Gå til innhold

Idag skal jeg fråtse..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt godteri og chips i tankene hele dagen, og boller og muffins.. Så idag skal jeg ha fråtsekveld, har ikke hatt det på kjeeeeempe lenge (men spist godteri osv i mindre mengder). Hva foreslår du at jeg kjøper på butikken? Hva er ditt yndlingsgodteri/snacks?

Anonymous poster hash: a3dc0...ff7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker også på akkurat det samme i kveld. Har holdt på å dra på butikken flere ganger, men holder

igjen. Jeg skal ikke ha. Jeg skal ikke ha. Jeg skal ikke ha. :( Men har veldig lyst på. Anonymous poster hash: 79eb5...cfd

• Liker 1
Skrevet

Ja det har jeg tenkt i hele dag, men nå har jeg bestemt meg. Jeg skal ha! Er så sjeldent jeg gjør det så tillater meg selv idag :)

Skrevet

Om jeg hadde hatt fråtsedag, så hadde jeg handlet inn: Stor pose smågodt, 200 g sjokoladeplate, vingummi, kjærlighet på pinne, stor pose chips og en pepsi max. :P

Anonymous poster hash: b4e70...d53
Skrevet

Om jeg hadde hatt fråtsedag, så hadde jeg handlet inn: Stor pose smågodt, 200 g sjokoladeplate, vingummi, kjærlighet på pinne, stor pose chips og en pepsi max. :P

Åj, jeg hadde spydd etter godteriposen! Det blir nok en posechips og kanskje litt sjokolade :)

Skrevet

Hadde kjøpt boller og kaker.

Anonymous poster hash: 89da5...899
Skrevet

Åj, jeg hadde spydd etter godteriposen! Det blir nok en posechips og kanskje litt sjokolade :)

En pose chips og litt sjokolade? Vil ikke akkuratt kalle det fråtsedag, men nå har vi nok forskjellig syn på hva det betyr. :)

• Liker 4
Skrevet

En pose chips og litt sjokolade? Vil ikke akkuratt kalle det fråtsedag, men nå har vi nok forskjellig syn på hva det betyr. :)

Kanskje jeg skal bake boller, sjokoladeboller.. Nam!! Men det tar for lang tid, har ikke tålmodighet til det.. Haha

Skrevet

Jeg liker å spise salt og pepper-chips sammen med melkesjokolade! Perfekt blanding av salt og søtt!

Skrevet

Bak brownies. Med is!

Eller eplekake. Også med is!

...eller begge!

En stor sjokoladeplate er obligatorisk for fråtsedager.
En pakke med slike 'gammeldagse' slikkepinner (de flate, runde) er bra!

French fries eller noe annet salt.

Og gjerne en dream-is også! Browniesen er fantastisk!

Kos deg, TS :)

Anonymous poster hash: 86fda...d3b
Skrevet

Du hadde vel neppe klart å trøkke i deg alt det der..

Skrevet

Blir nesten litt sjokkert når jeg ser hva enkelte putter i seg på en dag, jeg. 200 g sjokolade, stor pose med smågodt og chips? Cola? Det er jo helt sinnsykt. Jeg er glad i godteri jeg også, men fråtsing for meg hadde vært en 200 g. Og da hadde jeg følt meg ekkel etterpå:P

Anonymous poster hash: b983b...c60

Skrevet

Finnes de som klarer det. kjæresten min klarer det iallefall helt fint :fnise:

Anonymous poster hash: 4fcaa...141

Skrevet

Blir nesten litt sjokkert når jeg ser hva enkelte putter i seg på en dag, jeg. 200 g sjokolade, stor pose med smågodt og chips? Cola? Det er jo helt sinnsykt. Jeg er glad i godteri jeg også, men fråtsing for meg hadde vært en 200 g. Og da hadde jeg følt meg ekkel etterpå:P

Anonymous poster hash: b983b...c60

TS her! Ja samme her. Jeg hadde nok blitt svært dårlig med så store mengder.. Men en 200 grams pose chips og litt sjokolade er mer enn nok for meg! :)

Skrevet

Bak brownies. Med is!

Eller eplekake. Også med is!

...eller begge!

En stor sjokoladeplate er obligatorisk for fråtsedager.

En pakke med slike 'gammeldagse' slikkepinner (de flate, runde) er bra!

French fries eller noe annet salt.

Og gjerne en dream-is også! Browniesen er fantastisk!

Kos deg, TS :)

Anonymous poster hash: 86fda...d3b

Tusen takk! Skal kose meg skikkelig med en film og godt :)

Skrevet

Ikke på en kveld. Men på en hel dag så hadde jeg klart det, ingen problem. 200 gram sjokolade er ikke så mye, og smågodt-posen blir fort tom. Ivertfall når jeg spiser en bit her, og en bit der. Legger nesten ikke merke til at den blir borte. Den blå french fries chipsposen er liten, og da klarer jeg å trykke i meg hele under en film. Nå er jeg veldig slank, så det sier seg selv at dette er noe som nesten aldri skjer. (Typ 1-2 ganger i året). Men når jeg først spiser noe godt, så spiser jeg en del også.

Skrevet

Haha! Skrev under kontrakt på ny jobb som ernæringsfysiolog i dag, dro rett hjem og feiret med en pose tortillachips, en hobbysjokolade og en julebrus. Har også en pepperkakemann som skal fortæres senere i kveld.

• Liker 2
Skrevet

Haha! Skrev under kontrakt på ny jobb som ernæringsfysiolog i dag, dro rett hjem og feiret med en pose tortillachips, en hobbysjokolade og en julebrus. Har også en pepperkakemann som skal fortæres senere i kveld.

Hehe moro, jeg liker det! På meg ble det 200 gram smågodt, og 150 gram potetgull... gud magen min er så full at jeg nesten spyr.. Men godt var det!

Skrevet

Så det er her alt går til helvete?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...