AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Har datet en kjempeherlig mann i hele høst, er så oppover ørene forelska og har det veldig fint sammen med han. Kan vel trygt si at vi er på vei til å bli kjærester. Vi har vært bekjente i mange år, og vi har hatt en veldig koselig tone når vi har møtt hverandre. Han har prøvd seg noen ganger, men jeg har rett og slett ikke sett han slik jeg ser han nå, har avvist han alle gangene. Nå har jeg så dårlig samvittighet for at jeg kanskje ikke har vært så grei når han har prøvd seg, han er tvers gjennom snill og god, mens jeg ikke har vært like grei. Har ikke vært ekkel eller noe, bare ignorert han, har ikke sett på han som interessant. Nå i høst tok jeg kontakt med han på facebook hvor vi ble bedre kjent og etterhvert ble vi enige om å møtes, og på første møte bare klaffa det helt. Jo mer jeg blir kjent med han og bedre jeg liker han, jo mer gnager det at jeg har vært sånn, og hvorfor i alle dager har jeg ikke sett hvilken super mann han er? Vi har ikke snakka om det, skal jeg bare la det ligge? Anonymous poster hash: fa38d...844
Tiril Amalie Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Kanskje greit å ikke servere noen tale nå, mens dere fremdeles er på et tidlig stadie, men du kan sikkert godt si at du skulle ønske du visste han var så kul tidligere, eller noe sånt. Det viktige er jo det som holder på å skje mellom dere NÅ 3
Gjest Sagarmatha Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Det er da ingen automatikk i at det skal klaffe for to personer samtidig. Fyren er trolig veldig fornøyd med utviklingen nå. Fokuser på det som skal skje fremover, ikke hva som har/ikke har skjedd. 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 Det er da ingen automatikk i at det skal klaffe for to personer samtidig. Fyren er trolig veldig fornøyd med utviklingen nå. Fokuser på det som skal skje fremover, ikke hva som har/ikke har skjedd. Det nytter ikke å bare gå videre fra hva som har/ikke har skjedd uten å bearbeide det. Og hvis man stadig skal fortrenge alt mulig og "bare gå videre" liksom så lærer man ingenting til senere. Og i senere tid - er det greit å lære av historien sin. Og om fyren er fornøyd eller ikke føler jeg ikke for uttale meg om, fordi det blir for fjernt å anta noe slikt på hans vegne uten å være han selv.Anonymous poster hash: 1e9ee...b08
seriouslyforreal Skrevet 4. desember 2013 #5 Skrevet 4. desember 2013 (endret) Det nytter ikke å bare gå videre fra hva som har/ikke har skjedd uten å bearbeide det. Og hvis man stadig skal fortrenge alt mulig og "bare gå videre" liksom så lærer man ingenting til senere. Og i senere tid - er det greit å lære av historien sin. Og om fyren er fornøyd eller ikke føler jeg ikke for uttale meg om, fordi det blir for fjernt å anta noe slikt på hans vegne uten å være han selv.Anonymous poster hash: 1e9ee...b08 Jeg tror det bare hadde vært kjipt for han å høre dette. Da påpeker du jo egentlig at du drev og avviste ham før, noe han tydeligvis ikke tenker særlig mye på siden han har innledet et forhold til deg nå. Hvis du skal bearbeide det bør du gjøre det på egen hånd, syns jeg. Så lenge han ikke er lei seg trenger du heller ikke si unnskyld. Endret 4. desember 2013 av seriouslyforreal 2
ms.mini Skrevet 4. desember 2013 #6 Skrevet 4. desember 2013 Bare å si at du har dårlig samvittighet for at du har ignorert han tidligere.. Jeg ville ikke laget noe nummer ut av dette. Da var da, nå er nå. Og du var jo ikke ekkel mot han heller.
Adhara Skrevet 4. desember 2013 #7 Skrevet 4. desember 2013 Tråden er ryddet for innlegg av utestengt bruker. Irrlys, mod.
Gjest Sagarmatha Skrevet 4. desember 2013 #8 Skrevet 4. desember 2013 Det nytter ikke å bare gå videre fra hva som har/ikke har skjedd uten å bearbeide det.Anonymous poster hash: 1e9ee...b08 "Skjedd" ? Du har ikke vært interessert i han frem til nå. Det er hverken en ondsinnet eller kriminell handling fra din side. Med mindre det har skjedd ting som ikke fremkommer i første innlegget ditt så ser jeg ikke helt poenget med å fortelle han at du ikke var så mye interessert i han fra starten av. Det er nå min ærlige mening.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #9 Skrevet 4. desember 2013 Dump ham. Anonymous poster hash: df8bc...671
flinkeceline Skrevet 4. desember 2013 #10 Skrevet 4. desember 2013 Synes du burde sette av litt tid en kveld og ta opp en ordentlig samtale med denne personen. Ingen fortjener å bli forsømt på denne måten og rett skal være rett. Har du gjort ham feil må du jammen leve opp til det også.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #11 Skrevet 4. desember 2013 Kan du ikke vri det om til noe positivt og ikke gjøre en stor greie da? F.eks. "Jeg skulle kastet meg over deg for lengr siden når du ga meg så mange sjanser! Jeg er glad for at jeg endelig skjønte hvor fantastisk du er."Anonymous poster hash: 17427...2b8 1
Gjest Linneah2013 Skrevet 4. desember 2013 #12 Skrevet 4. desember 2013 Har datet en kjempeherlig mann i hele høst, er så oppover ørene forelska og har det veldig fint sammen med han. Kan vel trygt si at vi er på vei til å bli kjærester. Vi har vært bekjente i mange år, og vi har hatt en veldig koselig tone når vi har møtt hverandre. Han har prøvd seg noen ganger, men jeg har rett og slett ikke sett han slik jeg ser han nå, har avvist han alle gangene. Nå har jeg så dårlig samvittighet for at jeg kanskje ikke har vært så grei når han har prøvd seg, han er tvers gjennom snill og god, mens jeg ikke har vært like grei. Har ikke vært ekkel eller noe, bare ignorert han, har ikke sett på han som interessant. Nå i høst tok jeg kontakt med han på facebook hvor vi ble bedre kjent og etterhvert ble vi enige om å møtes, og på første møte bare klaffa det helt. Jo mer jeg blir kjent med han og bedre jeg liker han, jo mer gnager det at jeg har vært sånn, og hvorfor i alle dager har jeg ikke sett hvilken super mann han er? Vi har ikke snakka om det, skal jeg bare la det ligge? Anonymous poster hash: fa38d...844 Er det sånn at du tenker mye på det og det plager deg, kan du vel si det til han ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå