AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Har datet en gutt i ca. 1 måned, men problemet er at jeg er veldig usikker på hva han vil. Vi får bare vært sammen på kveldstid, siden han har en jobb som tar veldig mye tid, og ofte ikke er hjemme før i 22-tiden. På den måten blir det sånn at jeg kommer til ham sent, vi har sex, sovner sammen, før han drar på jobb tidlig dagen etter. Han er veldig snill og omtenksom, og vi har vært sammen flere ganger uten å ha sex, men siden dette er stort sett det eneste vi gjør blir jeg litt i tvil. Noen som har noen tanker om dette? Jeg tenker å ta det opp med han etter en stund, men vi har ikke kjent hverandre særlig lenge, og jeg ønsker ikke å pushe han vekk ved å ta det opp så tidlig, siden jeg på ingen måte ønsker at vi skal bli kjærester etter så kort tid, jeg vil bare gi uttrykk for at jeg ikke er interessert i kun sex. Anonymous poster hash: fe854...f9c
Isolde Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Si det som det er, du er ikke interessert i kun sex!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå