AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Jeg er så lei av sytinga deres på nettet. Dakar liberalister som må følge lovene som alle andre i samfunnet. Ååå, så synd det er på dem! Anonymous poster hash: d16b2...a23 2
Druid Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Jeg er så lei av sytinga deres på nettet. Dakar liberalister som må følge lovene som alle andre i samfunnet. Ååå, så synd det er på dem! Anonymous poster hash: d16b2...a23 Det var da svært. Kan du utdype problemet? Kan det hende du ikke forstår hvordan lover virker?
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 Så du er anarkist? Jeg er moderat. Anonymous poster hash: d16b2...a23
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #5 Skrevet 3. desember 2013 Det var da svært. Kan du utdype problemet? Kan det hende du ikke forstår hvordan lover virker? Lover virker sånn at alle i samfunnet må følge dem. Det må selvfølgelig også liberalistene. Skulle bare mangle. Liberalister liker å fremstille seg selv som ofre, helt uten grunn. Alle må følge lovene, inkludert liberalistene. Anonymous poster hash: d16b2...a23 2
Gjest Kim Skrevet 3. desember 2013 #6 Skrevet 3. desember 2013 Jeg er moderat. Anonymous poster hash: d16b2...a23 Og du må ikke følge samfunnets lover og regler?
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #7 Skrevet 3. desember 2013 Og du må ikke følge samfunnets lover og regler? Hva er det du ikke forstår her? Det TS skriver er at liberalister syter mye om hvordan dagens samfunn er, spesielt skatter og diverse andre ting. Hvor påstår TS at hun ikke trenger å følge lover og regler? Anonymous poster hash: 4ed51...a80 1
Gjest Kim Skrevet 3. desember 2013 #8 Skrevet 3. desember 2013 Hva er det du ikke forstår her? Det TS skriver er at liberalister syter mye om hvordan dagens samfunn er, spesielt skatter og diverse andre ting. Hvor påstår TS at hun ikke trenger å følge lover og regler? Anonymous poster hash: 4ed51...a80 Jo jeg forstår det, men de er da høyre siden som har gjort det til sitt livsverk å syte å klage over alle skattene og reglene i Norge...
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #9 Skrevet 3. desember 2013 *Teller sekundene til en DLFer kommer til tråden for å skrive om tyveri, mangel på frihet og ta patent på begrepene makt og frihet*. Anonymous poster hash: 54f84...1f1 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #10 Skrevet 3. desember 2013 Lover virker sånn at alle i samfunnet må følge dem. Det må selvfølgelig også liberalistene. Skulle bare mangle. Liberalister liker å fremstille seg selv som ofre, helt uten grunn. Alle må følge lovene, inkludert liberalistene. Anonymous poster hash: d16b2...a23 Greit at alle må følge lovene som er satt, men det er ikke alle lovene som gir særlig mening eller som bryter med ens ideologiske prinsipper. Tror ikke liberalister syter så mye over at de må følge lovene, det er vel at de lovene er satt i det hele tatt. Anonymous poster hash: 1c27b...592 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #11 Skrevet 4. desember 2013 Og du må ikke følge samfunnets lover og regler? Jo, jeg må det. Og det må liberalistene også. Anonymous poster hash: d16b2...a23
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #12 Skrevet 4. desember 2013 Jo jeg forstår det, men de er da høyre siden som har gjort det til sitt livsverk å syte å klage over alle skattene og reglene i Norge... Jeg snakker først og fremst om liberalistene. Nå er det høyresiden som styrer landet, og skattenivået er der høyresiden vil at det skal være. Men liberalistene klager fortsatt. Anonymous poster hash: d16b2...a23
Anglofil Skrevet 5. desember 2013 #13 Skrevet 5. desember 2013 Tråden er ryddet for personangrep. Yvonne (mod)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå