Gå til innhold

*Samboer DIGGER Live Nelvik :O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ikke brydd meg. Kjæresten min DIGGER f.eks Selda Ekiz :P Og jeg kunne virkelig ikke brydd meg mindre, for jeg vet veldig godt at det er MEG han er sammen med. Det er MEG han elsker. Så for min del så kan kjæresten min bare sikle på så mange kjendiser han vil. Jeg gjør jo akkurat det samme selv.

Anonymous poster hash: 8ec6a...a9b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Live er jo ganske kul. Heldigivis for deg har hun og kapra en av de morsomste og kjekkeste mennene i Norge og har barn med han, så tror ikke du skal bekymre deg så mye for at typen har et lite crush.

Anonymous poster hash: d4f43...79e
  • Liker 3
Gjest Katten.
Skrevet

Litt tacky å henge seg så opp i en kjendis, og appåtil ha skrivebordsbakgrunn som ham.

Er litt som hvor jenterommet er dekket av skuespiller-plakater.

• Liker 6
Skrevet

Jeg har petter northug som bakgrunn på ipaden...... Men sambo bare ler av min opptatthet av han ;)

Skrevet

Blæ!

Samboer'n min har bakgrunnsbilde av selveste Live Nelvik. Han er nesten besatt. Ser på bilder av henne på pc'n og snakker gull om henne støtt.

Han var i ekstase når hun var naken på P3gull her om dagen..

Blir lei meg, men vil ikke virke som ei sjalu bitch heller... hvordan sier man at dette ikke passer seg?

Hjelp.. Eneste som er likt på oss er hårfarga. Hun er flott, mager og selvsikker. Det er IKKE jeg :-(

Kjenner det plager meg mer enn jeg trodde...

Anonymous poster hash: 882ed...df3

Nå skjønner jeg hvem som lagde den andre tråden med drittslenging om L.N..

Hun har fin mann og barn. Han har deg. La han drømme, eller enda bedre: bli med han på det!

Skrevet

Digger henne selv jeg! :laugh:

Jaaa, jeg også. Begynte å se på henne på det nattprogrammet som gikk på TVNorge for en del år siden...hva het det? Uansett, hun er jo så blid og herlig og kjapp i replikken, så jeg er litt forelska selv.

Det var til lite hjelp egentlig..

• Liker 1
Gjest Whitestripes
Skrevet

Kul dame! Hvorfor bryr du deg om dette, og hvorfor i all verden sammenlikner du deg med henne? Er det sånn at man bare kan like mennesker som likner på hverandre? Jeg liker Brad Pitt, men bryr meg katta om at mannen min ikke er sveiplik han en gang.

Skrevet

Jeg digger Live Nelviks mann, Tore Sagen og hadde en skikkelig crush på han når radioresepsjonen gikk på tv. DRIT i :) Selv om jeg syntes han var morsom, pen, smart og alt det der så hadde jeg jo ikke tenkt å stikke av og prøve meg på han!

Bilde på skjermspareren derimot, LITT vel fjortis.

Anonymous poster hash: 632e5...4b9
  • Liker 3
Skrevet

Jeg digger Live Nelviks mann, Tore Sagen og hadde en skikkelig crush på han når radioresepsjonen gikk på tv. DRIT i :) Selv om jeg syntes han var morsom, pen, smart og alt det der så hadde jeg jo ikke tenkt å stikke av og prøve meg på han! Bilde på skjermspareren derimot, LITT vel fjortis. Anonymous poster hash: 632e5...4b9

Ja herregud, bildet på skjermsparern er langt over grensa! Kan nesten virke som han går inn for å gjøre dama sjalu?
  • Liker 2
Skrevet

Bytt bakgrunnsbildet til en diger svart erigrert penis, og ikke gjør noe annet enn å snakke om slikt utstyr.

Da får kanskje pipen en annen lyd etterhvert..

Ha ha.. Bra forslag! :-D

• Liker 2
Skrevet

Min mann digger christina agilera, men ble skuffet da hun la slik på seg. Nå er hun i matchvekt igjen, og han digger henne på ny igjen, hahaha, så dumt. Men men, jeg bryr meg ikke.

Er verre de kommentarene der FF blir hyllet, for det er jo bare til å trene og spise sunt, ikke sant....

Anonymous poster hash: 8e0c5...420
Skrevet

Typen din er rar. Live har et høyst middelmådig utseende. Nakenstuntet var ikke heldig for hennes del; valker og slapp ut. Direkte ekkelt.

Skrevet

Typen din er rar. Live har et høyst middelmådig utseende. Nakenstuntet var ikke heldig for hennes del; valker og slapp ut. Direkte ekkelt.

Ikke tro at det stopper alle disse simpene fra å idolisere henne.

Skrevet

Live Nelvik har like mye sjarm som en brunost, så jeg skjønner ikke hvorfor han har crush på henne. Uansett - det er OUT OF ORDER å gjøre en slik ting. Skulle (ikke) likt å se fjeset på kona hvis jeg hadde Sandra Lyng Haugen som bakgrunn på PCen...

Anonymous poster hash: c5293...89a
Skrevet

Er det virkelig vanlig at voksne folk har kjendiser som bakgrunnsbilder på PC/mobil? Filmplakater og slikt forstår jeg, men bare kjendiser liksom?

• Liker 2
Skrevet

Ha Tore Sagen som bakgrunn på din PC og bli en overivrig lytter av radioresepsjonen :fnise:

• Liker 3
Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

Haha, er det seriøst? Av alle damer i verden, så har han bilde av henne? :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Hun er søt, men mandig :O

Anonymous poster hash: 882ed...df3

Skrevet

Helt greit at han syns hun er fin og liker henne. Men det høres ut som han er grunnleggeren av fanklubben hennes. Og det er vel ikke særlig kult for deg. Be han slutte?

Anonymous poster hash: 9e33f...06c
Skrevet

syntes det virker litt creepy, jeg

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...