Gå til innhold

Pulsklokke, noen som kan hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe pulsklokke til min mann, og lurer veldig på om noen har noen erfaringer?

Vi løper mest på mølle, men han er også glad i å løpe ute. Burde jeg da gå for en med gps? Eller en som man kan koble på en gps ved behov?

Og er det nødvendig med fotsensor når man løper på mølle og den viser km?

Blir helt forvirret her, vil ha en bra en, men som gjerne ikke koster mer enn 1500,- Er jo ikke akkurat idrettsutøver heller.

Håper noen kan hjelpe meg :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Coolaid
Skrevet (endret)

Jeg bruker Polar sin med gps. Har ikke prøvd andre men har hørt mye positivt også om Garmin.

Vil anbefale innebygget gps... å ha tilleggsutstyr som du kobler til blir bare plagsomt etter min mening. Jeg løper og sykler med min klokke og polar rc3 dekker mine behov. Gps har jeg mye glede av:)

Ser at du kan få den ned i 1735 på nettet..som er ganske billig. Jeg fikk min gratis av polar når de var nye, da var de kjempedyre i butikk. 1735 er fin pris :)

Endret av Coolaid
Skrevet

Tusen takk for svar :)

Gjest Coolaid
Skrevet

Glemte å si at polar klokken lades via usb, da slipper du batteri skift. Jeg har også testet polarklokken opp mot andre gps og funnet at det er stor nøyaktighet på dette. Det er også stor nøyaktighet på puls registrering da jeg har testet mot profesjonelle spinningsykler som har pulsmåler. Klokke og spinningsykkel har vist det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...