Gå til innhold

Kommer nye vogner i eske eller bare triller man ut av butikken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dumt spørsmål...men...

Da vi kjøpte vogn til mini var det brukt. Nå er den vrak og vi må ha ny. Skal kjøpe en Brio Smile sportsvogn i butikk denne gang. Men bør vi låne bil? Kommer den i eske? (Føler meg skikkelig dum nå altså :P ). Eller kan vi bare ta bussen opp og trille vognen med hjem?

Anonymous poster hash: 721cb...eb0
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Den kommer i eske, men du kan få den satt sammen om du vil :)

Det var i hvert fall sånn med vogna jeg kjøpte. Jeg måtte spørre om å få den satt sammen.

Endret av Dyregod
  • Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Dumt spørsmål...men...

Da vi kjøpte vogn til mini var det brukt. Nå er den vrak og vi må ha ny. Skal kjøpe en Brio Smile sportsvogn i butikk denne gang. Men bør vi låne bil? Kommer den i eske? (Føler meg skikkelig dum nå altså :P ). Eller kan vi bare ta bussen opp og trille vognen med hjem?

Hvis ikke tidene er blitt forandret, må du nok trille vognen :). Jeg tviler sterkt på at den er innpakket.

Skrevet

Jeg tror det varierer litt. Begge vognene vi har kjøpt har vi fått ferdig montert, men jeg vet at de har blitt montert sammen i butikken.

Første gangen var vognen bestilt til en gitt dato, og vognen sto da ferdig montert når vi hentet den. Andre vogna vi kjøpte ble montert på lageret der slik at vi kunne trille den med ut av butikken.

Skrevet

Hvis ikke tidene er blitt forandret, må du nok trille vognen :). Jeg tviler sterkt på at den er innpakket.

Den veien er ikke noe problem. For hvis vi antar at den kommer i eske og har med bil så kan vi jo bare slå den sammen og slenge den i bagasjerommet og kjøre hjem. Verre andre veien, hvis vi kommer med buss og får en gigaeske :-P

Gjest Eurodice
Skrevet

Den veien er ikke noe problem. For hvis vi antar at den kommer i eske og har med bil så kan vi jo bare slå den sammen og slenge den i bagasjerommet og kjøre hjem. Verre andre veien, hvis vi kommer med buss og får en gigaeske :-P

Det er en fordel å ha bil fremfor å måtte slepe med seg kjempepakker på bussen :ler: .

Skrevet

Enten vognen er ferdig montert eller kommer i eske, er det vel mulig og få butikkpersonalet til å montere den for deg. For å være sikker er det mulig og ringe på forhånd, og kan kanskje ha den klar til deg? :)

• Liker 1
Skrevet

Vår kom i en eske, men de spurte om de skulle montere den for oss da vi hentet den. Emmaljunga-vogn hvis det har noe å si.

Skrevet

har gjort begge deler, både fått en eske i butikken som vi måtte sette sammen selv (not fun) og fått trillet ut en som var ferdig satt sammen, best det da jeg så at alt fungerte og ingen deler manglet :-)

Skrevet

Min emmaljunga var i eske men de satte den sammen i butikken :-)

Skrevet

Jeg trillet min emmaljunga ut fra butikken.

Skrevet

Vi trillet den ut av butikken, d var en Brio vogn

Anonymous poster hash: 0d8fb...5e7
Skrevet

Kjøpte briovogn for 3 år siden. Sa kom sportsdelen med understell og bagdelen i hver sin pakke. Veldig greit siden vi kjøpte noen måneder før termin og den da ikke ble stående å støve nd

Skrevet

Jeg har kjøpt ganske mange vogner etterhvert, og har alltid fått spørsmål i butikken om jeg vil ha den i esken eller satt sammen der.

Skrevet

Det kommer kanskje an på butikken?

Vi kjøpte på Barnas Hus og da fikk vi beskjed om at vi kunne komme og hente vognen når som helst (ikke satt sammen, pakket i eske) eller gi dem beskjed dagen før hvis vi foretrakk å få den ferdig montert og trille den ut.

Jeg ville tatt en telefon til butikken hvis jeg var deg, så vet du hva som gjelder!

Skrevet

Da tenker jeg vi satser på å låne bil, for det er jo vognsalg på BarnasHus på fredag så da er det kanskje litt ekstra pågang? Så kan vi ta den som vi får den, eske eller ikke :-)

Skrevet

Da tenker jeg vi satser på å låne bil, for det er jo vognsalg på BarnasHus på fredag så da er det kanskje litt ekstra pågang? Så kan vi ta den som vi får den, eske eller ikke :-)

Du, hvis det er vognsalg er det ikke sikkert dere får den med en gang. Godt mulig dere betaler og at butikken bestiller opp den fargen/de hjulene dere skal ha osv. Det gjorde de til oss i hvert fall, og så hentet vi den to uker senere når den kom til butikken. Jeg hadde sjekket opp akkurat det med butikken før jeg hadde lånt en bil.

Skrevet

Du, hvis det er vognsalg er det ikke sikkert dere får den med en gang. Godt mulig dere betaler og at butikken bestiller opp den fargen/de hjulene dere skal ha osv. Det gjorde de til oss i hvert fall, og så hentet vi den to uker senere når den kom til butikken. Jeg hadde sjekket opp akkurat det med butikken før jeg hadde lånt en bil.

Hm..poeng.. Det er bare svigers sin bil, så det er uansett ikke krise å bomlåne, men greit å sjekke ja :-) Takk

Skrevet

Vår TFK kom i eske..:) de tilbød seg å skru opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...