Wayah Skrevet 11. mai 2004 #1 Skrevet 11. mai 2004 Vi var innom TilBords på lørdag, og delte ekspeditørenes oppmerksomhet med intet mindre enn 4(!) andre brudepar. Allikevel klarte vi å kapre den ene ekspeditøren omtrent 90% av tida vi var der Jeg tror faktisk grunnen til at hun hjalp oss så mye, var at hun var dypt imponert over helten min, det ble nemlig ham som bestemte nesten alt! Han var skikkelig aktiv, fant frem forskjellige glasser og bestikk som han skulle ha til å passe med serviset han hadde blinka seg ut. Ekspeditøren var sjokkert(nesten jeg også) over at en kommende mann var så interessert i dekketøy! Vanligvis - hvis de i det hele tatt er med(vi så en kommende brud som gikk rundt helt alene og skreiv liste), så surrer de rundt og er egentlig mer i veien enn til nytte fortalte hun. Hva er deres erfaringer jenter? Uansett, dette er hva han plukket ut og jeg godkjente Cornucopia Intermezzo(velg "Orrefors i Sverige", "Produkter", side 4 og Intermezzo, teite Javascript gir ingen spesifikk adresse) Og Rokokko bestikk, som lett finnes på http://www.tilbords.com Dette plukket vi ut med tanke på at det skulle passe til en gammel spisestue vi har arvet. Tror den er lagd rundt 1930. Den er beiset veldig mørk, og har flere snirklerier.
April Skrevet 11. mai 2004 #2 Skrevet 11. mai 2004 Så bra at din tilkommende er så ivrig, ikke verst! Vi har lagt ut liste tre steder og min kjære var med på et av de, han hadde egentlig ikke noe valg! Og da bare klaget han på at han ønsket seg jo ikke servis og slikt Skal ikke være så lett..
Wayah Skrevet 11. mai 2004 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2004 Da jeg fortalte ham hva ekspeditøren hadde sagt bak ryggen på ham(at hun var så imponert), så han bare ut som han ikke helt skjønte hvorfor det var så stort... "Alvorlig talt, jeg skal jo se på serviset i flere titalls år, og det er jo svinedyrt, så da vil jeg jo ha noe jeg liker!" Ikke at han ikke stoler på meg altså, men han ville så gjerne ha litt å si selv også... Søt er han
9na Skrevet 11. mai 2004 #4 Skrevet 11. mai 2004 Vi har ønskeliste ett sted, på Glasmagasinet, og da vi var der og tittet for å bestemme oss var kjæresten min like engasjert som meg. Han hadde absolutt meninger om hvilke vinglass , hvilket bestikk og hvilket sevice han likte (heldigvis har vi temmelig lik smak, så det ble ingen store diskusjoner!), så det finnes absolutt menn som deltar!
Green Skrevet 11. mai 2004 #5 Skrevet 11. mai 2004 hihi, så søtt! :-) Min kjære var ganske reservert når vi skulle skrive liste i butikken, men det var faktisk HAN som fant serviset vårt Men vi har gått og kikka på serviser veldig lenge då ....
Gjest Madley Skrevet 11. mai 2004 #6 Skrevet 11. mai 2004 Vi bestemt alt sammen. Men så har vi samlet på både servise og bestikk en stund da...
Ingeborg Skrevet 11. mai 2004 #7 Skrevet 11. mai 2004 Vi bestemt alt sammen. Men så har vi samlet på både servise og bestikk en stund da... Samme her.
Bokalven Skrevet 11. mai 2004 #8 Skrevet 11. mai 2004 Så flott, Wayah! Det er kjempekoselig når han viser interesse på den måten! :-) Selv har jeg vært heldig og arvet et kjempeflott service etter farmor og farfar, så jeg føler at det trenger jeg ikke.
Gjest MrsL Skrevet 11. mai 2004 #9 Skrevet 11. mai 2004 Vi hadde kikket lenge på diverse ting og skrev ønskeliste sammen hjemme. Deretter dro jeg alene på TilBords og gav dem den, og de var så imponert over orden og ryddighet i den ønskelista så jeg måtte jo skryte av sambo som hadde laget den :-) Deretter var vi sammen en kveld på TilBords for å sjekke om det var noe mere vi begge ville ha på ønskelisten.
Isiselin Skrevet 11. mai 2004 #10 Skrevet 11. mai 2004 Så bra, Wayah!! Min kjære var også meget bestemt da vi skulle plukke ut servise. de jeg likte likte ikke han og de han likte syntes jeg var litt kjedelig...helt til vi kom over det vi endte opp med for det falt vi pladask for begge to! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå