AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Jeg hadde manne-øyenbryn. Så fikk jeg en skikkelig kommentar på det av en dame. Etter det nappet jeg dem skikkelig. Så fikk jeg en ny venn, og en kommentar på sminken min. Så jeg kjøpte meg ny sminke med riktig farge og fikk skikkelig bra tips. Så fikk jeg kommentar på klærne av samme venn. Så vi dro på shopping og jeg fikk ny stil. Nå? Føler meg mye bedre enn på lenge! Nå ser jeg tusen ganger bedre ut. Ærlighet lenge leve! Nå når jeg ser på gamle bilder må jeg bare le haha. Jeg så jo ut som en idiot. Er så glad noen fortalte meg hvordan jeg kunne forbedre meg. Anonymous poster hash: 4a7a5...357 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Vil du virkelig la deg forandre deg så lett. Utseendet og klær skal liksom utsråle deg selv, og når du ikke gjør det så kan man se veldig fake ut.Anonymous poster hash: 073a1...95b 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Altså så lenge DU selv er fornøyd, så er det bare å drite i hva andre mener. Uansett, utrolig fint at du er mere fornøyd med deg selv Gratulerer. Anonymous poster hash: 6d12f...899 3
#Sunrise Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 man bør da få lov og hjelpe venner så dem ikke ser teit ut:P er det ikke det venninner er der for a? 4
drue Skrevet 3. desember 2013 #5 Skrevet 3. desember 2013 Jeg tror man blir litt blind på sitt eget utseende i blant. Jeg har også naturlig store bryn, og har vært litt lat med å fikse dem i perioder. Ei venninne av meg kommenterte det, og sa at det hadde gjort så mye hvis jeg bare hadde fiksa dem. Beste tipset jeg noensinne har fått! Nå vokser jeg dem regelmessig, og det gjør virkelig noe med ansiktet ditt. Ser tilbake på gamle bilder, og det så virkelig ikke bra ut. 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #6 Skrevet 3. desember 2013 man bør da få lov og hjelpe venner så dem ikke ser teit ut:P er det ikke det venninner er der for a?Så du mener at alle som ikke følger trendene, ser teite ut? Anonymous poster hash: 8d39d...c20
#Sunrise Skrevet 3. desember 2013 #7 Skrevet 3. desember 2013 Så du mener at alle som ikke følger trendene, ser teite ut?Anonymous poster hash: 8d39d...c20 har jeg sagt det? 2
magicpie Skrevet 3. desember 2013 #8 Skrevet 3. desember 2013 Så du mener at alle som ikke følger trendene, ser teite ut? Anonymous poster hash: 8d39d...c20 Hun har da ikke nevnt noe om trender?
heiduderborte Skrevet 4. desember 2013 #9 Skrevet 4. desember 2013 Gratulerer! men kjenner jeg blir små lei meg når jeg får en kommentar, når jeg føler meg bra fra før av og ikke minst irritert når personen aldeles ikke har noe å si selv.. 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #10 Skrevet 4. desember 2013 Jeg skulle ønske noen kommenterte mitt utseende noen gang. Enten positivt eller negativt. Aldri noen som kommenterer hvordan jeg ser ut.. Anonymous poster hash: 46aa0...083
#Sunrise Skrevet 5. desember 2013 #11 Skrevet 5. desember 2013 Gratulerer! men kjenner jeg blir små lei meg når jeg får en kommentar, når jeg føler meg bra fra før av og ikke minst irritert når personen aldeles ikke har noe å si selv.. jeg lærte en gang og pass alltid på og ha en positiv kommentar etter en negativ, Den buksa passa vel ikke rompa di helt, men den genseren var veldig fin:D
Gjest ms_kwang Skrevet 5. desember 2013 #12 Skrevet 5. desember 2013 Æsj mine øyenbryn >.< Jeg datt og skrapte meg skikkelig på isen for noen år tilbake så på ett sted vil ikke hårene gro tilbake... så mine er skjeve x) Men bryr meg ikke har jo verdens beste kjæreste nå Å han tar meg for den jeg er, så hvorfor forandre seg..
heiduderborte Skrevet 5. desember 2013 #13 Skrevet 5. desember 2013 jeg lærte en gang og pass alltid på og ha en positiv kommentar etter en negativ, Den buksa passa vel ikke rompa di helt, men den genseren var veldig fin:D Så smart!
globalagogo Skrevet 5. desember 2013 #14 Skrevet 5. desember 2013 Så du mener at alle som ikke følger trendene, ser teite ut?Anonymous poster hash: 8d39d...c20 Selvfølgelig kommenterer du anonymt... Snakk om å putte ord i andres munn
Gjest Blondie65 Skrevet 5. desember 2013 #15 Skrevet 5. desember 2013 Det er stor forskjell på å gi et tips kontra det å kritisere andres smak. F.eks fikk jeg et tips om BH butikken Bravissimo av en som også har store pupper. Forskjellen fra før jeg fikk tak i BH i rett størrelse er flere cm hevet byste og klær som sitter fint. Men jeg ville aldri sagt til noen "den buksen passer virkelig ikke din kropp men det var en fin genser". Det er da ærlig talt ikke pent å si? Jeg har en venninne som er utrolig flink med klær og det å se hva andre kler. Hun har aldri sagt et negativt ord om noe jeg har på meg men har likevel fått frem budskapet om den feile buksen. Det har hun gjort ved å foreslå shopping sammen og spørre om hun kan få foreslå et plagg som hun tror vil sitte fint.
#Sunrise Skrevet 5. desember 2013 #16 Skrevet 5. desember 2013 Det er stor forskjell på å gi et tips kontra det å kritisere andres smak. F.eks fikk jeg et tips om BH butikken Bravissimo av en som også har store pupper. Forskjellen fra før jeg fikk tak i BH i rett størrelse er flere cm hevet byste og klær som sitter fint.Men jeg ville aldri sagt til noen "den buksen passer virkelig ikke din kropp men det var en fin genser". Det er da ærlig talt ikke pent å si? Jeg har en venninne som er utrolig flink med klær og det å se hva andre kler. Hun har aldri sagt et negativt ord om noe jeg har på meg men har likevel fått frem budskapet om den feile buksen. Det har hun gjort ved å foreslå shopping sammen og spørre om hun kan få foreslå et plagg som hun tror vil sitte fint. nei det var et veldig dårlig eksempel:P jeg hadde selv aldri sagt noe sånt til en person!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå