AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Jeg har dater en fyr i litt over en måned. Vi har hatt sex flere ganger. Nå skriver han så og si aldri. I helgen sa han at han var syk, men frisk igjen etter helgen . Siden han skriver lite og kjølig så vil ikke jeg gå i samme felle som jeg har gjort før. Jeg distanserer meg da selv. Ville dere vært skuffet? Ville dere latt vær å gi han oppmerksomhet?Anonymous poster hash: 4d300...b7d
Gjest Normalfordeling Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Hadde kanskje blitt skuffet. Jeg hadde garantert gått videre. Han er ikke i interessert nok. Litt grei sex fra hans ståsted.
Gjest Awzm me Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 La han få litt rom til å tenke, eller ta deg litt pause fra han selv
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #5 Skrevet 3. desember 2013 Ja jeg er sykt skuffet. Har opplevd dette med svært mange menn, så oppgitt. Men denne gang skal jeg ikke sutre eller si noe interesse mer. Jeg distanserer meg og går videre. Vil han si noe får han komme å si noe. Hvis ikke driter jeg i hanAnonymous poster hash: 4d300...b7d
Gjest Linneah2013 Skrevet 3. desember 2013 #6 Skrevet 3. desember 2013 Jeg har dater en fyr i litt over en måned. Vi har hatt sex flere ganger. Nå skriver han så og si aldri. I helgen sa han at han var syk, men frisk igjen etter helgen . Siden han skriver lite og kjølig så vil ikke jeg gå i samme felle som jeg har gjort før. Jeg distanserer meg da selv. Ville dere vært skuffet? Ville dere latt vær å gi han oppmerksomhet?Anonymous poster hash: 4d300...b7d Det trenger ikke å bety at han ikke er interessert i deg, menn er jo ofte sånn at når ting blir litt mer seriøst, trekker de seg litt tilbake for å tenke for seg selv. La han få litt pusterom, svar han på meldingene han sender, men vær blid og glad, ikke begynn med "krav" til han nå, slapp av og kos deg sammen med venner. Begynner du å stresse og "mase" om å møtes, skyver du han bare lenger unna. Om han kommer tilbake, vet ingen, men gir du han litt rom nå, er ihvertfall sjansen større. Men det er bare min erfaring da.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #7 Skrevet 3. desember 2013 Er noe jeg også ofte opplever at de kommer tilbake. Men det gidder jeg mulig ikke. Da må han såfall skrive og uttrykke stor interesse Anonymous poster hash: 4d300...b7d
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #8 Skrevet 3. desember 2013 Ja det er frustrerende når daten distanserer seg mer og mer. Det gir en vond følelse, spesielt når en har opplevd dette gang på gang. Og nå igjen.... Jeg tenker: hvordan kan jeg stole på at en mann virkelig liker meg ? Jeg tenker : har jeg lov å føle at dette sårer? Men aldri om han skal få oppmerksomhet når han er slik. Jeg sier ikke mer. Han får komme om det er noe å si for hans del. Han risikerte å gjøre meg gravid siste gang vi hadde sex også stikker han ? Merkelig mann. Men han får bare gå . Er vant til slike typer nå og vet at det blir vondere hvis jeg gir han oppmerksomhet nå, jeg later på FB og overalt som om jeg driter i det, og overser skuffelsen minAnonymous poster hash: 4d300...b7d
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #9 Skrevet 3. desember 2013 jeg var stille og da sendte han meg melding igjen...Ser ut som om jeg har funnet en ny taktikk... driter jeg i de , når det ser ut som de driter i meg, så kommer de tilbake... Men blar jeg ut følelser og graver og spør, eller etterlyser de foreks.... så stikker de...... Anonymous poster hash: 4d300...b7d
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #10 Skrevet 3. desember 2013 Det er kjipt likevel Jeg er i en situasjon hvor han er 100 % "på" når vi møtes, men han tar aldri kontakt selv. Det er så vanskelig å akseptere at han bare ikke er interessert. Anonymous poster hash: cf250...bb6
Gjest Seajewel Skrevet 4. desember 2013 #11 Skrevet 4. desember 2013 Ute etter bare en ting, kanskje.
Gjest Alessandro Skrevet 4. desember 2013 #12 Skrevet 4. desember 2013 Jeg syns du bare skal trekke deg unna. Jeg har tenkt på akkurat det der selv -Er det noe som er sikkert så er det at hvis noen er seriøst interessert i deg så viser de det! Er det noen som vil møte deg så kommer de bort til deg! Vil man egentlig ha noe annet enn det?
Adhara Skrevet 4. desember 2013 #13 Skrevet 4. desember 2013 Tråden er ryddet for innlegg av utestengt bruker og svar til dette. Irrlys, mod.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #14 Skrevet 4. desember 2013 er enig med dere.... Jeg føler jeg bare kan logge meg inn igjen på datingkanalen jeg brukte, og se meg videre...... Jeg er usikker på om han er interessert, eller ikke av flere grunner: 1. han sender sjelden sms til meg, men han sender en sjelden gang...... 2. han var syk i helgen som var. Jeg foreslo at vi kunne møtes så fort som mulig, og foreslo en dag, og da skrev han at ha var syk. Greit , det kan være sant, men nå har han vært frisk i to dager og enda ikke avtalt når vi skal møtes igjen, eller om vi skal møtes igjen...... Jeg kunne sagt noe om det, men jeg orker ikke....siden han avslo i helgen, så føler jeg at han får spørre nå. 3. Kan være sex han bare var interessert i med akkurat meg.... og nå vil han mulig ro seg rolig unna på en bedre måte enn å si det eller kutte brått. Vi er også venner på fb... Ville dere ha logget dere inn og begynt å bruke profilen der jeg traff han på nettet igjen? Han vil da se det, og mulig tro jeg er uiteressert.... for han har sagt at slik tolker han det når noen bruker den hvis de har kontakt med ham. Men det er så lange stille perioder fra han nå at jeg tror at jeg bare gjør det for å komme meg videre, og slippe å stå fast og håpe... Anonymous poster hash: 4d300...b7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå