Gå til innhold

Hjertebank!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt sent svar, jeg kom hjem nettopp. Du skal skrive hvordan dagen din har vært, om du har gjort noe spesielt anstrengende for eksempel, slike ting.

Ok! :) Tusen takk for svar ! :biggrin:

Anonymous poster hash: 42fb5...91a

Skrevet

Jeg har også vært veldig plaget med hjertebank og trodde for noen år siden at jeg feilte noe alvorlig. Gikk fra lege til lege og følte meg som hypokonder da ingen fant noe galt. Har tatt blodprøver igjen og igjen. Jeg gikk også med hjertemåler samt tok ultralyd av hjertet mitt. Ikke noe galt, men hjertet banket jo like ubehagelig fort og hardt fremdeles. Jeg lå våken om kveldene fordi hjertet banket så høyt at jeg ikke fikk sove. Jeg fikk beskjed om at dette kom av stress, var psykisk osv. Men jeg opplevde meg ikke som stresset.

Uansett så er det sjelden jeg kjenner dette lenger. For meg hjalp det å kutte ned på sukker og karbohydrater samt å gå ned noen kilo (var vel rundt 15 kilo overvektig). I tillegg drikker jeg mye vann og sover mer enn jeg gjorde tidligere. Hjertebanken er nesten helt vekke.

Anonymous poster hash: deb58...d3d
Gjest Eurodice
Skrevet

Ok! :) Tusen takk for svar ! :biggrin:

Hvordan går det med deg? Har du vite noe mer om hjertebankingen?

Skrevet

Hvordan går det med deg? Har du vite noe mer om hjertebankingen?

Går opp og ned. Ja, de så ingenting spesielt på ekg, kun høy puls.. Hadde nesten ikke hjertebank i det hele tatt da jeg hadde ekg på. Men de siste dagene har jeg hatt ofte. Irriterende.

• 3 uker senere...
Skrevet

noen her som merker mer til hjertebank hvis dere er sultne ? :P hehe.

Skrevet

jeg hadde på ekg i 24 timer , jeg hadde masse hjertebank hver dag og det dunket så hardt at jeg ikke fikk sove på natta , skikkelig irriterende... når jeg hadde på ekgen hadde jeg massevis av hjertebank og pulsen min var oppi 240!! jeg ble oppringt etter jeg hadde levert den tilbake.. skulle komme tilbake på ultralyd av hjerte , hadde hjertebank mens han tok ultralyden også, men han fant ikke noe galt så han skrev bare Diagnose = hjertebank! nå har jeg glemt det litt bort.. men hver gang jeg er til legen å de måler pulsen min så kommentere di allttid at oj er du stressa eller? men da må jeg bare fortelle at det er normalt for meg å ha høy puls, og har hatt det lenge!! da ser de bare forundret ut :P

Anonymous poster hash: 23b2f...bbb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...