Gå til innhold

Menn, damer, uansett! Se på dette, hva er egentlig dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Hei!

Det jeg skal formidle nå kan bli tørt og kjedelig. Men, alle svar og erfaringer blir mottatt med en stor takk fra en tenkende ung herremann.

Dette handler om en ung mann på 21 som møter en eldre jente på 28 på et utested. Han blir fort betatt av henne og har daglig jevn kontakt med henne over sosiale medier etter dette første møtet. Etter en måned så tar denne jenta turen til byen igjen for å møte venninner og forhåpentligvis for å møte denne unge herremannen. Så hva er det som for meg til å skrive alt dette du nå skal lese?

Det første møtet

Det hele startet med at jeg og min bror dro på en ute-plass for ganske nøyaktig litt over en måned siden. På utestedet var det som normalt rimelig fult av folk å dermed lite sitteplasser. Men, det var et bord med tre jenter rundt som det var noen ekstra stoler ledig. Jeg spør min bror om ikke han kan spørre de om vi for slå oss ned med de, men det turte han ikke så dermed måtte jeg gå bort å spørre.

Selvsagt var det ingen problem at vi kunne sette oss ned. Så skjønner dere. Her startet det hele. Jeg kom i snakk med jentene rundt bordet og forvekslet alt i fra hvor gammel vi er til hva vi gjør for tiden. Her viste det seg det at jentene var 28 år og jeg og min bror er 21 år. Dette ble selvsagt veldig spennende for meg (min bror sto ikke for praten). Jeg tenkte bare for meg selv, her kommer jeg den striken på 21 år og for sitte rundt bordet med de jentene.

Vi satt med de omkring en god halv time før jentene skulle ut å ta seg en røyk. Dermed ble jeg og min bror sittende en stund å vente på de, men etter ti-femten minutt bestemte jeg og min bror oss for å gå. Når vi kommer ut av utestedet står de fremdeles og røyker. Jeg sier til de at vi skal gå å spør de av rein tilfeldighet (hadde ingen forventninger) om de ville bli med oss til et annet utested. Ja sier de å blir med oss.

Etter en stund på dette utestedet så ender dette med at venninne til denne jenta jeg liker forlater stedet og dermed så er det bare jeg og hun igjen der. Vi blir sittende å snakke en stund før utestedet stenger og bestemmer oss for å gå å møte venninne hennes igjen. Når vi kommer dit så blir det en typisk gruppe samtale med mange forskjellige emner rundt bordet.

Etter de var ferdige å spise opp maten sin så går vi i alle i lag ut av bygget. Jentene bodde på hotell siden to av de ikke bor i denne byen lenger. (men hun jeg har fått kontakt med flytter tilbake om en mnd). Så det ble ikke noe mer en dette denne første gangen vi møttes. Hun sa til og med ikke farvel til meg før hun begynte å gå bortover gaten ( jeg sto å snakket smått med venninnen hennes).

Etter dette møtet så har vi holdt kontakten daglig via snapchat og etter noen dager la hun meg til på facebook. Siden dette har vi fremdeles sent snapchat til hverandre. Ettersom at vi snakker meget lite over facebook.

Vi har holdt en flørtende tone med hverandre, men som hun selv sier hun er ikke god på å gi komplimenter. Sender hun en snap til meg av seg selv så faller det meg helt naturlig å fortelle henne at jeg synes hun er pen. Vell og merke så er da ikke slik at alle bildene hun sender så gir jeg en respons med '' pen du er, eller fin du er''. Da vil hun nok tro at jeg overdriver eller noe i den duren hehe.

Men det jeg skal frem til er at selv om at vi snakker veldig mye så er det som om hun ikke slipper seg helt løs. Eksempel på dette er at om jeg sender henne en snap så kan det hende at hun gjerne bruker ti minutter på å svare selv om hun har sett den. (hun er slik at hun har telefonen med seg til en hver anledning) derfor vet jeg det. Jeg har selv begynt å la det gå litt tid før jeg åpner snapen fra henne bare fordi at jeg vet hun følger med om jeg har åpnet den eller ikke. Hvorfor gjør hun dette?

Da fortsetter jeg videre på denne historien.

Etter mye snakk om at jeg gledet meg til å treffe henne igjen å slikt så tok hun turen tilbake nå i helgen som var. Egentlig skulle hun ikke komme før i midten av Desember.

Dag 1

Så etter jeg var ferdig på jobb så dro jeg hjem for å ordne meg å slikt. Tok et glass wiskey mens jeg stryket skjorten og slikt. Vi sendte meldinger til hverandre mens jeg ordnet meg. Ettersom at jeg ikke hadde vasket leiligheten så følte jeg det ikke ble rett å invitere henne til meg. Så jeg sporte henne om det var mulighet for meg å ta med meg en del øl å komme til henne i stedet? Det var greit sa hun, så da fikk jeg en venn til å kjøre meg til henne.

Denne kvelden ble meget fin, jeg trur hun syntes det å. Hun gir litt for lite respons tilbake på slikt. Hva det kommer av vet jeg ikke. Men det jeg vet er at det gjør meg veldig usikker på hva er dette egentlig?

Det som gjorde denne kvelden så fin var at vi startet å drikke hos henne så dro vi på fest til vell og merke mine venner/slektninger der hun ble presentert for alle som satt rundt bordet i stuen. Dette likte hun godt ettersom at senere så tok vi alle som var der en maxi taxi inn til byen. Når vi kom til byen så skilte vi alle lag. Jeg ble med henne for å møte venninne hennes å resten av flokken vi var med dro på en annen ute-plass. Hun var rask og fortelle de at hun hadde blitt med meg til slekten.

Ettersom at jeg er politisk aktiv å dermed har en sentral rolle i mitt parti i denne byen så syntes hun det var artig og fortelle vennene hennes at jeg er for eks ''frper''. Noe som alle vennene hennes reagerte på på den måten '' HÆ? hvordan går dette an, er du med en fra for eks frp? Med et smil.

Dette gjentok hun til samtlige hun møtte på. Da lurer jeg på om dette er negativt for meg eller om dette er noe hun liker? Når det gjelder det politiske så har vi forskjellige meninger. Hvordan skal jeg tolke dette?

Videre så satt vi i lag å snakket. Jeg spurte henne om hva hun anser dette vi har som? Da svarte hun det at hun ville ikke stresse med å komme seg i et forhold. For hun ville ikke være i et forhold som bare varte i et halvt årstid. Hun fortalte videre at hun begynner å nærme seg 30år å barn skal jo komme med det å. Da svarte jeg at barn har jeg selv lyst på. Helst en liten gutt (med et lurt smil) :)

Dette ble hun overasket over, det hørtes positivt ut med tanke på tonefallet å at hun samtidig lente seg til skulderen min. Men så stiller hun meg litt i bås føler jeg. Hun kan finne på å si: Hvorfor er det slik at gutter liker eldre jenter? Da har jeg svart med at det vet jeg ikke. Da svarer hun: Det må være en trend. Hvordan skal jeg tolke dette?

Når dette utestedet nærmet seg slutten så spurte jeg henne om hun ville at jeg skulle bli med henne hjem. Det ville henne svært gjerne så kysset hun meg. Men, det snødde som bare det ute å det følgte med at det ble lange taxi køer i hele byen så hun ringte til en kusine av seg å spurte om vi kunne komme til henne på nachspiel å det gjorde vi. Det var bare vi tre der gjennom det nachspielet men det var koselig.

Vi alle begynte å bli trøtt å da tok hun affære med å si at nå er det på tide av vi drar hjem, så jeg ringte etter taxi samtidig som hun ordnet skjerfet mitt. Taxien kom å vi kom til henne. Det hele endte med at vi hadde sex å våknet opp sent neste dag.

DAG 2

Vi våknet opp å begge var mektig redusert etter forleden kveld. Alle planene hun hadde lagt med venninnene ble det ikke noe av. De skulle vist dra å ''shoppe'' som hun kaller det. Men venninnen hennes som sov over hos henne ville ha hun med på en eller annen fest som skulle være den kvelden. Da spurte jeg henne om vi blir å møtes ute i løpet av kvelden å det trudde hun. Jeg dro dermed på fest til en kollega av meg å ble der til jeg dro å møtte henne på byen.

Når jeg kom til byen så ville hun skifte ute-plass. Hun ville tilbake til der vi var forleden kveld. Det var vist mange fra hennes hjemplass/tettsted som var der så hun ville hilse på de å. Da var det rett tilbake til at jeg er politiker og stemmer for eks FrP. Skal tru hvorfor hun tar dette opp så ofte tenkte jeg.

Men nok om det. Jeg ville gjerne at vi dro til mitt utested der jeg liker å vanke med mine venner. Så kunne hun få treffe de. Vi gikk bortover til plassen med klokken var så mye at stedet var på tur til å stenge. Vi gikk rett i taxikøen å rett hjem til hun igjen. Vi hadde masse sex gjennom hele natten å når vi våknet.

Dag 3

Klokken ble mye når vi endelig sto opp på Søndagen så jeg takket for meg å fortalte henne hvor glad jeg er for at hun kom til Tromsø å at jeg har hatt en fin helt med henne. Det var ikke mye til respons men hun smilte til meg å tok hånden min. Forøvrig så ville hun ha mye kroppskontakt, da tenker jeg på å ta hånden min, kose med håret mitt osv osv.

Dag 4

Men det jeg ikke skjønner. Det er at når jeg kom til henne i går kveld. (for hun reiste hjem tidlig i dag mårrest) Så satt vi å snakket og slikt. Jeg tok hånden hennes men hun reagerte verken positivt eller negativt med kroppsspråket på det. Dette gjorde meg veldig usikker, da tenkte jeg for meg selv at kanskje hun ikke liker meg allikevel selv om at hun sa kvelden før at ''hadde hun ikke gjort det så ville jeg ikke vært her nå''.

Men, så ringte jeg etter taxi for klokken begynte å bli sent. Det var bare noen få timer til hun skulle dra. Så jeg bestilte bare en like så greit. Det som er rart her er at da ble hun veldig kosete. Da tok hun hånden min og da var hun i den gode rollen igjen. Merkelig tenkte jeg bare, men men.

I dag

I dag så har vi kun snakket over sms. Her er det en flørtende stemning så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vil ikke bli for ivrig/masete slik at hun mister sansen for meg. Men på en måte så virker det mer flørt nå en før hun kom til byen.

Mulig det er en del skrivefeil å slikt. Men det for bare være. Jeg setter hvertfall utrolig stor pris på de tankene som blir delt her om dette. Dette virker som en seriøs jente som jeg virkelig har falt for. Jeg ville ikke tråkke feil her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Orker ikke å lese hele, men leste ned til Dag 1, så svarer på spørsmålet ditt i første runde: DU KAN IKKE SI NOE PÅ AT HU BRUKER 10 MINUTTER PÅ Å SVARE! De fleste har mobilen med seg hele tiden, men veldig få har mulighet til å ta bilde av seg selv hele tiden! Blir gjerne sett på som litt rart om man er over 14...

• Liker 1
Skrevet

Har bare ett tips: vær deg selv, ikke vær redd for å virke "for" interessert, hun virker jo som hun er interessert hun også. Kanskje er hun litt engstelig for aldersforskjell "feil" vei, så det er jo viktig å vinkle det slik at det er HENNE du liker, ikke eldre damer generelt :-) lykke til!

Anonymous poster hash: 05f86...6b0

Skrevet

Har bare ett tips: vær deg selv, ikke vær redd for å virke "for" interessert, hun virker jo som hun er interessert hun også. Kanskje er hun litt engstelig for aldersforskjell "feil" vei, så det er jo viktig å vinkle det slik at det er HENNE du liker, ikke eldre damer generelt :-) lykke til!

Anonymous poster hash: 05f86...6b0

Takk for dette svaret. Dette tar jeg med meg! :)

Skrevet

Orker ikke å lese hele, men leste ned til Dag 1, så svarer på spørsmålet ditt i første runde: DU KAN IKKE SI NOE PÅ AT HU BRUKER 10 MINUTTER PÅ Å SVARE! De fleste har mobilen med seg hele tiden, men veldig få har mulighet til å ta bilde av seg selv hele tiden! Blir gjerne sett på som litt rart om man er over 14...

Men hun sender jo hele tiden. Det som jeg kanskje ikke fikk med i teksten er jo det at hun ofte åpner den å svarer enkelte ganger etter et par timer. Da har brukt å gjort det samme med henne. Videre så kan jeg jo informere om grunnen til at jeg vet dette er det at når hun bor alene å samtidig ligger å slapper av med mobilen på fanget men IKKE åpner. Så lurer man jo på hva hun gjør, sant? :)

Skrevet

Men hun sender jo hele tiden. Det som jeg kanskje ikke fikk med i teksten er jo det at hun ofte åpner den å svarer enkelte ganger etter et par timer. Da har brukt å gjort det samme med henne. Videre så kan jeg jo informere om grunnen til at jeg vet dette er det at når hun bor alene å samtidig ligger å slapper av med mobilen på fanget men IKKE åpner. Så lurer man jo på hva hun gjør, sant? :)

Du skrev strengt tatt 10 minutter... Men uansett så kan det hende hu er opptatt vettu! Så lenge hu svarer skjønner jeg ikke poenget med å overanalysere!

Hu ligger vel ikke på sofaen 24 timer i døgnet? Ofte jeg kikker på ting og ikke svarer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...