Crispo Skrevet 11. mai 2004 #1 Skrevet 11. mai 2004 Noen som har forslag?? Ikke noe veldig feminint.... Er lillesøstra til sambo som fyller 18 snart, og vi har store problemer med å finne på den perfekte gaven
Gjest 3llie Skrevet 11. mai 2004 #3 Skrevet 11. mai 2004 Cd'r Dvd Plakater Bøker Pc spill/programmer Klesplagg Hva er denne jenta sine interesser da? Hva gjør hun på fritida? Spiller hun fotball f.eks så går det jo ann å kjøpe en ny treningsbag, fotball, hefter om favoritt spilleren/laget hennes, treningsklær osv.
Gjest gjesta Skrevet 11. mai 2004 #5 Skrevet 11. mai 2004 Søsteren til kjæresten min fyller 18 år i juli, og vi har kjøpt parfyme og bodylotion i samme serie. Vet at vi har kjøpt gaven litt tidlig, men det var da vi hadde råd. Jeg blir selv 18 i mai, og jeg kan jo si litt om hva som står på ønskelista mi: - Klær - Gavekort på kjøretime - Bøker - Penger - Gavekort på parfymeri - Sko - Nytt sengetøy :o - iPod - Bil - Deler til et servise Jeg vet ikke hva du definerer som feminint da, men mye av det jeg ønsker meg er kanskje det.
Sommerfugl83 Skrevet 11. mai 2004 #6 Skrevet 11. mai 2004 Jeg fikk en skikkelig fin koffert med et lite brev hvor det stod noe sånt som " Nå er du stor jente og da er denne fin og ha når du skal ut og oppleve verden :)". Jeg ble ihverfall veldig glad for den gaven.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå