AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Jeg har blitt god kompis med en fyr iår. Han klarer visst ikke å være alene, så han kommer ofte på besøk eller vil finne på ting med meg. Jeg har egentlig aldri vært så veldig sosial, og har for det meste hatt mest jentevenner. Men nå henger jeg mye med han her da. Han er absolutt ikke forelska i meg, da han liker godt en annen jente og prater mye om henne med meg da. Men så er det sånn at når jeg spør kjæresten min om vi skal finne på noe med venninnene mine så er det helt greit for ham. Men hver gang jeg spør om han vil finne på noe med han kompisen min og meg så kommer han med unnskyldninger og blir negativ. De har møttes en gang før og han kompisen min er jo hyggelig og grei og omgjengelig. Så jeg ser ikke noe grunn til at kjæresten min misliker ham sånn personlig liksom. Jeg prater jo litt om kompisen min, like mye som venninnene mine. Og det er jo for det meste positivt prat. For en stund sia hang han kompisen mest med ei anna venninne av oss, og kjæresten min var bombesikker på at han kompisen var forelska i henne. Det vet jeg godt at han ikke var/er siden han er veldig pratsom og åpen om hvem jente han liker. Jeg er bare nervøs for at kjæresten min er sjalu? Han blir så negativ når jeg prater om kompisen. Og som sagt har det aldri vært vanlig at jeg henger så mye med gutter. Kompisen er jo ikke stygg heller, han er sånn typisk kjekkas. Men jeg er absolutt ikke interessert i han og klarer fint å bare være venn. Han har ganske mange jentevenner uansett. Fler enn guttevenner faktisk. Men ja, hva gjør man Evt? Kjæresten min nekter omtrent å være med å henge med han, er lite interessert når jeg prater om han i forhold til når jeg prater om venninner.. Jeg tenker at de kan jo bli kjent så blir ikke kjæresten min så mistenksom Evt? Jeg er jo veldig åpen for det og har alltid vært vant til at kjæresten vil være med meg og mine venninner. Føler ikke jeg kan kutte ut kompisen heller. Vi er jo bare venner og jeg har ikke noe imot besøk om en venn kjeder seg en kveld. Vi har jo også mye felles venner og treffes ofte i andre sammenhenger.Anonymous poster hash: 9d2c3...305
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Ts her igjen. Kan jo komme med et eksempel. Kompisen ringte og kjeda seg og lurte på om han kunne komme på besøk. Jada greit det. Så ringte jeg kjæresten, vi småprata litt og han var glad og godt humør. Han sa han hadde besøk av søstera si og at jeg bare kunne komme opp og finne på noe. Jeg sa jeg får besøk, kanskje kan vi spille kort eller noe hos deg? Jada, sier han. Hvem får du besøk av da? Jeg sa det var han kompisen. Så blir det stille litt og kjæresten min sier at nei, jeg orker ikke likevel.. Han er kort og negativ i stemmen. Ok det var synd da, sier jeg. Ja, hadet. Kos dere. Sier han. Jeg sier hadet.. Og han legger på. ??Anonymous poster hash: 9d2c3...305
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Henger du alene sammen med denne kompisen? Det hadde jeg ikke likt. Om han ikke gjør det samme med jenter, så klart. Anonymous poster hash: 7bcfc...838
Kjempeliten Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 (endret) Henger du alene sammen med denne kompisen? Det hadde jeg ikke likt. Om han ikke gjør det samme med jenter, så klart.Anonymous poster hash: 7bcfc...838 hun sier jo at de bare er venner, men kan jo se den at kjæresten blir mistenkelig...? Er jo synd om hun må kutte ut en venn fordi kjæresten TROR ting? Kanskje du kunne sørge for at kjæresten ser at han flørter med denne jenta kompisen din liker? Endret 3. desember 2013 av Kjempeliten
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #5 Skrevet 3. desember 2013 Vi henger ikke så sykt mye alene, mest med andre. Men noen ganger kommer han på besøk. Noen av de gangene har jeg foreslått for kjæresten at han kan være med og men han vil aldri. Han er ofte med om jeg er med venninner da. Han er supersosial med sine venner og mine venninner men vil ikke med kompisen min da. Han har vel ikke noen venninner han henger alene med. Anonymous poster hash: 9d2c3...305
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #6 Skrevet 3. desember 2013 Det er ikke noe som heter "bare venner" mellom en mann og en kvinne. Med mindre den ene parten er forferdelig stygg for den andre. Just sayin' Er ikke normalt at en mannevenn kommer på besøk heller. Hadde syntes det hadde vært veldig merkelig. Anonymous poster hash: 7a619...8c0
Kjempeliten Skrevet 3. desember 2013 #7 Skrevet 3. desember 2013 (endret) Det er ikke noe som heter "bare venner" mellom en mann og en kvinne. Med mindre den ene parten er forferdelig stygg for den andre. Just sayin' Er ikke normalt at en mannevenn kommer på besøk heller. Hadde syntes det hadde vært veldig merkelig.Anonymous poster hash: 7a619...8c0 hun skriver jo at fyren har mest jentevenner så det er vel normalt for han? Eller prøver han seg på alle venninnene sine? Endret 3. desember 2013 av Kjempeliten
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #8 Skrevet 3. desember 2013 hun skriver jo at fyren har mest jentevenner så det er vel normalt for han? Eller prøver han seg på alle venninnene sine? Er jentene deilige og villige så kan det fort skje, ja... Først er de bare "vanlige venner" og prater og ler. Så blir de intime og fortrolige med hverandre og deler ting som egentlig er privat i forholdet. Så skje det noe i forholdet, og vennen kommer for å trøste. I sammensuriumet av følelser og støtte begynner det med en lang klem, så et kyss, og så bærer det i sengehalmen. Anonymous poster hash: 7a619...8c0
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #9 Skrevet 3. desember 2013 Så bestevenner er vi nok ikke til at han er den jeg går til om jeg trenger trøst. Har gode venninner jeg kjenner godt og som jeg går til for sånt. Men han er mye interessert i en annen jente, og er på date med henne nå og da. Kommer sikkert til å bli noe ut av det så ser ikke hvorfor han skulle vært interessert i ørten andre jenter da. Anonymous poster hash: 9d2c3...305
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå