Gjest Morgun Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Jeg skal få meg en jentehamster snart og jeg synes det er SÅ vanskelig å finne et navn som er fint og spesielt. Jeg har disse på listen: Hamsty Gully Sish Mozz Bella Frech Mish Suzz Greta og Bellamy Hva synes dere? Gi karakter fra 0 til 6 eller kom med andre forslag. Så hadde jeg blitt veldig glad-
AryaUnderfoot Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 haha søtt! Jeg stemmer på Bellamy!
Gjest Morgun Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 haha søtt! Jeg stemmer på Bellamy! Takk, det er notert. Noen flere? Tenker også på Fløysy, som min far har foreslått.
Gjest Eurodice Skrevet 3. desember 2013 #5 Skrevet 3. desember 2013 Er dette en parodi på barnenavntråder?
Gjest Draug Skrevet 3. desember 2013 #7 Skrevet 3. desember 2013 Hadde en hamster som het Satan en gang, men det var kanskje ikke helt det du hadde i tankene? Stemmer for Greta.
Gjest Morgun Skrevet 3. desember 2013 #8 Skrevet 3. desember 2013 Er dette en parodi på barnenavntråder? Nei.
Gjest Morgun Skrevet 3. desember 2013 #10 Skrevet 3. desember 2013 Hadde en hamster som het Satan en gang, men det var kanskje ikke helt det du hadde i tankene? Stemmer for Greta. Nei, ikke satan. Men har tenkt litt på Kroz.
Gjest Morgun Skrevet 3. desember 2013 #11 Skrevet 3. desember 2013 Vognhild! Det var fint men ikke så internasjonatl. Men kanskje Wagon?
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #14 Skrevet 3. desember 2013 Det var fint men ikke så internasjonatl. Men kanskje Wagon? Anonymous poster hash: cd181...061
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå