stinni Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Hei, jeg er en 17 år jente, som er snart på vei inn i mitt 18 år. Jeg har aldri hatt en kjæreste før. Jeg har blitt betatt av en gutt, men aldri forelsket. Alle venninne mine snakker om denne fantastiske følelsen. Er jeg unormal som ikke har opplevd dette før? Flere av venninnene mine har hatt opp til 3-4 kjærester i løpet av to års tid.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Hei, jeg er en 17 år jente, som er snart på vei inn i mitt 18 år. Jeg har aldri hatt en kjæreste før. Jeg har blitt betatt av en gutt, men aldri forelsket. Alle venninne mine snakker om denne fantastiske følelsen. Er jeg unormal som ikke har opplevd dette før? Flere av venninnene mine har hatt opp til 3-4 kjærester i løpet av to års tid. Overhodet ikke, men du er kanskje litt smartere enn venninnene dine? Altså litt mer kjølig og avventende i dine betrakninger av det motsatte kjønn? Du har i allefall ingen hast og ta deg gjerne god tid til å vurdere om en gutt/mann er verdt din tid Anonymous poster hash: 8276d...45a
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Tror egentlig de færreste har hatt et forhold når de er 18. Selv er jeg 21 og har ikke hatt noen kjæreste. Det er i alle fall ingen grunn til å tenke at det er "for life" når du er så ung. Du kan ikke tvinge frem følelser, men for mange føler de ikke noe sterkt før de blir bedre kjent med en person. Anonymous poster hash: 03c7b...de6
stinni Skrevet 3. desember 2013 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2013 hahah, takk for fine svar! Overskriften var egentlig ment ironisk. Blir bare frustrert når jeg ser absolutt alle får seg en, mens jeg så vidt har holdt på med noen. Men jeg stresser absolutt ikke med det, alt til sin tid.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #5 Skrevet 4. desember 2013 Jeg hadde heller ikke vært ordentlig forelska før jeg ble 18 år, og da fant jeg kjæresten som jeg ble VELDIG forelska i. Mange av vennene mine har også hatt mange mer eller mindre seriøse forhold, men er jeg som ikke har styrt frem og tilbake som har det mest stabile til nå Anonymous poster hash: 24f51...aa2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå