AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Jaja. Da tok jeg for første gang i mitt liv en skremmende sjanse, og spurte jenta jeg liker om jeg kunne overtale henne til å finne på noe med meg en dag.. Jeg spurte henne om dette på facebook etter at vi hadde drevet med litt smalltalk i et par dager (ala: hva driver du med for tiden, hvordan går det, osv). Vi har ikke sett hverandre på 2 år (gikk i klasse sammen) så jeg måtte snakke litt med henne først før jeg spurte henne med ut. Hun virka veldig positiv med fullt av smiletegn og hun virket genuint interessert i hva jeg driver med for tiden / hvordan jeg har det osv, MEN.. Resultatet? Hun svarte ikke på den meldingen der jeg ba henne med ut. Og det har gått snart 2 uker. Jeg vet også at hun har sett meldingen, takket være facebook sin flotte, dog hjerteskjærende funksjon. Vi er begge 19 år forresten. Er det bare meg eller er dette litt frekt? Hvis hun ikke hadde lyst til å finne på noe, så synes jeg at hun i det minste kunne svart nei istedenfor å bare IKKE svare i det hele tatt. Jeg har ikke skrevet noen flere meldinger til henne, for jeg vil ikke mase, og jeg tar jo hintet for å si det sånn. Sånn går det når man tar sjanser /slit wrists Anonymous poster hash: f8321...c53
Isolde Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Jeg synes det er utrolig frekt når folk ikke svarer og bare ignorerer deg, det er respektløst! Jeg har tatt mange sjanser her i livet, og mesteparten ledet aldri til noe/jeg ble ignorert, men når det er sagt så må man ta sjanser for at man skal få et godt liv også Du må jo "risikere" litt for å kunne vinne! Så ikke tenk noe mer på henne, snart dukker det opp en annen flott jente 1
OppNedPåAlt Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Åh, folk altså. Har tatt mange slike sjanser selv, og foretrekker virkelig et nei fremfor det å gå rundt grøten eller å ikke svare i det hele tatt. 1
Knirke Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 Alle sier de foretrekker å bli avvist fremfor å bli faset ut (dvs at man ikke får svar på meldinger). Sanneheten er en helt annen: Folk blir sinte, lei seg og gjerne bruker avvisningen som våpen for å vise resten av verden hvor slemme alle kvinner/menn er Jeg slutter alltid å svere hvis det er noen jeg ikke er interessert i. Det verste man kan gjøre er å fortsette å jatte med og dermed spre falskt håp
Gjest .-L-. Skrevet 4. desember 2013 #5 Skrevet 4. desember 2013 (endret) Folk vil ofte ikke gi det et direkte nei, det er bare noe du må vende deg til. Ellers burde du ikke slutte å ta sjangser selv om det ikke går veien hver gang. Du vil nok bli avist i fremtiden også, slik er livet. Hvis man sitter på rævva og ikke gjør noe skjer det ikke en dritt. Det du kan være litt obs på er å ikke være så emosjonelt investert/legge så mye i det når du ikke kjenner damen. Da vil du ikke bli like emosjonell dersom du blir avist. Endret 4. desember 2013 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #6 Skrevet 4. desember 2013 Kanskje hun bare følte at det var for fælt å si nei, så derfor sa hun ikke noe i det hele tatt. Jeg er enig i at det er stygt og ville ikke gjort det samme selv, men jeg skjønner det på en måte. Du får trøste deg med at det finnes flere fisker i havet og at du helt sikkert en dag får et ja. Jeg husker da jeg og min nåværende kjæreste begynte å chatte sammen, og vi skreiv til hverandre så fort at jeg overså meldingen om at han spurte om vi ikke skulle finne på noe en dag. Så den heldigvis etter en halvtimes tid da og sa jeg såklart ville bli med han ut. Stakkars gutten.. Han trodde kanskje at jeg overså den med vilje. Det har jeg faktisk ikke spurt han om Men nå sporer jeg helt av her. Jeg har bare kommet i skikkelig mimremodus i dag. Anonymous poster hash: 86f11...0f5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #7 Skrevet 4. desember 2013 TS her: Takk for alle svar. For å gjøre det klart så er dette en jente som jeg har gått i klasse med i 10 år, så vi kjenner hverandre ganske godt. Og jeg bestemte meg vel bare en dag for å ta sjansen og spørre henne med ut, men jaja.. Var bare litt kleint / kjedelig at hun valgte å bare unngå spørsmålet og at hun ikke gadd å svare.. Sånn går det!Anonymous poster hash: 4acd3...167
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå