AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Jeg er i begynnelsen av 20-årene. Litt trist å dra ut på byen helt alene (og foruten noe jeg ikke tørr). Hva kan jeg gjøre? Anonymous poster hash: 79158...378 1
elise00 Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Jeg var alene i fjor og det gikk veldig fint (er og i starten av 20 årene) Jeg lagde meg en god kalkunmiddag, en fancy dessert og så på film i sengen mens rakettene raste utenfor Det var veldig tåkete hos meg, hvis det hadde vært klarvær hadde jeg tatt meg en tur ut kl 12. 1
Gjest Kv84 Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 (endret) Jeg sover. Endret 3. desember 2013 av Kv84
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 Jeg kaster kjeks på ungene som går nyttårsbukk og ringer politiet for hver rakett som skytes opp. Deretter går jeg på facebook og skriver lange, detaljerte statuser om hvor dobbelmoralsk og vederstyggelig nyttårsforsetter er, og spør i samme slengen om noen kan komme til meg med hemoroidekrem. Anonymous poster hash: df0ea...fea 4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #5 Skrevet 3. desember 2013 Jeg var alene i fjor og det gikk veldig fint (er og i starten av 20 årene) Jeg lagde meg en god kalkunmiddag, en fancy dessert og så på film i sengen mens rakettene raste utenfor Det var veldig tåkete hos meg, hvis det hadde vært klarvær hadde jeg tatt meg en tur ut kl 12. Det er neste det jeg gjør hvert år. Har lyst til å være ute og ha det gøy....for en gangs skyld Ingen aktiviteter for de single og venneløse/de som har venner som er opptatte? Bor i Akershus så blir vel Oslo jeg skal reise til.. Anonymous poster hash: 79158...378
Avinus Skrevet 17. desember 2013 #6 Skrevet 17. desember 2013 (endret) L Endret 13. januar 2015 av Avinus 1
sinne Skrevet 17. desember 2013 #7 Skrevet 17. desember 2013 Jeg hadde kjøpt meg en ny fin pysj/kosedress, tatt en lang dusj, kur i håret, peeling etc…. laget meg god mat forså å kost meg på sofan med godteri og film under ett pledd
Gjest RompeRusk Skrevet 17. desember 2013 #8 Skrevet 17. desember 2013 Jeg var alene i Bergen på nyttårsaften da jeg var 19 :-P feiret med favorittmiddagen min og en tur på byen på kvelden :-) ble kjent med mange, inkluderende og hyggelige folk som jeg fortsatt har kontakt med den dag i dag :-) 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå