Gå til innhold

*Samboer DIGGER Live Nelvik :O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger på radio.nrk.no, kommer også som podcast senere i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS, jeg har hørt på P3-morgen nå nettopp, og du kan hilse typen din fra Live og si at det ikke er greit, faktisk. Hun har f.eks et lite crush på Ryan Gosling, men har ham selvsagt ikke som bakgrunnsbilde av den grunn, for sånt er bare ikke greit, ett sted går grensen. :jepp:

Jepp, vis kjæresten din denne tåden evt. la han høre radioopptaket for jeg er helt enig i at han går over grensen.

Skrevet

Skjønner meg ikke på dere damer som gidder å være sammen med umodne menn. Jeg hadde ikke orket å være sammen med en slik person! Og hvorvidt Live er pen eller ikke, det er da virkelig helt uvesentlig!

Skrevet

Den var da ny, og meget orginal :D Tipper det er denne Live dama som er TS jeg...

Var det "wreckingball Live" eller? Dama er jo definitivt søt og later jo til å ha personlighet i mengder, så det er vel ikke akkurat rart om noen synes hun er bÆrre lÆkker... Synes du skal gi typen litt "cred" for å være orginal jeg. Tipper på at han er den eneste mannen i verden som har henne som bagrunns :vetikke:

Skrevet

Å ha deltatt i en tråd på et nettforum som så blir nevnt på radio er det nermeste jeg kommer til å være kjendis.

• Liker 1
Skrevet

Å ha deltatt i en tråd på et nettforum som så blir nevnt på radio er det nermeste jeg kommer til å være kjendis.

Jeg ble sitert fra en tråd her i en samlivsspalte i Magasinet for noen måneder siden. :nigo:

Skrevet

Jeg ble sitert fra en tråd her i en samlivsspalte i Magasinet for noen måneder siden. :nigo:

Woah! Da er du større kjendis enn meg!

Hvem skulle ane at å sitte på nettforum skulle bringe oss fame and fortune

Skrevet

Synes han oppfører seg litt vel i overkant. Det får være måte på. Si det til ham, er i grunn ikke så mye annet du får gjort.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Finner det ikke inne på p3 jeg :( Vil så gjærne høre det. Kan noen legge ut link?

Anonymous poster hash: 882ed...df3

Skrevet

Gå inn på radio.nrk.no og velg kanalen P3, så velger du derfra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...