Gjest Muslingen Skrevet 11. mai 2004 #1 Skrevet 11. mai 2004 Vi har det meste i boks. Bare innkjøp av det som skal spises og drikkes igjen nå... Har litt panikk, for vi får ikke tak i ham som sa han skal være kokk på den store dagen! Vi ringer og ringer, men får ikke tak i ham... Brudebilen blir en veteranbil, en hvit Cadillac. Den må vi huske på å få med på et bilde. Ellers gledegruer vi oss begge to nå...litt nerver. Men det er vel kun fordi det er en stor dag, og jeg har bittelitt panikk for at noe skal gå galt! *kontrollfreak* Helst skulle jeg vært toastmaster selv, slik at jeg kunne hatt kontroll på alt! Kjøpte bordpynt igår, bordet blir sååååå fint! Tenkte å prøve å dekke på ikveld, ta et bilde så dere får se. Er så stolt! Kos dere videre med forberedelser! :dagensrose:
Glossy Skrevet 11. mai 2004 #2 Skrevet 11. mai 2004 Grattis med ting som kan krysses av!! Jeg har ikke kommet SÅ langt som deg. Holder på med bordkort/forside på sangene nå. Sånne dille ting som jeg må ta i etapper for ikke å bli sur og lei. (Det ligger ikke helt for meg...) Ellers prøve smakte vi vin i helgen og er nesten i boks med det. Alle blomstrene kom i boks i helgen så ting går fremover hos meg og! JIPPI
Holly Hobbie Skrevet 11. mai 2004 #3 Skrevet 11. mai 2004 Tiden gaar utrolig fort naa, synes jeg....noe som er baade bra og litt nervepirrende! Vi har fortsatt ikke bestemt 100% hva solisten vaar skal synge, men vi tror det bblir en amerikansk gospelsang som heter "Dwell in the House" av Ron Kenoly. Teksten er bygget paa en av bibeltekstene vaare, saad en passer utemerket saann sett! Ellers driver jeg med fjernstyring fra andre siden av nordsjoen, og bruker flittig mail og telefon for aa holde meg oppdatert paa hva som skjer...Den siste uken foer bryllupet er jeg hjemme i Norge, og da skal vi ordne bordplan, bordkort, sanghefter og kirkeprogram (puh!). Ellers har vi igjen en del smaating, men antrekk for oss begge og brudebarn er fikset. Pappa faar laane bunad - tror han blir stilig! Mamma skal ha Vest Telemarkbunaden sin. Ellers kommer jeg ikke paa noe i farten - menyen er bestemt, viner plukket ut, blomster organisert (skal ha helt enkel pynt i kirken med hvite/kremfargede blomster). Bordpynt ordner de paa Bjornsgard. Lykke til dere andre julibruder ogsaa!
Maja04 Skrevet 11. mai 2004 #4 Skrevet 11. mai 2004 Vi har bestemt menyen (og nå støtt på det problemet at noen vil ikke spise en medium stekt biff, og andre vil helst ha den rå. Problemet er at den skal være helstekt). Vi har bestemt bordkortene som min tante skal lage. Kjolen min skal jeg hente i morra! Klærne til min kjære og brudesvennen vår er bestilt. De blir så stilige atte å! Bryllupskaka er bestilt! Hm.. får visst gå å lage meg en skikkelig liste så jeg vet hva jeg har igjen å fikse....
¤Tiili¤ Skrevet 11. mai 2004 #5 Skrevet 11. mai 2004 Vi har igjen sko til mannen, få ferdig sangene til heftet så jeg kan begynne og sette de sammen, ringe til alle tantene og ordne kakeliste, og få kjøpt den morgengaven, ellers tror jeg det meste er i boks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå