AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Hei! Jeg har tatt to kurer pergotime, første i mai, andre i juli. Oppnådd eggløsning på begge. Har forsåvidt også eggløsning på egenhånd, men laange sykluser. Ble gravid etter kuren i juli, men hadde dessverre en SA i september. Var hos gyn i forbindelse med SAen og fikk blant annet ny resept på pergotime - fordi "nå vet vi jo at den virker". Og jeg bør vel være glad for det, men jeg kjenner at jeg blir utålmodig også. Hvor lenge skal jeg holde på? Sambo har forresten påvist noe nedsatt sædkvalitet og -kvantitet, så det er vel kanskje også grunnen til at jeg tviler på om vi skal få til dette på egenhånd. Anonymous poster hash: 79f69...4e4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Jeg hadde 3 kurer. Fikk det mest fordi det var noe "alle" fikk, tror jeg, jeg hadde bestandig helt regelmessig spontan EL. Pergoen gjorde ikke noe for oss, den eneste gangen jeg ble gravid, var det helt uten hjelp (mannen min har også nedsatt sædkvalitet). Endte i SA, da, så jeg fikk aldri noe barn. Anonymous poster hash: 9b257...2e2
Pebbles Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Jeg har også hatt 3 kurer. For meg fungerte det ikke, fikk ikke påvist eggløsning. Nå venter vi på ivf.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå