maih Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 (endret) Lurer litt på dette med nesesprayen. Skal snart inn i vår 2.prøverørsbehandling,og jeg skal vist gå på nesespray fikk jeg beskjed Om fra sykepleier på tlf idag. Sist brukte jeg hormonsprøyter. Hvilke erfaringer har dere med dette? Hvordan funker den osv... Endret 3. desember 2013 av maih
Athene Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Du skal på langt regime med nedregulering, i stedet for kort regime. Sprayen starter du med et gitt antall dager inne i en syklus, og du fortsetter med den til eggløsningssprøyten settes. Total tid på medisiner blir derfor noe lengre. Du slipper også sprøyten som hindrer eggløsning i stimuleringsperioden, men du må fortsatt ta hormonsprøyten. Spray fungerer fint. Du sprayer en gang, tre ganger om dagen. Det er viktig at man passer på tidspunktene, jeg brukte alarm på telefonen. I helgene sprayet jeg, og så sov jeg videre. Jeg slet veldig med bivirkninger av sprayen, hetetokter, humørsvingninger/nedstemthet og søvnproblemer. Mye mer enn ved kort regime.
pusilus Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Jeg sprayet to ganger til dagen, en spray i hvert nesebor. Jeg taklet sprayen veldig godt, litt hetetokter og trykkende hodepine på første runden (mild mai) men omtrent ikke noe på andre runden som var i november. Alarm på telefonen har jeg brukt også, funker som fjell!
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Jeg brukte spray alle tre forsøkene. Jeg fikk veldige bivirkninger av sprayen, det var en lettelse når hormonsprøytene endelig ble satt. Jeg fikk skikkelig hodepine, hetetokter, tørre slimhinner og hissig som fy. Anonymous poster hash: 1f9db...f4d
maih Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2013 Huff. Høres ikke noe særlig ut med disse bivirkningene:-S så jeg skal tA spray i tillegg til hormonsprøyter? Herlighet! har fått veldig lite info rundt dette, fikk bare vite på tlf at jeg skal gå på spray. Kommer vell et infobrev i posten etter hvert vil jeg tro. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå