Gå til innhold

Stroppeløs BH til store pupper - finnes det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er ei jente som ser veldig mange fine kjoler som krever at man har stroppeløse BHer. Helst liker kjoler uten rygg, men BH MÅ jeg ha.

Jeg er på utkikk etter en BH som støtter ganske bra, da jeg ikke har de mest faste puppene. Det må altså se bra ut, og ikke som de henger.

Jeg har brukt BH-str 70H, men disse blir ofte for løse rundt etter en stund. De siste BHene jeg kjøpte er 65I og J (litt forskjellige fra BH til BH), men kan gå ned til H hvis jeg går litt opp rundt, men da er jeg litt redd for at den blir løs fort.

Så, tips til stroppeløse BHer til jenter med store pupper som ikke er silikon (der tyngdekraften faktisk har gjort litt haha), hvis det i det hele tatt eksisterer.

Takker for svar :)

Anonymous poster hash: c0deb...b07
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker helst kjoler med åpen rygg* skulle det stå

-TS

Anonymous poster hash: c0deb...b07
Skrevet

Sliter med det samme, så prøver å dytte denne opp litt!

Skrevet

Tror rett og slett at de ikke holder seg oppe da :) bruker selv store cup og må ha stropper ellers henger de langt nedover :fnise:

Anonymous poster hash: 695cb...482
Skrevet

Jeg bruker 65G/H og har kjøpt meg en fin stroppløs BH. Den er ikk eeldig behagelig, men overlever en kveld. Har en ennine som har kjøpt tape-bh til sine pupper og veldig fornøyd

Anonymous poster hash: db41c...ef8
Skrevet

Generelt er det ca håpløst å finne slike løsninger til bar rygg for stor byste. Og med stor mener jeg alt som er større enn C-cup. I alle fall når man ikke ønsker at beltet som går bak ryggen skal være kraftig eller gå på "normalt" sted.

Stroppeløs finner man, men ofte er disse kraftigere under bysten/rundt ryggen for å erstatte stroppene.

Tape kan jo prøves, men det kommer ofte an på hvor tungt eller fast utgangspunktet er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...