AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Vel, nå er det snart 6 måned siden fruen flyttet ut . Føler vel at tiden nærmer seg for å muligens treffe folk (dammer) igjen Men er ikke helt der at nettdating frister , og har vel heller ikke så stor tro på å treffe noen på byen Så da er jo spørsmålet hvor man som 40 og singel skal treffe noen som man kanskje kan bli glad i ?Anonymous poster hash: 50811...ac7
lillemilly Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Alle nettdater om dagen. Eneste måten å ginne kjæreste på i dag. 1
Euphemia Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Min mann fant meg på jobb et halvt år etter at han ble skilt
adele34 Skrevet 4. desember 2013 #5 Skrevet 4. desember 2013 (endret) …. Endret 3. desember 2021 av adele34 …
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #6 Skrevet 25. mars 2014 Bor du på Østlandet....? Har en mann i kikkerten som jeg kunne tenkt meg å bli bedre kjent med...en nabo Er 10 år yngre enn deg da, og det er vel mange i den situasjonen, men det lille du skriver stemmer i hvert fall. Måtte bare spørre, he he Anonymous poster hash: 3f035...413
ekkoet Skrevet 25. mars 2014 #7 Skrevet 25. mars 2014 (endret) Min mann fant meg på jobb et halvt år etter at han ble skilt Er bedre det enn å finne noen på jobb et halvt år før de blir skilt, har inntrykk det er noen av dem Endret 25. mars 2014 av ekkoet
Zienna Skrevet 28. mars 2014 #8 Skrevet 28. mars 2014 Jeg ble single for snart et år siden, men har ikke kjent behovet for å finne meg noen. Trives med roen ved å være bare meg.Likevel har jeg fått stor oppmerksomhet fra menn i samme situasjon. Jeg er ikke på noen datingside, men på FB, hvor jeg også har mange perifere venner. Mange menn henvender seg der. Kan det være noe for deg?Jeg er også blitt mer sosial. Har en venninnegjeng som jeg gjør masse sammen med. Vi er på kafè sammen, spiser middag sammen ute og går på ulike konserter sammen (rock og blues). Det kryr av single i alder 35++ på slike arrangementer.Og hva er galt med utesteder? Det er da masse hyggelige folk å bli kjent med på en pud, eller på en uterestaurant en vårkveld
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #10 Skrevet 28. mars 2014 Jeg er over 40 og laget profil på et par nettdatingssider. Men må si at jeg trakk meg fort. Følte det ble så kunstig. Satser heller på at jeg treffer på noen mer tilfeldig. Men da tar det jo tid selvsagt. Anonymous poster hash: 7aa6d...101
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #11 Skrevet 29. mars 2014 Jeg ble single for snart et år siden, men har ikke kjent behovet for å finne meg noen. Trives med roen ved å være bare meg. Likevel har jeg fått stor oppmerksomhet fra menn i samme situasjon. Jeg er ikke på noen datingside, men på FB, hvor jeg også har mange perifere venner. Mange menn henvender seg der. Kan det være noe for deg? Jeg er også blitt mer sosial. Har en venninnegjeng som jeg gjør masse sammen med. Vi er på kafè sammen, spiser middag sammen ute og går på ulike konserter sammen (rock og blues). Det kryr av single i alder 35++ på slike arrangementer. Og hva er galt med utesteder? Det er da masse hyggelige folk å bli kjent med på en pud, eller på en uterestaurant en vårkveld Det høres fint ut slik du har det. Jeg skulle gjerne hatt det slik, da jeg er singel kvinne, fylt 40, men likevel ganske ung og liker å gå ut. Men har hatt få og dårlige venner, så nå står jeg tilbake uten et sosialt nettverk. Skulle gjerne funnet meg en vennegjeng i hovedstaden. Anonymous poster hash: 57c3d...e2f
Zienna Skrevet 29. mars 2014 #12 Skrevet 29. mars 2014 Det høres fint ut slik du har det. Jeg skulle gjerne hatt det slik, da jeg er singel kvinne, fylt 40, men likevel ganske ung og liker å gå ut. Men har hatt få og dårlige venner, så nå står jeg tilbake uten et sosialt nettverk. Skulle gjerne funnet meg en vennegjeng i hovedstaden. Anonymous poster hash: 57c3d...e2f Kanskje er det vanskeligere i Oslo, enn i mindre byer, jeg vet ikke. Jeg hadde et par single venninner da jeg ble alene. Det var de som dro meg inn i denne venninnegjengen. Kanskje har du venninner som er single, og som du har god tone med? Alt for mange sitter hver for seg, og savner noen å gjøre ting sammen med. Se ikke bort i fra at de har det akkurat som deg og meg. Det er ikke uten grunn at reiseselskaper som f.eks. "Jomfrureiser" er så populære
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #13 Skrevet 29. mars 2014 Jobb - spesielt om du skifter firma, avdeling eller posisjon, eller tar opp verv andre steder - kort sagt, møter fler Treningssenter el. treningsklubb - ikke sjekk opp mens de trener, men mulig likevel (sier hei i gangen osv). Felles venner Andre aktiviteter Uteliv - da barer for voksne, ikke nattklubber selvsagt. Det er fullt mulig. Anonymous poster hash: cd641...857
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #14 Skrevet 29. mars 2014 Kanskje er det vanskeligere i Oslo, enn i mindre byer, jeg vet ikke. Er nok lettere i større byer, bedre utvalg. Anonymous poster hash: cd641...857 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå