Gå til innhold

Gifte seg for andre gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det greit rent tidsmessig egentlig? Jeg var ung og dum første gangen. Var blendet av hvit kjole og svært bryllup og alt det der. Ekteskapet varte i sju år, og vi er veldig gode venner etter bruddet. Rent og pent brudd uten dramatikk. Det er fire år siden nå, og min samboer vil gifte seg. Jeg vil ha denne mannen resten av mitt liv, men er vel litt for opptatt av hva folk vil si om jeg gifter meg igjen såpass fort etter en skilsmisse? Hva ville dere tenkt?

Anonymous poster hash: d2940...490

Videoannonse
Annonse
Gjest Wei Wei
Skrevet

Hvis det første ekteskapet varte i hele 7 år, så var du ikke ung og dum. Dere holdt jo ut lenge. Mange voksne klarer ikke det en gang.

For meg ville det vært greit å gifte seg etter man er godt kjent med den nye kjæresten. F. eks. etter 1,5-2 år sammen.

4 år etter skilsmisse er jo lenge.

• Liker 3
Skrevet

Hehehe...Jeg giftet meg under et år etter at jeg ble skilt fra eksen.

Ingen har sagt noe, ikke til meg i alle fall. Strengt tatt så betyr det vel ikke noe hva andre mener?

Skrevet

Ikke gift deg i hvit kjole og i kirken, og dropp festen. Ta det stille og rolig på tinghuset en dag.

Anonymous poster hash: 454e6...3b9

• Liker 2
Skrevet

Giftet meg for andre gang i september, nokså nøyaktig to år etter bruddet med eks. Vi feiret det skikkelig også, ser ingen grunn til å dysse det ned. Lykke til med nytt giftermål!

• Liker 4
  • 1 måned senere...
Skrevet

Veit du hva??!
Drit i hva andre mener, tror og sier!

Om det føles rett for DERE å gifte dere så gjør dere det :) D

et er dere som skal tilbringe livet sammen.

Dere trenger jo ikke å gjøre det stort med kirkebryllup og det hele. Hva med å dra på romantisk tur til utlandet å gifte dere sammen med 2 vennepar?

• Liker 1
Skrevet

Ikke gift deg i hvit kjole og i kirken, og dropp festen. Ta det stille og rolig på tinghuset en dag.

Nei vet du hva, hvorfor skulle hun ville gjøre det? Det er da hyggelig å be inn til fest selvom man har vært gift før? Ganske sikker på at de som gifter seg i hvit kjole nå til dags ikke er noe mer uskyldsrene enn de som gifter seg gang nr 2! Skamme seg er det ingen grunn til! Gift deg, vær lykkelig og ikke tenk på hva andre skulle mene!

Anonymous poster hash: 2f4b5...95a

• Liker 3
Skrevet

Velkommen til 2014, hun kan gifte seg i kriken i hvit kjole selv om hun har vært gift før!

Og kanskje mannen ikke har vært gift før. Han må da få et skikkelig bryllup om han vil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...