AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Jeg blir helt tilbakestående i møte med menn. Hvordan kan man i hverdagssituasjoner skjønne om de flørter, eller bare er hyggelige? Og hvis man føler en slags kjemi, er sjansen stor for at den andre også merker det, eller kan kun den ene merke sterk kjemi? Anonymous poster hash: a182e...a2d
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Det er jo naturligvis svært individuelt da. Også avhenger det jo av drøssevis av variabler. Hvor sterk er kjemien? Hvor godt liker man personligheten egentlig? Hvordan er personlighetene sammen? Hvor mye fantaserer og drømmer disse personlighetene normalt sett utover dette med å " merke sterk kjemi " ? Anonymous poster hash: 15d1f...c18
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Men hvordan kan man skjønne om noen flørter? Anonymous poster hash: a182e...a2d
Gjest .-L-. Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 Merker det på blikket og smilet hennes. Hvis hun i tillegg driver med berøringer her og der så er jeg ganske sikker på at hun flørter
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #5 Skrevet 3. desember 2013 Men hvordan kan man skjønne om noen flørter? Anonymous poster hash: a182e...a2d Men hvordan kan man bli usikker og ikke skjønne når noen flørter og ikke flørter evt? Anonymous poster hash: 15d1f...c18
Gjest rådyr Skrevet 3. desember 2013 #6 Skrevet 3. desember 2013 Men hvordan kan man bli usikker og ikke skjønne når noen flørter og ikke flørter evt? Anonymous poster hash: 15d1f...c18 Man skjønner lett om noen flørter, men om de mener noe med det er en helt annen sak. 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #7 Skrevet 3. desember 2013 Syns det er vanskelig å vite om det er flørt eller om man bare har en god tone. Er berøring alltid en slags flørt? Anonymous poster hash: a182e...a2d
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #8 Skrevet 3. desember 2013 DET lurer jeg å på! Jeg var på første date med en fyr. Og alt han gjorde den kvelden antok jeg som flørt. Han holdt meg i hånda, strøk meg på armen, kysset meg, lot meg ligge på armkroken hans, berørte meg overalt. Og han lot meg gjøre det samme tilbake. Og så når jeg drar, så gjør han meg forvirret! Han har ennå ikke spurt meg om å møtes igjen, men han sender meldinger og kaller meg søta osv. Så er litt forvirra! Jeg har hintet han om å invitere meg men.. Anonymous poster hash: 3eb36...d5d
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #9 Skrevet 3. desember 2013 Miksede signaler? Ja, man kan fort bli forvirret da. Men hva er det man sier da? " At du likevel fortsetter får være ditt problem ". Anonymous poster hash: 15d1f...c18
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #10 Skrevet 3. desember 2013 Ts her. Han jeg er usikker på er ikke en jeg er på datern med, men en jeg treffer i dagliglivet Anonymous poster hash: a182e...a2d
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #11 Skrevet 3. desember 2013 Kall det hva du vil for min del altså. ^^ Det høres uansett ut som du har en del følelser involvert siden du blir så forvirret og forfjamset av hvordan han er rundt deg. Og det er kanskje ikke det smarteste trekket du kan ta, hvis han er veldig vag i fremtoningen sin og med en sporadisk og vekslende interesse. Han vil sannsynligvis ødelegge deg og da på sikt, hvis du lar ham bare få holde på. Det kan med andre ord bli veldig destruktivt dette.. Og jeg pleier som regel å anbefale folk til å holde seg unna sånne mennesker vanligvis, men.Anonymous poster hash: 15d1f...c18
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #12 Skrevet 3. desember 2013 Hvem er det som svarer hvem her nå? Jeg (ts) lurer på hvordan man kan skille flørting fra vanlig hyggelighet i hverdagslivet. Og hvilken rolle berøring F.eks spiller her. Anonymous poster hash: a182e...a2d
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #13 Skrevet 3. desember 2013 Hehe. Slapp av. Jeg antar at folk svarer, utrolig nok, til velkjente mottakere. Prøver bare å sammenligne litt fra div situasjoner. Er vanvittig mange likhetstrekk på ulike former av flørting. Fysisk berøring er jo i de fleste tilfeller flørting, under omstendigheter hvor det er rom for den slags. Hvordan man ser forskjell på flørting og bare generelt hyggelige gester? Ved å kjenne personen, fordi sånt varierer jo ganske heftig fra den ene personen til den andre.Anonymous poster hash: 15d1f...c18
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #14 Skrevet 4. desember 2013 Men hvordan kan man bli usikker og ikke skjønne når noen flørter og ikke flørter evt? Anonymous poster hash: 15d1f...c18 Det handler vel kanskje om at man ikke tør helt å tro på at vedkommende flørter? Bein"flørting", blikk, benytter anledninger til å ta på osv, er det alltid en slags flørting? Jeg blir virkelig helt tilbakestående. Anonymous poster hash: a182e...a2d
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #15 Skrevet 4. desember 2013 Hvem er det som svarer hvem her nå? Jeg (ts) lurer på hvordan man kan skille flørting fra vanlig hyggelighet i hverdagslivet. Og hvilken rolle berøring F.eks spiller her.Anonymous poster hash: a182e...a2d Hyggelighet og flørting er det samme. I alle fall når det gjelder folk en har sporadisk hverdagslig kontakt med. Vi "flørter" for å oppnå noe positivt, for å gjøre andre blide. Vi smiler til folk på butikken og kan erte våre kollegaer på en måte som definitivt ville vært flørting - dersom en eller begge var sexuelt interessert i den andre parten. Så lenge vi ikke er det er det bare helt vanlig flørtende hyggelighet. Som altså er platonisk og like ofte rammer folk av det kjønn vi ikke er sexuelt tiltrukket av. Det er heller ikke slik at berøring er et clue. For meg, dersom jeg berører noen er det et klart hint om flørting. Men jeg har flere venner som tar og klemmer på folk stadig vekk og om alle de kom i kontakt med skulle tolke det som flørting så hadde de nok hatt et problem. Tollkningen må derfor skje over tid. Eller, som oftest ender det med at en setter ord eller handling på¨sin interesse (eller manglende interesse). Anonymous poster hash: 0ecd8...f90
Singha Skrevet 4. desember 2013 #16 Skrevet 4. desember 2013 Jeg synes det er enkelt å skjønne om folk flørter. Om de mener noe med flørtinga derimot... Det klarer jeg aldri bestemme meg for.
Gjest .-L-. Skrevet 4. desember 2013 #17 Skrevet 4. desember 2013 Jeg synes det er enkelt å skjønne om folk flørter. Om de mener noe med flørtinga derimot... Det klarer jeg aldri bestemme meg for. Hehe, min erfaring er at det ikke skader å være en smule delusional her.. Flørter hun er hun keen!
Singha Skrevet 4. desember 2013 #18 Skrevet 4. desember 2013 Hehe, min erfaring er at det ikke skader å være en smule delusional her.. Flørter hun er hun keen! Har brent meg noen ganger. Foretrekker å være sikker på mine gamler dager. (pyse)
Gjest .-L-. Skrevet 4. desember 2013 #19 Skrevet 4. desember 2013 (endret) Har brent meg noen ganger. Foretrekker å være sikker på mine gamler dager. (pyse) Ja samme her egentlig. Flørter jeg tilbake pleier det i alle fall å skje et eller annet. Er jeg skeptisk og ikke gjør noe så sklir det ut i ingenting. Derfor tenker jeg at man like godt kan flørte med for å se hva som skjer. Hvis man klarer å ikke ha for høye forventninger til damen blir man heller ikke så brent, men det er vanskelig dersom man blir betatt og faktisk liker henne Endret 4. desember 2013 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #20 Skrevet 4. desember 2013 Ja samme her egentlig. Flørter jeg tilbake pleier det i alle fall å skje et eller annet. Er jeg skeptisk og ikke gjør noe så sklir det ut i ingenting. Derfor tenker jeg at man like godt kan flørte med for å se hva som skjer. Hvis man klarer å ikke ha for høye forventninger til damen blir man heller ikke så brent, men det er vanskelig dersom man blir betatt og faktisk liker henne Hva gjør du når du flørter da? Det er jo nettopp det som er problemet, at man helst vil være sikker på at den andre mener et eller annet med flørtinga. Hvis ikke driter man seg jo ut hvis man spiller tilbake med samme mynt Anonymous poster hash: a182e...a2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå