AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Hei. Har et lite dilemma som jeg håper dere kan hjelpe meg med. Jeg er blitt invitert til weekentur til London med en venninnegjeng, men vet ikke om jeg vil.. kjenner de ikke så godt, og føler meg ikke alltid "vel" med denne gjengen. Har en venninne som jeg kjenner best (av de i gjengen) har lovet å være med, men nå har hun plutselig trekt seg pga. har ikke penger likevell. I tillegg svarer hun ikke når jeg sender eller ringe for å høre om hun ikke skal bli med likevell.. Så hva skal jeg gjøre: Bli med "ny" gjeng til London og håpe at det blir god stemning og nye vennskap eller droppe det siden venninnen min ikke skal likevel? Klarer ikke bestemme meg.... hjelp. Anonymous poster hash: ffa39...4e7
Ananas. Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Hvis du har lyst på nye venner og er interessert i å bli kjent med dem - hopp i det! Hvis du ikke føler for å bli kjent med dem - bli hjemme, da blir det uansett ikke en hyggelig tur for deg. Det verste som kan skje dersom du ønsker å bli venn med noen av dem, er jo at du kommer hjem og vet at det ikke kommer til å være aktuelt og at du må lete etter nye venner andre steder.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Tusen takk for råd Har ikke helt bestemt meg, men tror det vipper mot at jeg drar.. best å hoppe i det. Anonymous poster hash: ffa39...4e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå