AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Hvilke vegglamper synes dere er fine? Gjerne med link. Er sååå lei av disse svarte smijernsopplegge som jeg har hatt til nå. Satser på en litt lun og koselig stil de bør helst ikke være for store Takk for svar :-)Anonymous poster hash: 3c3c1...287
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Vegglamper er så ut!Anonymous poster hash: 4425b...25e
Gjest Conradine Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 (endret) Jeg elsker Bestlite-lampene: Endret 3. desember 2013 av Conradine
Gjest Conradine Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 Vegglamper er så ut!Anonymous poster hash: 4425b...25e Åja - sier du det? Hva er det som er in da?
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #5 Skrevet 3. desember 2013 Jeg har en svart Bestlite vegglampe. Veldig fornøyd. Spesielt med at den kan vris og dras ut osv. Praktisk. Har den ved sofaen. Anonymous poster hash: ccfb8...7ee
Gjest Conradine Skrevet 3. desember 2013 #6 Skrevet 3. desember 2013 Jeg har en svart Bestlite vegglampe. Veldig fornøyd. Spesielt med at den kan vris og dras ut osv. Praktisk. Har den ved sofaen. Anonymous poster hash: ccfb8...7ee Jeg har også den typen Bestlite og elsker lampen, den er genial og den er i tillegg flott å se på. Har den også ved sofaen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå