg så hadde jeg nettopp kommet ut av et langt forhold, så jeg følte det hele ble for mye for meg og endte opp med å si at jeg ikke ville møte han igjen. Han ble irritert og forsto ikke, men jeg sto fast ved mitt. Selv om jeg likte han så ble det for mye for meg.

Men jeg glemte han aldri helt og hadde mine stunder hvor jeg lurte på åssen det kunne ha gått om jeg ikke trakk meg unna. Og nå som vi har fått tilbake kontakten, føler jeg det samme igjen... liker han, men er redd han kan bli for mye? Og nå sier han at han liker meg, vil møte meg, skulle ønske jeg var hos han osv. Og han gjør det bare så mye vanskeligere for meg. Jeg vil nødig såre/"dumpe" han igjen! Er også redd for å miste han. At dette er min siste sjanse.

Han forsiktige har sagt at han vil gå sakte fram, ikke vil hoppe inn i et nytt forhold ennå og vil bli godt kjent først så han er sikker på at det ikke ender opp med å bli en kortvarig flørt. Og det gir meg inntrykket av at han er seriøs, noe jeg liker veldig godt. Men samtidig vet jeg jo ikke hvor godt han liker meg... jeg skal jo møte han i helga så da får vi se.

I dag når jeg så på "meet my millionairs" eller hva det programmet het, så spurte hun Patti han fyren om hvem han ville ha, så visste han ikke helt, og da sa hun "lukk øynene og se for deg at du sitter fast i en heis. Hvem ville du helst ha sittet fast med?" og det syns jeg var litt genialt, så jeg prøvde det selv. Og svaret var jo klart og tydelig Han forsiktige. Men så tenkte jeg seksuelt med en gang da... hvis vi ikke kunne ha sex i heisen, ville jeg kanskje foretrukket Han ivrige. Men det er vel fordi jeg kjenner han best og har snakket mest med han.

Herregud som jeg vingler! Helt håpløst! Og jeg hater å "holde" på med to gutter samtidig. Jeg er ikke sånn, jeg vil ikke være sånn heller. Syns ikke det er noe morsomt heller... som noen her virker å påstå at jeg synes.

Skrevet

Mulig jeg sakte men sikkert kan kutte ut kontakten med "han ivrige" en stund så jeg får sett åssen det går med han forsiktige? Så jeg slipper å dumpe han med store ord. Han trenger jo ikke å bli et avsluttet kapittel selv om jeg dater en annen?

Det var jo han som plutselig tok kontakt igjen og vi har bare snakket og flørtet litt. Han burde vel ikke forvente at jeg skal møte han, eller at jeg ikke dater en annen? han har ikke spurt om det heller. Så hvis han spør om å møtes, kan jeg si "Jeg liker deg godt, men jeg er ikke så fan av å date flere på en gang. Og siden jeg møter en annen fyr for tida, passer det ikke helt at vi møtes akkurat nå" feks.

Jeg har sagt til han at jeg vil ta det rolig og ikke forelsker meg så lett osv. Han sa at han forsto og at han kanskje var litt ivrig sist, men ikke er sånn nå. Så det hørtes ut som han sikter til meg hele tiden, men samtidig så har ikke jeg sagt noe tydelig om at jeg vil møte han. Jeg er jo singel og gjør hva jeg vil... ikke min feil at han for så mye forhåpninger med en gang.

Eller tenker jeg utrolig slemt nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...