AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Etter noen års snoking på dette forumet er det min tur til å starte en tråd. Jeg har forsøkt å unngå å være sytete, jeg forsøker kun å forbedre min forståelse av kvinner og eventuelt noen tips til forbedringer Case A: Ei bekjent/kollega av meg, kall henne "Silje", har i det siste blomstret litt opp og har blitt svært vennlig. Forsåvidt hyggelig det, og siden jeg hun var forlovet har jeg aldri forventet spesielt mye flørting på den kanten. Flørtingen har fortsatt, og hun har indikert at hun "på en måte er forlovet". Siden jeg ikke ser på meg selv som noen homewrecker har jeg ingen planer om å prøve lykken videre, men jeg har jo gjort meg noen tanker som jeg lurer på hva dere damer mener noe om. Scenario 1: Hun er bare på jakt etter noe utenomekteskapelig moro (greit, hun er ikke gift enda, men dere skjønner hva jeg mener). Scenario 2: Forholdet skranter og hun er på sett og vis på jakt etter en vei ut, men hun har vært i et forhold så lenge at tanken på å bare være single er skummel. Scenario 3: Jeg leser altfor mye i litt uskyldig flørting Case B Jeg har en kompis (bare kødder, selvsagt er det meg selv det er snakk om) som har vært single litt for lenge. Jeg skjønner ikke hva det der, men det virker som om jeg skremmer bort alle single damer. Greit nok at man ikke er bestevenner med alle man treffer, men 90% av alle damer jeg har en veldig god tone med er opptatt. Og nei, jeg er ikke spesielt tynn, tykk eller "bolete". Jeg trener ganske ofte og er i stand til å løfte tungt og løpe et godt stykke. Jeg er ikke spesielt fattig, har høyere utdanning og tjener nok til å ha en grei livsstil. "Normal" er i det store og hele ordet jeg vil bruke om meg selv. Så, hva i all verden er i veien? Har jeg ett eller annet i blikket som skremmer bort de single mens de med type ikke bryr seg, er jeg rett og slett ikke er kjekk nok eller kan det være en mulig ide å være mer pågående? Hva enn jeg gjør nå funker tydeligvis ikke, så hvorfor ikke prøve å være mer intens Jeg vet jeg ikke er alene, og jeg har både hørt kompiser bli spurt "hvorfor i all verden er du single" og selv fått spørsmålet. Selv er jeg kynisk nok til å mistenke at det er noe som ofte blir sagt bare for å være snill, men det jeg vil frem til er at mange kjenner "evig" single. Dere har sikkert noen teorier om hvorfor de er det, så la meg få høre;) Anonymous poster hash: b3f4c...601
Gjest Lincoln Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Min teori: Du er en ufarlig, aseksuell, snill gutt som single jenter ikke ser seg bryet verdt med å kaste bort tiden på - og som jenter med type trygt føler de kan flørte med for å få validert selvbildet sitt uten at de mener noe som helst med det. Hvis jeg tar helt feil så beklager. 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 Etter noen års snoking på dette forumet er det min tur til å starte en tråd. Jeg har forsøkt å unngå å være sytete, jeg forsøker kun å forbedre min forståelse av kvinner og eventuelt noen tips til forbedringer Case A: Ei bekjent/kollega av meg, kall henne "Silje", har i det siste blomstret litt opp og har blitt svært vennlig. Forsåvidt hyggelig det, og siden jeg hun var forlovet har jeg aldri forventet spesielt mye flørting på den kanten. Flørtingen har fortsatt, og hun har indikert at hun "på en måte er forlovet". Siden jeg ikke ser på meg selv som noen homewrecker har jeg ingen planer om å prøve lykken videre, men jeg har jo gjort meg noen tanker som jeg lurer på hva dere damer mener noe om. Scenario 1: Hun er bare på jakt etter noe utenomekteskapelig moro (greit, hun er ikke gift enda, men dere skjønner hva jeg mener). Scenario 2: Forholdet skranter og hun er på sett og vis på jakt etter en vei ut, men hun har vært i et forhold så lenge at tanken på å bare være single er skummel. Scenario 3: Jeg leser altfor mye i litt uskyldig flørting Case B Jeg har en kompis (bare kødder, selvsagt er det meg selv det er snakk om) som har vært single litt for lenge. Jeg skjønner ikke hva det der, men det virker som om jeg skremmer bort alle single damer. Greit nok at man ikke er bestevenner med alle man treffer, men 90% av alle damer jeg har en veldig god tone med er opptatt. Og nei, jeg er ikke spesielt tynn, tykk eller "bolete". Jeg trener ganske ofte og er i stand til å løfte tungt og løpe et godt stykke. Jeg er ikke spesielt fattig, har høyere utdanning og tjener nok til å ha en grei livsstil. "Normal" er i det store og hele ordet jeg vil bruke om meg selv. Så, hva i all verden er i veien? Har jeg ett eller annet i blikket som skremmer bort de single mens de med type ikke bryr seg, er jeg rett og slett ikke er kjekk nok eller kan det være en mulig ide å være mer pågående? Hva enn jeg gjør nå funker tydeligvis ikke, så hvorfor ikke prøve å være mer intens Jeg vet jeg ikke er alene, og jeg har både hørt kompiser bli spurt "hvorfor i all verden er du single" og selv fått spørsmålet. Selv er jeg kynisk nok til å mistenke at det er noe som ofte blir sagt bare for å være snill, men det jeg vil frem til er at mange kjenner "evig" single. Dere har sikkert noen teorier om hvorfor de er det, så la meg få høre;) Anonymous poster hash: b3f4c...601 Begynn her du. Hvis du føler at det du gjør nå ikke fungerer slik du ønsker det, så prøv noe nytt da. Anonymous poster hash: 85ea8...bb9
søtest Skrevet 4. desember 2013 #5 Skrevet 4. desember 2013 På det første! Jeg tipper hun savner å være litt på flørtern, det er sikkert helt uskyldig, hun vil bare ha litt underholdning i hverdagen. På det andre! Kanskje du har det "singel, desperat og på leting" blikket. Sånn som snur seg etter alle damer som går forbi, måler deg opp og ned med blikket, scanner dansegulvet etter oppnåelige alternativer osv. sånne styrer jeg unna ihvertfall... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå