Gå til innhold

Tørr hud: hva fjerner dere sminken med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har tørr hud, hva fjerner dere sminken med?

Jeg bruker MD cleanser, som man masserer på huden og deretter fjerner med vann. Føler at jeg får tørrere hud av dette. Tidligere brukte jeg ansiktsservietter fra first price (huden reagerer på andre merker), og slet ikke like mye med tørr hud da, men følte at gnikkingen med serviettene herjet for mye med huden.

Anonymous poster hash: 7feaa...24e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Toleraine dermo cleanser fra LRP for å fjerne sminke, så MD rens om morgenen før jeg går i dusjen. Masserer ikke så mye, klapper den på, lar virke et par min før jeg skyller av i dusjen.

Anonymous poster hash: 9ac5b...fb1
Gjest Tigress
Skrevet

Eg brukar ei renseolje frå det koreanske merket The Face Shop. Ein masserer inn olja i andletet, skyljer med vatn, og då blir olja til eit skum som er lett å skylje av. Får ikkje tørrare hud av det i alle fall.

Skrevet

Jeg har VELDIG tørr hud, og det eneste som fungerer hos meg er veldig tykk renser/sminkefjerner.

Faktisk fungerer balsam mye bedre enn mange andre på markedet. Altså istedet for sminkefjerner. Så kan man jo ta vanlig god renser etterpå.

Anonymous poster hash: 1dbf8...fdc
Skrevet

Hei TS, jeg har kjempetørr hud, og jeg bruker faktisk den blå utgaven av Apobase kremen man får kjøpt på apoteket for å fjerne sminken med :) Fungerer helt utmerket, alt jeg gjør er å ta litt vann på ansiktet og massere kremen inn, for deretter å skylle.

Har selv gått igjennom flere dyre merker av sminkefjernere, og flere av dem tørker meg ut. Den blå apobasen er min lille rimelige hemmelighet :P

Anonymous poster hash: 938dd...dc4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...