Gå til innhold

Venninner klager på bil interessen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er vel overgjenomsnittet svæært interresert i biler. Venninnene mine bryr seg om mote og klær, gjør jo selvfølgelig det jeg også, liker og pynte meg og sminke meg. Men de klager over at jeg er veldig glad i biler. Jeg har kjøpt meg en bil og jeg pleier avogtil og bruke tiden min etter all kaos i hverdagen, på og mekke på bilen min, style den og fikse den slik jeg vil ha den.. Og da får jeg alltid høre at jeg velger og mekke på bil fremfor dem.. Men det gjør jeg jo ikke, jeg er ofte med de..

Og jeg har alltid likt biler, og når vi var på gatebil sammen på rudskogen, så var jeg opptatt av bilene ærligtalt, og feste om kveldene. Men de ville bare finne gutter og knulle på og drikke seg dritings midt på dagtid...

Så no lurer jeg på er det noe gale med meg, eller er det venninnene mine som ikke kan unne meg noe jeg liker? For føler de prøver og ta fra meg den gleden jeg har med og mekke på bilen min etter en slitsom dag...

Anonymous poster hash: dc64d...fcd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk er forskjellige. Det er ikke noe galt i å like noe andre ikke liker. Problemet her er nok at venninnene dine ikke forstår interessen din fordi de ikke deler den, og derfor ikke har forståelse for at du vil bruke en del tid på det. Da blir fort den tiden du bruker på det «for mye tid» i deres øyne.

Jeg synes du skal gjøre det du selv vil, og forklare til venninnene dine at dette er noe som er viktig for deg. Om de ikke godtar det, er det de som er problemet, ikke deg.

Skrevet

Min erfaring er at du må finne noen andre å dele akkurat denne interessen med. Jeg deler ikke akkurat min interesse for kampsport med data-nerd vennene mine, selv om jeg også er datanerd. Alle kan jo ikke være interessert i alt, og min kombo av interesser forventer jeg strengt tatt ikke å finne hos så mange andre:P Så da snakker jeg kampsport med kampsportvenner, data med data-venner osv. Ikke alltid man kan dele alle sine interesser med alle venner, litt selvsagt men om jeg hadde måtte høre på noe veldig mye mote og sminke-snakk hadde jeg blitt gal:P Da år vi heller snakke om ting som vi begge interesserer oss for, hva enn det måtte være:)

Anonymous poster hash: 5a914...323
Skrevet

Min erfaring er at du må finne noen andre å dele akkurat denne interessen med. Jeg deler ikke akkurat min interesse for kampsport med data-nerd vennene mine, selv om jeg også er datanerd. Alle kan jo ikke være interessert i alt, og min kombo av interesser forventer jeg strengt tatt ikke å finne hos så mange andre:P Så da snakker jeg kampsport med kampsportvenner, data med data-venner osv. Ikke alltid man kan dele alle sine interesser med alle venner, litt selvsagt men om jeg hadde måtte høre på noe veldig mye mote og sminke-snakk hadde jeg blitt gal:P Da år vi heller snakke om ting som vi begge interesserer oss for, hva enn det måtte være:)

Anonymous poster hash: 5a914...323

Det forstår jeg. Snakker aldri om bil interessen min med de, for de snakker om mote hele tiden. Har kompiser jeg deler den med, men blir piss lei når de alltid skal klage på min interesse. Og hvis jeg sier at jeg ikke kan være med de fordi jeg mekker bil,så blir de så hissig og sure.

Anonymous poster hash: dc64d...fcd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...