Gå til innhold

Date nr. 2 - spørre om han vil fortsette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en fyr jeg har snakket med i tre-fire uker ca. For to uker siden møttes vi for første gang og for min del koste jeg meg veldig. Likte han godt. Faktisk er han den første på lenge jeg har likt SÅ godt. Kyssene var også veldig bra. Vi begge sa til hverandre at vi kyssa bra (var innpå det temaet og da spurte vi like gjerne hverandre å.. hehe) og jeg overnattet men vi gikk ikke hele veien. Var en del klåing, men hadde ikke sex. Jeg hadde bestemt meg for å ikke gjøre det på første date og det respekterte han, og var enig i forsåvidt.

Vi koste oss også litt dagen etterpå før jeg dro. Han tok initiativet og kysset meg farvel. Jeg fikk inntrykk av at han også koste seg og at han likte meg.

Dagen etterpå sendte jeg ham en mld om at jeg koste meg og at jeg gjerne ville møtes igjen. Så svarte han at han også koste seg og at det kunne vi. Jeg håpte jo at han kunne invitere meg neste gang, men dager gikk og han spurte aldri. Men han fortsatte å ta kontakt og vi har holdt kontakten hver dag. Spesielt har jeg fått godnatt meldinger av han, noe jeg syns er veldig koselig.

Så tilslutt bestemte jeg meg for å ta initiativ og spørre han. Han svarte med når han kunne og jeg sa meg enig. Men jeg gleder meg ikke like mye da det var jeg som måtte spørre... selv om jeg en-to ganger før det hintet litt om at han skulle invitere meg.

Så jeg er ikke helt sikker på om han egentlig vil møte meg igjen?

Og så lurer jeg på om jeg kan spørre han når vi møtes igjen (før jeg drar hjem igjen) om hva han syns om oss og om han er interessert i å treffes flere ganger? Hva han tenker om oss liksom. Kan jeg det, eller blir jeg for masete?

Anonymous poster hash: 29e64...d59
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, blir det for masete allerede der, så ville det jo definitivt blitt "for" masete en eller annen gang senere. :)

Så hva tenker du da? Kan det være greit å spørre da? Hvis jeg får inntrykk av at han koser seg og liker meg...

Skrevet

Det er det jeg tenker, ja.

Med mindre det finnes mistanker for at det skulle være grunner til at du lett misforstår diverse signaler pga mindre utviklede antenner eventuelt.

Ett inntrykk for en person trenger jo nødvendigvis ikke være det samme for en annen person.

Tror ikke jeg har mindre utviklede antenner, er ganske sikker på det :P Så han hørtes altså veldig uinteressert ut ut ifra det jeg har skrevet?

Jeg begynner å tvile på om det er verdt kjøreturen for å komme til han, når han kanskje engang ikke vil møte meg. Men samtidig lurer jeg jo på hvorfor han ikke bare sier "nei"eller "er ikke så interessert" eller bare lar vær å høre fra seg?? Når han til og med skriver "god natt søta." og holder kontakten og spør hva jeg gjør osv så hva er dette for noe da?

Begynner å lure på om jeg bare skal spørre han nå over tastaturet om han egentlig har lyst til å møte meg. Jeg har aldri opplevd dette med en fyr før, de har altlid vært "ivrig". Men akkurat han her syns jeg gir veldig blandede signaler. Føler meg så masete når jeg stadig lurer på hva han egentlig vil :)

Skrevet

Håper noen kan hjelpe meg litt :/ Vær ærlige med meg om hva dere tror denne fyren tenker. For jeg er totalt forvirra. Klarer ikke helt å forstå om han er interessert eller ikke. Jeg begynner å tvile på om jeg vil møte han igjen likevel, fordi jeg liker å føle meg "påtrengende" eller noe. Vil jo være velkommen til han og vil jo at han skal glede seg til å se meg. Men sånn føltes det ikke :S

Får lyst til å si noe til han om det. Og bare få bekreftet hva han vil med meg. Men det er jo så patetisk...

Skrevet

Nei, vi har jo ikke snakket så mye om dypere ting eller hvor vi står osv. Vi har jo bare vært på èn date og kjenner hverandre ikke så godt ennå. Og vi snakker ikke så fryktelig mye heller, er mye mer "gjør ?" "Natta søta" "God morgen!" "Se her" osv. Sånne overfladiske ting, men samt litt søte ting å. Ikke noe mer enn det. Lange samtaler hadde vi bare de første dagene vi ble kjent.

Hvordan bør jeg gå fram da? Spørre han om han egentlig vil møte meg? Uten å virke helt.. dum og mangler selvtillit liksom.

Skrevet

Så tilslutt bestemte jeg meg for å ta initiativ og spørre han. Han svarte med når han kunne og jeg sa meg enig. Men jeg gleder meg ikke like mye da det var jeg som måtte spørre

Har det virkelig så mye å si at du måtte spørre?

Det er faktisk litt greit at begge 2 viser litt iniativ iblant, ellers går den ene parten

fort lei.

• Liker 2
Skrevet

Det er faktisk litt greit at begge 2 viser litt iniativ iblant, ellers går den ene parten

fort lei.

Kvinnelogikk.

Anonymous poster hash: 95bf8...07d

Skrevet

fort lei.

Første gangen spurte han, men da kunne jeg ikke, men sa vi kunne ta det neste gang igjen. SÅ spurte jeg og da ble det første date. Og nå spurte jeg igjen. Så derfor føltes det som jeg har spurt to ganger.

Hadde det vært han som spurte sist, så hadde det ikke gjort så mye at jeg spurte nå.

Skrevet

Kvinnelogikk.

Anonymous poster hash: 95bf8...07d

Dette gjelder alle kjønn da.

Naive holdninger og fordommer derimot, er jo alltid like brilliant og produktivt. :)

Anonymous poster hash: 26a52...e8a

Skrevet

Første gangen spurte han, men da kunne jeg ikke, men sa vi kunne ta det neste gang igjen. SÅ spurte jeg og da ble det første date. Og nå spurte jeg igjen. Så derfor føltes det som jeg har spurt to ganger.

Hadde det vært han som spurte sist, så hadde det ikke gjort så mye at jeg spurte nå.

Åja, da så.....da stiller det seg litt annerledes. :)

Skrevet

Wow. Jeg sendte mld og det viser seg å være det riktige å gjøre. Fikk positiv respons og nå skjønner jeg litt mer hva han tenker. Takk for råd/hjelpen, Stein Kastet :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...