Gå til innhold

Pinlig - drømte om sjefen!!

Anbefalte innlegg

Gjest Kjempeflau
Skrevet

Herregud så utrolig pinlig!! Jeg drømte om at direktøren i firmaet var forelsket i meg, han er femti og gift og absolutt ikke noen flørt sånn i det virkelige livet. Jeg rødmer når jeg tenker på det - heldigvis drømte jeg ikke at vi hadde sex eller noe, da hadde jeg dødd når jeg traff ham på jobb idag! Føler meg ikke LITT tiltrukket av ham (håper jeg da!) helst litt redd ham.

Hvorfor i all verden har jeg drømt dette - og kan andre trøste meg med at de har drømt noe tilsvarende en gang???

Videoannonse
Annonse
Gjest Hulderjenta i.i.
Skrevet

Ingenting å skamme seg over det, vel! En drøm er en uskyldig sak! :D

Hva du drømmer kan du ikke noe for! Det er jo selvsagt dine drømmer og dine tanker - men husk at vi drømmer ikke bare i "rene ord" hvis du skjønner, men i symboler og "overført" betydning også. Det du drømmer, er ikke nødvendigvis det du mener.

Slapp helt av du, alle har sånne "pinlige" drømemr innimellom!

:klem: fra Hulderjenta

Skrevet

Ingen grunn til å være flau, drømmene dine trenger jo ingen å vite om!

Jeg har faktisk drømt om noe liknende selv, jeg drømte at en "autoritetsperson" jeg omgikkes på den tiden svermet for meg. Jeg var overhodet ikke interessert i ham, og var også i et forhold da jeg hadde drømmen. Jeg tolket drømmen dithen, vet jo ikke om det er riktig, at den hadde opphav i det skjeve "maktforholdet" det var mellom oss. Altså, IRL var det jo han som var sjefen, i drømmen min derimot var han dypt forelsket og da hadde jo jeg en slags "makt" over han. Spennede å høre om det er andre som har opplevd noe liknende, og om dere har andre tolkninger.

Skrevet

Ta det helt med ro du, det var bare en drøm :wink:

Men jeg kjenner godt den ekle følelsen når du våkner opp etter å ha drømt noe 'ulovelig'. jeg innbiller meg også at hele verden kan se på meg at jeg har hatt en drøm jeg ikke skulle hatt :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...