AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Etter noen års samliv nå er det slutt tror jeg. Dette er nok vår siste jul sammen. Jeg har i natt tenkt en del. Vi er ikke lengre som ektepar å regne men mer venner. Vi har vært på kurs sammen, vi snakker sammen, men sex er noe man ikke lengre har. DVS han setter pris på å bli tilfredstilt men det er bare envies kjøring. Vi har snakket sammen og han har sagt at han ikke elsker meg lengre men er glad i meg. Og at han ser på meg som sin aller beste venn. Så nå var det et brudd da. Jeg flytter hjem til min syke mor i en periode nå etter nyåret. Anonymous poster hash: 62197...1ef
Mike Waters Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Var dette så vanskelig å forstå seg på da?
Steinar40 Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Etter noen års samliv nå er det slutt tror jeg. Dette er nok vår siste jul sammen. Jeg har i natt tenkt en del. Vi er ikke lengre som ektepar å regne men mer venner. Vi har vært på kurs sammen, vi snakker sammen, men sex er noe man ikke lengre har. DVS han setter pris på å bli tilfredstilt men det er bare envies kjøring. Vi har snakket sammen og han har sagt at han ikke elsker meg lengre men er glad i meg. Og at han ser på meg som sin aller beste venn. Så nå var det et brudd da. Jeg flytter hjem til min syke mor i en periode nå etter nyåret. Anonymous poster hash: 62197...1ef Det han prater om er at han ikke er forelsket lenger. Noe som er helt normalt ettersom det vanligvis går over innen 1 år. Må være utrolig mange tullinger der ute med helt urealistiske forventninger.
Druid Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 Les en gang til ; det står ELSKER ikke forelsket.
Steinar40 Skrevet 3. desember 2013 #5 Skrevet 3. desember 2013 Les en gang til ; det står ELSKER ikke forelsket. Og det jeg sier er da altså han ikke skjønner forskjellen på det å være forelsket og det å elske (kjærlighet).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå