EightSin Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Hei, Jeg er en gutt på 19 år som trenger inderlig råd fra dere. Jeg skal komme rett til sak: jeg blir for fort betatt. Noe som har påvirket meg i stor grad i det siste. Jeg møtte en veldig hyggelig jente for noen uker siden, og siden det har vi snakket, og jeg har funnet ut at vi har masse felles interesser, musikksmak og livssyn. Jeg har ikke kunnet slutte å tenke på denne jenta. Alt dette har gjort meg veldig avhengig av ho, og jeg gir ho mer blikk i klasserommet enn jeg egentlig ville ha gjort ellers. Ho reagerer ikke negativt på dette, og smiler bredt tilbake. Så hva er problemet? Jeg satt med ho for noen dager siden, og noen av venninnene hennes nevnte en gutt. La oss kalle han Jon. Jenta som jeg er ''betatt'' av viste seg å være på en storflørt med Jon. Når jeg fikk høre om dette, føltes det om jeg ble kastet ned i en mørk hule med brennende kobraslanger som angrep meg med pirater som kastet eksploderende kniver. Med andre ord: det var vondt. Jeg har opplevd å bli småbetatt av jenter før, og akkurat samme ting har skjedd: de holder på med andre. Jeg har kommet meg over dette, men det er ikke alltid like enkelt. Akkurat nå så har jeg mange fag med henne, og det resulterer at vi møtes veldig ofte i hverdagen. Har dere noen tommelfinger regel på om hvordan jeg kan slutte å se alle jenter som potensielle kjærester, og eventuelt raskere måte å komme over dette? Jeg har heller ikke noen å snakke med disse situasjonene, siden jeg tror rett og slett at de ikke hadde brydd seg For de som ikke gidder å lese alt: - Møtte hyggelig jente, masse felles - Jeg blir betatt - Får vite at ho holder på med noen andre - Dette skjer for ofte
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Du. Det der skjer oss alle. I hvert fall oss som blir betatte fort. Men tenk positivt på det - det er godt å være betatt! Og en dag, ja, da klaffer det sannelig med den personen du er betatt av (som det gjorde med meg og min nåværende kjæreste) Anonymous poster hash: 3b6ed...521
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå