Gå til innhold

Blandede signaler? Tydelig at han vil noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En fyr klår når vi møtes, og overøser meg med komplimenter. Dette skjer også via sms. Noen ganger er meldingene seksuelt rettet (han kommenterer kroppen min, ber om bilder, kaller meg "hot", "sexy" osv) Andre ganger er meldingene mer "romantiske" , feks. sender han meg melding etter vi har møttes og kommenterer hvor vakker han synes jeg var. Han kan også sende melding bare for å høre hvordan jeg har det.

Vi har ennå ikke vært på date. Jeg blir litt forvirret: Er det tydelig at han vil NOE? Er han bare ute etter sex, eller virker det som det er mer følelser inne i bildet?

Anonymous poster hash: df8b1...aa9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne er vanskelig... hvor godt kjenner du personen? Jeg vil i utgangspunktet tenke at han er ute etter sex, men det finner du fort ut av om du spør om dere skal finne på noe. Da merker du om det er det ene eller det andre ganske fort. De er ikke så vanskelig å lese disse herremenneskene ;) Om du merker at det er sex han er ute etter, kan du jo selv velge om du også bare vil ha det gøy, eller om du sier nei takk og leter videre!

Anonymous poster hash: c83c0...cf9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...