AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #41 Skrevet 4. desember 2013 Hadde jeg vært mann eller lesbisk - hun er definitivt drømmedama MEN bilde på skjermspareren når man er i forhold: Nei. Hvorfor kommer dere damer alltid drassende med "hun er da ikke så pen?" hver gang det er noen som liker en eller annen dame? Ta dere sammen, det er da fader mye mer med folk enn hvordan de ser ut. Live er kjapp i hodet, blid, sporty, tøff, morsom, smart, kul - og pen! I tillegg er hun lite selvhøytidelig. Jeg tror ikke hun bryr seg om en valk her eller der. DET er tiltrekkende, det. Anonymous poster hash: e2bff...b6a 7
Gjest Evans Skrevet 4. desember 2013 #42 Skrevet 4. desember 2013 Samboern min liker henne også, men hun har ikke bilde av henne på telefonen eller snakker om henne i tide og utide. Det minner mest om en 14åring som er forelsket i en kjendis. Neste blir plakater på veggen! Må være lov å si at denne besettelsen går litt vel langt syns jeg... Han er voksen og bør oppføre seg der etter
Gjest Demosthenes24 Skrevet 4. desember 2013 #43 Skrevet 4. desember 2013 Jeg liker også Live, men pen er hun på ingen måte, hverken i ansikt eller kropp. Heller litt under middels. Så dere kvinner behøver ikke å føle dere utfordret av henne:) Det er nettopp fordi hun er så next doorish at Cyrus-stuntet var morsomt.
Alice123 Skrevet 4. desember 2013 #44 Skrevet 4. desember 2013 Snart insisterer han på å ha bilde av hennr i taket over senga. Og på at han alltid skal ligge underst 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #45 Skrevet 4. desember 2013 Live er kul. Kjente/Kjenne lillebroren hennes, og hun er langt fra det verste å være fan av. Faren er forresten en skikkelig kjernekar på privaten, selv om han iblant får gjennomgå for opptredenen som Se & Hør-redaktør. Anonymous poster hash: b4e83...ff8
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #46 Skrevet 4. desember 2013 Haha! Min eks samboer var også helt superbetatt av Live Nelvik. Jeg syntes bare det var komisk for helt ærlig syntes jeg ikke hun er så slående vakker.. så jeg begynte å lure på hva han gjorde med meg hvis hun var drømmedama, haha! Vi er nemlig så ulike som man kan få blitt utseendemessig.. han fulgte NØYE med på Dama til serien hun hadde husker jeg. Viste han et bilde av henne fra da hun var med i Farmen for noen år siden, hahaha. Men jeg er egentlig glad han var så opptatt av henne istedenfor f eks Linni Meister liksom, det hadde faktisk vært hundre ganger værre. Jeg syntes ikke det er så mye å bry seg om, hun er gift og de fleste er vel litt betatt av en eller annen kjendis..? Jeg syntes f eks Channing Tatum er superheit og dro med meg eks samboer på kino for å se Magic Mike.. nå er jo han Hollywood stjerne og en smule mer uoppnåelig, men alikevel.. Anonymous poster hash: c100f...b5c
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #47 Skrevet 4. desember 2013 hUN SER VELDIG GAMMEL OG RYNKETE UT TIL Å VÆRE BARE 30 Anonymous poster hash: c5683...de5
Kattugla Skrevet 4. desember 2013 #48 Skrevet 4. desember 2013 Gjør det samme. Last ned wallpaper av Sigurd Wongraven eller noe, da skal det nok bli bra. Hehe, måtte google ham.. :D 2
Nysjerriggutt Skrevet 4. desember 2013 #49 Skrevet 4. desember 2013 jeg liker henne også! Hun er kjempesøt, og har en herlig stemme.
Gjest Chloe87 Skrevet 4. desember 2013 #50 Skrevet 4. desember 2013 Wow, ganske respektløst og veldig barnslig. Begynn å gjøre det samme med en mannlig "kjendis"?
bella_ Skrevet 4. desember 2013 #51 Skrevet 4. desember 2013 (endret) Jeg ser egentlig ikke problemet. Jeg er småforelsket i noen kjendiser. Men har aldri sammenlignet dem med ekser, og ville aldri byttet dem ut heller. Så jeg ville ikke følt meg truet. De fleste har nok vært betatt av en kjendis før! Men å ha henne som bakgrunnsbilde var litt rart, det ville jeg aldri gjort..... Endret 4. desember 2013 av bella_
Gjest lolle Skrevet 4. desember 2013 #52 Skrevet 4. desember 2013 Hun er en barndsomsvenninne av meg, verdens morsomste jente!
Mb26 Skrevet 4. desember 2013 #53 Skrevet 4. desember 2013 Hvorfor må du være så usikker på dette? Tror nok de fleste har en kjent person man kan være litt besatte av i en periode, les Leonardo etter Titanic. Det behøver ikke å bety annet et en man liker karakteren og fremtodningen mennesket har, og blir ekstremt sjarmert. Anonymous poster hash: 83766...4e4 Har vært besatt av han i nesten ti år!! Begynner å bli ganske deprimerende, haha.. Til TS: jeg ville ikke akseptert at kjæresten min hadde så åpenlyst tittet og sittet med hjerteøyne foran skjermen når han så henne. Snakk med han og si at du synes det er unødvendig å drive sånn i ditt nærvær, er jo egentlig litt dårlig gjort
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #54 Skrevet 4. desember 2013 Wow, ganske respektløst og veldig barnslig. Begynn å gjøre det samme med en mannlig "kjendis"? Ja, for det er jo ikke noe mindre barnslig. Rimelig spesielt at så mange kommenterer at hun ikke er så pen. Ellers er dette forumet som en flokk hunder rundt folk som vurderer folk etter utseendet. Både gutter og jenter liker Live Nelvik fordi hun er ei morsom dame. Ikke sånn hysterisk morsom-morsom, men mer intelligent og subtilt morsom. Det er ikke altfor mange av den typen damer, dessverre. Jenter burde være fornøyd om de har en kjæreste som liker henne, i stedet for en eller annen supermodell uten synlig personlighet. Det tyder på at han setter pris på egenskaper som ikke kommer frem i en musikkvideo eller på en plakat, og det burde dere være glad for. Det tyder på at han er oppegående. Jeg ville også vært glad om dama mi hadde likt Tore Sagen bedre enn Brad Pitt. Han er heller ikke billedskjønn, men han er attraktiv gjennom sin personlighet. Akkurat som dama si. De har funnet hverandre, er en god match og er out of reach for oss alle - så slapp helt av! Man må kunne sette pris på mennesker uten at man blir mistenkeliggjort. DET er barnslig, det. Anonymous poster hash: 31960...66b 4
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2013 #55 Skrevet 5. desember 2013 Snart insisterer han på å ha bilde av hennr i taket over senga. Og på at han alltid skal ligge underst Du fyrer under... Hehe, måtte google ham.. :D Nemlig. 1
Tøytigern Skrevet 5. desember 2013 #56 Skrevet 5. desember 2013 Beklager, vi er 25-30.Anonymous poster hash: 882ed...df3 o.O
Antoinette Skrevet 5. desember 2013 #57 Skrevet 5. desember 2013 Ha ha ha nå diskuterer de denne tråden på P3morgen. LOL!!! 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #58 Skrevet 5. desember 2013 Kan man høre det i reprise? Anonymous poster hash: 882ed...df3 1
Malum Skrevet 5. desember 2013 #59 Skrevet 5. desember 2013 TS, jeg har hørt på P3-morgen nå nettopp, og du kan hilse typen din fra Live og si at det ikke er greit, faktisk. Hun har f.eks et lite crush på Ryan Gosling, men har ham selvsagt ikke som bakgrunnsbilde av den grunn, for sånt er bare ikke greit, ett sted går grensen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå