AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Var en av dere utro? Min x løy og var mammadalt.. trist i en alder av 30 år.. :-( Anonymous poster hash: 6d3f7...7e1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 X'ene mine har det vært helt forskjellige. Den ene var utro og løy til meg. Og den andre flyttet og orket ikke avstanden. Sånn er det... Anonymous poster hash: 89c81...1ab
Gjest Funky Punk Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Min eks var en tafatt mann. Snill som dagen er lang, men sååå jævlig tafatt. Prøvde i 3-4 år å få litt liv i forholdet vårt, men til slutt orket jeg ikke mer så jeg valgte å heller gå fra han.
Thumbeline Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 Fordi han var en lystløgner og prøvde alltid å få meg til å få dårlig samvittighet selv om det var han som hadde gjort noe galt.
Gjest caramiacaramella Skrevet 3. desember 2013 #5 Skrevet 3. desember 2013 Avstanden ble for vanskelig.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #6 Skrevet 3. desember 2013 Det ble bare DET!!!!!! Anonymous poster hash: 1819e...6a6
Enyya Skrevet 3. desember 2013 #7 Skrevet 3. desember 2013 Jeg så på eksen min som en bror eller venn etterhvert og klarte ikke å nærme meg han intimt. I dag er vi verdens beste venner:-) 5
Gjest blasé Skrevet 3. desember 2013 #8 Skrevet 3. desember 2013 Innså aldri sine egne feil, skulle absolutt legge alt over på meg. + Han var veldig usikker på seg selv. Den ene dagen ville han ha forhold, neste dag var han usikker igjen. Utstabil med andre ord 1
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2013 #9 Skrevet 3. desember 2013 Eksen har en del problemer som han må ta tak i alene.
klinkokos Skrevet 3. desember 2013 #10 Skrevet 3. desember 2013 Fordi han har løyet til meg, gått bak ryggen min, hatt venninner han ikke ville presentere for meg, snakker om tidligere ekser på en måte som gjorde det klart at han ville understreke hvor vakre de var, fiksert på sex, arrongant, viste både meg og andre lite respekt...
studenten Skrevet 3. desember 2013 #11 Skrevet 3. desember 2013 (endret) min x, var ren og skjær psykopat. Veldig manipulerende og egoistisk. Hadde ingen symptati eller empati, og sa rett ut at så lenge han hadde det bra, og fikk det som han ville, spilte det ingen rolle om jeg ikke hadde det. Dette var når jeg gjorde det slutt, og stilte han spørsmålet om han virkelig ville være i lag med noen som ikke elsket han og ville være med han.. Så. ja, der har dere han. Han var i tillegg nymfoman så jeg kunne ikke tilfredstille hans behov, så han hadde noen på si hele tiden (bak ryggem min) Desverre fant jeg ut at jeg var gravid, og fortalte han dette og sa at jeg ikke ønsket å beholde, og jeg ønsket ikke å få et barn med en jeg ikke var i et forhold med (var i gang med avslutte forholdetprosessen), dessuten følte jeg meg ikke klar og alt for ung. Han kalte meg morder, kald og jævlig, og skrev offentlig at jeg hadde "drept barnet hans" (aborten skjedde i uke 6.) Han ringte meg flere ganger bare for å si hvor høyt han hatet meg og hvor et jævlig menneske jeg var som ikke tenkte på noen andre enn meg selv. så, vel. Jeg snudde meg og så meg aldri tilbake. I dag har jeg en herlig samboer som er på samme nivå som meg. Vi har vært samboere i 2 år, han har ei lita jenta fra før som jeg elsker, og vi ønsker oss barn selv veldig snart Endret 3. desember 2013 av studentprøver
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #12 Skrevet 3. desember 2013 Samboer nr 1 var i overkant interessert i asiatiske damer (jeg er ikke asiat). Det toppet seg da han som 21 åring hadde med seg en 45-50 år gammel thaidame hjem til oss når han trodde jeg ikke var hjemme som kunne ett engelsk ord og det var moneymoney. Samboer nr 2 prøvde å drepe meg, var voldelig og utro. Samboer nr 3 ble forferdelig kjedelig og reiste mye i jobben. 1 års forhold nr 1 virket litt kort i topplokket, var uselvstendig og var i overkant gjerrig. 1,5 års forhold nr 2 var impotent pga angst og depresjon og klarte å gi av seg selv svært lite, jeg ble lei av å bære han uten å få noe tilbake. 10 mnd forhold nr 3 var en sabla drama queen som var mere jente enn meg. Han bare grein å krangla hele forholdet hadde jeg intrykk av. Ble for slitsomt.. I mellom alle disse var det ymse forhold på 3 uker til 6 mnd som ble slutt av andre grunner men orker ikke skrive det ned (tror ikke jeg husker alle engang) Samboer nr 4 som jeg har nå skal jeg gifte meg med så krysser fingre for at han ikke har flere særegenheter enn han har vist til nå. Anonymous poster hash: 74e5c...d72 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #13 Skrevet 3. desember 2013 Var en av dere utro? Min x løy og var mammadalt.. trist i en alder av 30 år.. :-( Anonymous poster hash: 6d3f7...7e1 Mann nr 1: Jeg var utro av diverse grunner. Jeg var bare 17 år og veldig umoden. Vi var sammen i tre år (noe som er mye for en 17 åring) han var snill som dagen var lang, men fryktelig barnslig. Mann 2: var utro med meg gjentatte ganger over lang tid. Mann 3: var en tafatt fjott som ALLTID var enig med meg uansett hva. Utrolig irriterende. Anonymous poster hash: 65cb9...431
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #14 Skrevet 3. desember 2013 Jeg valgte bort en dønn kjedelig fyr for en som var smågal. Vet nesten ikke hva som er verst av kjedelig og gal. Synes kjedelige menn er helt drepen. Anonymous poster hash: f828b...c72
Bernardette Skrevet 3. desember 2013 #15 Skrevet 3. desember 2013 Merkelig nok er samtlige tilfeller her den andres feil. Flaks at alle KG-kjerringer er feilfrie, si!
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #16 Skrevet 3. desember 2013 I de fleste tilfeller fortalter kvinner menn. Min eks dumpet meg for en annen dame. Vi så hverandre lite, avstanden ble vanskelig og han fant seg ei dame mens jeg var like forelsket i han som dagen jeg møtte han. Anonymous poster hash: f828b...c72
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #17 Skrevet 3. desember 2013 Eksen hadde to personligheter, den ene var å være kjæreste. En god en. Den andre var jobbpersonligheten, som var politi. Politimannen tok bare mer og mer over hjemme. Mistenkte alt og alle og var arrogant og rasistisk. Kontrollerte alt jeg gjorde og hvem jeg var ute med. Det viste seg at han også innledet ett seksuelt forhold med makkeren sin. Da hun krevde mer av han så dumpa han meg. Og tre måneder etter at han dumpet meg så fikk hun nok av han. Han angret og vil ha meg tilbake og jeg svarte, F**n heller Anonymous poster hash: f7082...252
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #18 Skrevet 3. desember 2013 Eksen har en del problemer som han må ta tak i alene. Sånn har eg d og :/ hun har mye å jobbe med - og min tilstedeværelse gjorde vel alt bittelitt verre Anonymous poster hash: 8f286...7b6
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #19 Skrevet 3. desember 2013 Jeg har noen problemer sosialt, og jeg trodde det bare var meg selv som opplevde det som problematisk. Viste seg at han var plaget med det på daglig basis det siste året, fordi han har tenkt så mye på det, og ikke bare i de aktuelle situasjonene som jeg trodde (3-4 ganger i året), det har vokst seg så stort i hodet hans at han gjorde slutt på flere års samboerskap på grunn av det, uten å prøve å ta opp problemet med meg først. Vi deler helt klart skylden, men hadde han bare sagt at det plaget ham før det var for sent, så hadde nok historien sett helt annerledes ut i dag, vi har nemlig snakket sammen i ettertid og funnet ut av hvordan vi begge ville hatt det på det området, og det samsvarer, men for sent er for sent.. Anonymous poster hash: 200ec...678
Gjest smooch Skrevet 3. desember 2013 #20 Skrevet 3. desember 2013 (endret) . Endret 28. juli 2014 av smooch
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå