AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Jeg var på date i helga med en fyr som var helt gæren, han sov over på sofaen min men glemte igjen klokka si. Han har ikke tatt kontakt etter det, ikke jeg heller. Klokka er et billigmerke. Jeg har IKKE lyst å se han igjen. Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: 68385...4b5
Pialill Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Ingen felles bekjente du kan levere den gjennom?
Sophia Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Ettersom det er en billig klokke og han ikke har spurt om den ville jeg ikke gjort noe som helst. Men ikke kast den, i tilfelle han tar kontakt og spør.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 Jippi, gratis klokke! Anonymous poster hash: 15ce6...57c 5
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #5 Skrevet 3. desember 2013 Send den i posten? Anonymous poster hash: a9c24...189
Gjest Arch Skrevet 3. desember 2013 #6 Skrevet 3. desember 2013 (endret) Har du adressa hans? Søk det opp og send den i posten. Endret 3. desember 2013 av Arch
cerruti Skrevet 3. desember 2013 #7 Skrevet 3. desember 2013 Ta vare på den og la han ev etterlyse den.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #8 Skrevet 3. desember 2013 Ingen felles bekjente du kan levere den gjennom? Nope.. han kunne evt henta den på jobben min, men har seriøst ikke lyst å møte han igjen. Han sa han ville binde meg fast og slikke meg til jeg besvimte. I tillegg til diverse andre sjokkerende utsagn :O Syns ikke det passer seg å si sånt på første date! Han er tross alt nesten 40.. Anonymous poster hash: 68385...4b5 3
muffin26 Skrevet 3. desember 2013 #9 Skrevet 3. desember 2013 Nope.. han kunne evt henta den på jobben min, men har seriøst ikke lyst å møte han igjen. Han sa han ville binde meg fast og slikke meg til jeg besvimte. I tillegg til diverse andre sjokkerende utsagn :O Syns ikke det passer seg å si sånt på første date! Han er tross alt nesten 40.. Anonymous poster hash: 68385...4b5 første date eller one night stand? 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #10 Skrevet 3. desember 2013 Gi den til politiet og gi dem kontaktinfoen hans om du har det. Anonymous poster hash: 1b56d...192
Sophia Skrevet 3. desember 2013 #11 Skrevet 3. desember 2013 Gi den til politiet og gi dem kontaktinfoen hans om du har det. Anonymous poster hash: 1b56d...192 Hvorfor skal politiet bruke ressurser på en billig klokke som tydeligvis ikke er savnet? 7
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #12 Skrevet 3. desember 2013 Hvorfor skal politiet bruke ressurser på en billig klokke som tydeligvis ikke er savnet? Hvorfor skal TS være så jævla ego og ikke si han har glemt klokka bare fordi hun ikke vil se ham igjen? Herrefred er dere ikke voksne mennesker? Vis litt folkeskikk eller la politiet gjøre noe som tar 2 minutter, for deg. Og hva vet du om at den ikke er savnet? Kan godt hende han tror han har mistet den et sted. Hva om den har affeksjonsverdi? At en klokke er billig er nå pokker meg ikke noe argument! Anonymous poster hash: 1b56d...192
Sophia Skrevet 3. desember 2013 #13 Skrevet 3. desember 2013 Hvorfor skal TS være så jævla ego og ikke si han har glemt klokka bare fordi hun ikke vil se ham igjen? Herrefred er dere ikke voksne mennesker? Vis litt folkeskikk eller la politiet gjøre noe som tar 2 minutter, for deg. Og hva vet du om at den ikke er savnet? Kan godt hende han tror han har mistet den et sted. Hva om den har affeksjonsverdi? At en klokke er billig er nå pokker meg ikke noe argument! Anonymous poster hash: 1b56d...192 Hvis han går rundt å savner den er det jo naturlig at han sender/ringer rundt til der han har oppholdt seg. 4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #14 Skrevet 3. desember 2013 første date eller one night stand? Første date. Hadde aldri hatt sex med han om han var den siste i verden. Da hadde jeg heller tatt Ola-Conny fra Ullared. Men han har meg både på facebook og han har nr mitt, i tillegg vet han hvor jeg bor. Så han vet hvor han kan hente klokka si.. Anonymous poster hash: 68385...4b5 3
Gjest Ironically me Skrevet 4. desember 2013 #15 Skrevet 4. desember 2013 Håp i hengende snøre der for Ola-Conny, altså. Videre.. 2
lillsunshine Skrevet 4. desember 2013 #16 Skrevet 4. desember 2013 (endret) Første date. Hadde aldri hatt sex med han om han var den siste i verden. Da hadde jeg heller tatt Ola-Conny fra Ullared. Men han har meg både på facebook og han har nr mitt, i tillegg vet han hvor jeg bor. Så han vet hvor han kan hente klokka si.. Anonymous poster hash: 68385...4b5 Høres nesten ut som han glemte klokka si med vilje. Kanskje det er en unnskyldning til å oppsøke deg senere. Men stusset litt på korrelasjonen til første og andre setning her. Du datet han, men er den siste du vil ha sex med i verden? Blinddate eller du fikk kanskje et annet inntrykk av han etter at dere "datet"?. Kanskje du kan sende den i posten ja. Høres ikke ut som han savner den så veldig Endret 4. desember 2013 av lillsunshine
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #17 Skrevet 4. desember 2013 Jeg hadde lagt den i roteskuffen, og dersom jeg ikke hadde hørt noe til neste gang den skulle ryddes hadde jeg pælma den. Anonymous poster hash: 558cf...340
Gjest Gresshoppesang Skrevet 4. desember 2013 #18 Skrevet 4. desember 2013 Han sa han ville binde meg fast og slikke meg til jeg besvimte. Anonymous poster hash: 68385...4b5 Oj. Guri. Synes du virkelig dette var sjokkerende? Send klokken i posten eller send ham en melding og si at du legger den i postkassen din. Dersom den ikke er hentet om en uke, går den til Fretex. 1
kills Skrevet 4. desember 2013 #19 Skrevet 4. desember 2013 Gjem den unna, gi den til ham dersom han spør etter den.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #20 Skrevet 4. desember 2013 Jeg skrev feil, skulle stå date, ikke one night stand Litt forvirra hehe. Har sendt han melding nå, ikke fått svar. Gjemmer den unna jeg, så får det være opp til han. Huff skal aldri nettdate igjen!!! TS Anonymous poster hash: 68385...4b5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå