^me^ Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 jeg har nettopp begynt å klatre i klatrevegg og lurte på om noen andre damer her inne gjorde det samme? hvor lenge har du klatret? hvilket utstyr har du? hvor ofte klatrer du?
Gjest Belle Gunnes Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Klatrer dessverre ikke lengre. Klatret mye før jeg fikk en skade, som gjorde at jeg måtte kutte ut (skulder). Klatret i seks år - fire-fem ganger i uka. Inne på vinteren og da helst buldring, og ute hele sommeren. Gjerne lange klatrehelger på forskjellige steder. Var mer en cragrat og ikke fjellklatrer. Likte meg også best på svaklatring, da jeg ikke har styrke men er liten, lett og veldig smidig. Men det var gøy med reale overheng i ny og ne også. Ellers digga jeg buldring og lagde meg hele tiden utfordringer her, som jeg kunne jobbe med noen dager/uker for å løse. Jeg har fortsatt fem-seks par med sko. Noen mer spissa for sva og andre litt mer all-roundsko. Hadde tau (som nå er kassert) et par seler (en for lange økter, og en liten og lett for korte økter), slynger, kiler, friends osv osv. Har gitt bort en del av utstyret nå, da jeg ikke fikk like mye brukt for dette. Savner veldig å klatre, og har lyst å se om skulderen er med på dette igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå