AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 En person jeg kjenner fra jobb og universitet har en fryktlig stygg kropp til tross for at hun trener masse. Hun trener hovedsaklig styrke, hovedsaklig ben- og rompemuskler. Resultatet er at hun ser ut som en t-rex eller centaur. Rompa og beina er mye mye større en overkroppen, og det ser rett og slett helt for jævlig ut... Skal jeg fortelle henne at det ser utrolig rart ut og at hun kanskje bør droppe styrketrening til fordel for kondisjon? Anonymous poster hash: 8ad99...7b9 6
Populært innlegg Ruby_Tuesday Skrevet 3. desember 2013 Populært innlegg #2 Skrevet 3. desember 2013 Hva med å heller bare la folk få gjøre som de vil, og ikke være så dømmende? 69
Rosewood Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Hvorfor føler du at du må fortelle henne dette? 17
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #6 Skrevet 3. desember 2013 Hva med å heller bare la folk få gjøre som de vil, og ikke være så dømmende? Hvorfor føler du at du må fortelle henne dette? ehh... nei? Jeg tror ikke dere skjønner hvor jævlig hun ser ut. Rompa er mildt sagt gigantisk, og lårene ser ut som veltrente mannelår. Jeg vil tippe at som alle kvinner på under 25 så er hun opptatt av å se bra ut. Å ha being og rompe som ser ut som de tilhører en ku mens man har overkroppen til en 12 åring kan ikke kalles god symmetri.... Anonymous poster hash: 8ad99...7b9 9
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #8 Skrevet 3. desember 2013 la henne bare være lykkelig uviten. Kvinner flest innbiller seg at de ikke ser dumme ut med hæler som får dem til å gå som gamle damer og leppestift i klovnefarger. De kommer bare til å bli fornærma og finne på noe enda mer dumt Anonymous poster hash: 1a5ea...5cc 5
Ruby_Tuesday Skrevet 3. desember 2013 #9 Skrevet 3. desember 2013 Jeg tror ikke dere skjønner hvor jævlig hun ser ut. Rompa er mildt sagt gigantisk, og lårene ser ut som veltrente mannelår. Jeg vil tippe at som alle kvinner på under 25 så er hun opptatt av å se bra ut. Å ha being og rompe som ser ut som de tilhører en ku mens man har overkroppen til en 12 åring kan ikke kalles god symmetri.... Anonymous poster hash: 8ad99...7b9 Herregud! Hadde du vært en ordentlig venn, hadde du jo gitt faen i hvordan hun ser ut. Jeg antar selvfølgelig at du er perfekt selv, siden du er så flink til å dømme andre. 7
Forumsnella Skrevet 3. desember 2013 #10 Skrevet 3. desember 2013 En person jeg kjenner fra jobb og universitet har en fryktlig stygg kropp til tross for at hun trener masse. Hun trener hovedsaklig styrke, hovedsaklig ben- og rompemuskler. Resultatet er at hun ser ut som en t-rex eller centaur. Rompa og beina er mye mye større en overkroppen, og det ser rett og slett helt for jævlig ut... Skal jeg fortelle henne at det ser utrolig rart ut og at hun kanskje bør droppe styrketrening til fordel for kondisjon? Anonymous poster hash: 8ad99...7b9 Hvorfor skal du si noe om det? Herlighet hva med å ikke bry deg så mye om andres utseende og heller fokusere på deg og ditt eget liv? Hvilken interesse har du av å bry deg om utseendet hennes forresten? Angår det deg på noen måte? 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #11 Skrevet 3. desember 2013 Hadde du likt om noen hadde kommet til deg og sagt noe stygt om ditt utseende? Det er ikke snakk om å si noe stygt til henne, men gi henne konstruktiv tilbakekritikk. Jeg fikk f.eks en del kritikk på magen min (hadde litt ølmage) og jeg tok meg ikke nær av det men valgte å reagere rasjonelt på tilbakemeldingene. Rompa og lårene hennes er så store at absolutt alle jeans hun går i ser 2-3 størrelser for små ut. Dessuten er hun helt flat og tynn oppe....kanskje hun bør legge om treningen sin? Anonymous poster hash: 8ad99...7b9 6
Gwen Skrevet 3. desember 2013 #12 Skrevet 3. desember 2013 Kroppen hennes er ikke stygg bare for du ikke liker den. Noen kommer til å like den, andre ikke. Hun ser seg selv i speilet hver dag og vet godt hvordan kroppen sin ser ut. 9
Eriks Skrevet 3. desember 2013 #13 Skrevet 3. desember 2013 Nå har jeg ikke sett hun du snakker om, men jeg synes muskuløs rumpe og lår med litt pinglete overkropp høres digg ut. 8
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #14 Skrevet 3. desember 2013 Så hvordan har du tenkt til å si det da? Jeg tenkte at neste gang vi snakker trening så vil jeg foreslå at hun kanskje vær fokusere på andre ting enn å løfte tyngre hver uke. Deretter vil jeg si at kroppen hennes ikke ser proporsjonal ut, og ut hun kanskje bør slutte å fokusere på bein- og rompemuskler og heller prøve å få en litt mindre rompe og mindre lår. Jeg skal jo selvsagt prøve å være høflig Anonymous poster hash: 8ad99...7b9 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #15 Skrevet 3. desember 2013 Kroppen hennes er ikke stygg bare for du ikke liker den. Noen kommer til å like den, andre ikke. Hun ser seg selv i speilet hver dag og vet godt hvordan kroppen sin ser ut. Det er nok mer ønsketenking. Det stemmer at kvinner med dårlig kropp får seg noe likevel, men det er ikke fordi noen syns den er fin. Heller det at de vil ha musa uavhengig av hva som bærer den. At vi likevel må late som om vi syns dama er så fantastisk er ganske pålagt for å få seg noe. Ingen dame ligger med menn som ikke skjermer henne fra realiteteneAnonymous poster hash: 1a5ea...5cc 3
Gjest Draug Skrevet 3. desember 2013 #16 Skrevet 3. desember 2013 Pass deg, det kan hende hun tråkker på deg. Ingen trenger å definere seg selv ut fra andres preferanser. Konsentrer deg om deg selv, du. 5
Gjest Katten. Skrevet 3. desember 2013 #17 Skrevet 3. desember 2013 Synes veltrente lår og rumpe kan være sexy. Virker som om jenter selv mener alt skal være så smalt og slankt som overhodet mulig. 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #18 Skrevet 3. desember 2013 Du høres ikke ut som en veldig sympatisk person TS. Ikke nevn dette for henne. Det er forresten også noen som har sykdommer eller tilstander som gjør at kroppen deres ser annerledes ut - jeg kjenner en jente som rett og slett har en slik ubalansert kropp som du nevner. Hun er ikke overvektig, men man ser liksom at det er noe annerledes. Anonymous poster hash: d6aa3...f65
Rosewood Skrevet 3. desember 2013 #19 Skrevet 3. desember 2013 Jeg tenkte at neste gang vi snakker trening så vil jeg foreslå at hun kanskje vær fokusere på andre ting enn å løfte tyngre hver uke. Deretter vil jeg si at kroppen hennes ikke ser proporsjonal ut, og ut hun kanskje bør slutte å fokusere på bein- og rompemuskler og heller prøve å få en litt mindre rompe og mindre lår. Jeg skal jo selvsagt prøve å være høflig Anonymous poster hash: 8ad99...7b9 ...Og du tror ikke hun er fullstendig klar over dette selv, gjør det bevisst fordi hun synes selv det er ganske fint? Smak og behag vettu.. 3
Berit Skrevet 3. desember 2013 #20 Skrevet 3. desember 2013 Hvis hun selv ikke plages med sitt utseende, hvorfor skal du bry deg? Om hun er uvitende stygg, hva så? Er ikke det bare bra for henne? 1
Anbefalte innlegg