Gå til innhold

Å gå etter den man vil ha - vellykket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har sett en person som virker interessant/kjekk/søt/whatever, på ett eller annet vis tatt kontakt, og blitt sammen?

Mener ikke om du ser personen på fest/byen og tar kontakt samme dag. Men at du ser han/henne på nettet, på skolen, på jobb ol, og deretter tatt kontakt.

Har dette vært vellykket? Ble dere sammen?

Anonymous poster hash: 4cb04...572
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. :)

Anonymous poster hash: 643c4...471

Gjest shockgirl
Skrevet

Ja, jeg bruker å få den jeg vil ha.

Skrevet

Kan dere utdype hvordan dere gikk frem? :)

Skrevet

Alle de jeg har vært sammen med, har begynt med å ta kontakt med meg etter å ha sett meg i en eller annen sammenheng. Selv om jeg ikke var så interessert i utgangspunktet, så fortsatte de å be meg ut på date, helt til jeg ble sjarmert/ fikk følelser for de. :)

Holder på med en gutt nå, og han tok også kontakt etter å ha sett meg. Men jeg hadde også sett på han, men ikke turt å ta kontakt. Så jeg ble veldig glad når han begynte å skrive til meg. :fnise:

De fleste blir jo litt sjarmert om en oppegående person viser interesse, så om de kanskje ikke har tenkt på deg på den måten før, så kan jo det endre seg! :laugh:

Jeg har alltid vært den som har blitt kontaktet, så er vel litt omvendt av din situasjon. Og de gangene det har vært gutter som jeg har syntes virker hyggelige og kjekke, så har jeg gitt de en sjangse. Og blitt vellykket flere ganger! :)

Anonymous poster hash: b8620...f8a
Skrevet

TS her.

I mitt tilfelle er det altså jeg som har sett en gutt på facebook. Vi har noen felles venner. Jeg synes han er så kjekk! Og ut i fra snokingen min ( :sjenert: ), så virker det som vi har en del like interessert. Han virker faktisk for god til å være sann. Jeg har jo ikke møtt han da, men virker perfekt på papiret hvertfall.

Så da må jeg jo gjøre det jeg kan for å møte han. Så villebare høre hvordan andre i lignenede situasjon har gjort det :)

Gjest Badabing
Skrevet

Er det muligheter for at du kan møte ham via felles venner da?

Jeg så samboeren min på jobb og lette frem det lille motet jeg har. Flørtet en stund, og etter hvert ble det oss. :)

Skrevet

Er det muligheter for at du kan møte ham via felles venner da?

Jeg så samboeren min på jobb og lette frem det lille motet jeg har. Flørtet en stund, og etter hvert ble det oss. :)

Hvordan fikk du kontakt?

Å møte han gjennom felles venner vil ikke skje naturlig, da jeg svært sjeldent møter disse. Så jeg må nok gå aktivt inn for det. Julen kan være en bra tid for dette, for da oppholder vi oss mest sannsynlig i samme by. Jeg må bare være litt tøffere enn det jeg vanligvis er, for å få muligheten til å møte han, altså ved å ta kontakt med våre felles venner som jeg ikke har møtt på evigheter (så sånn sett er det hyggelig å ta opp kontakten med dem også :) ).

Gjest Badabing
Skrevet

Ja, det er jo muligheter nå fremover ;) Går an å alliere seg med noen som har lyst til å leke litt Kirsten Giftekniv (om du stoler på at de ikke fjaser det til da). Litt annerledes i min situasjon, for jeg gikk fysisk bort og hilste på ham og snakket med ham. :)

Skrevet

Så tøft av deg:) Og koselig at det ble vellykket!

Jeg vil jo gjerne gjøre dette selv, da jeg synes det er litt fjortis å involvere andre. Skulle gjerne bare ha gått bort å snakket med han, men møter han nok ikke tilfeldig (da må det heftig snoking til!).

Så det spørs om jeg ikke må alliere meg med noen ja. Synes bare det er litt flaut at jeg liksom er betatt av en jeg aldri har møtt! Kan jo ikke gå rundt å si det til folk :sjenert::fnise:

Skrevet

Ja :)

Jeg hørte mye om broren til ei jeg kjenner, søkte ham opp på facebook og likte det jeg så. Jeg tok mot til meg, la ham til som venn og når han godtok, sendte jeg ham en melding. Han svarte, vi chattet litt og møttes etterhvert. Idag er vi kjærester :)

Anonymous poster hash: b579a...f31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...