AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Jeg føler alltid det er jeg som må ta kontakt med venninnene mine og spørre om de vil treffes. Og som regel vil de det og vi har en fin kveld. Men etter jeg introduserte ei god venninne av meg til de, endte det med at to av jentene i venninnegjengen nesten kutta meg ut og de tre ble en liten "klikk" De reiser på tur, snakker sammen daglig, ser ofte de fine mld de skriver på Facebook veggen til hverandre osv. Det er kanskje barnslig av meg å føle meg utestengt, vi er tross alt 25 år. Men den andre venninnegjengen jeg har er det slik at kontakten er gjensidig. Hvordan skal jeg tolke dette, eller gjøre? Skal jeg vente med å ta kontakt til de spør om å treffes neste gang? Anonymous poster hash: e8f41...23b
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Eh? Dette var en venn av DEG fra tidligere altså? Eller drar du en liten hvit en for historien sin skyld? Uansett så hørtes dette ganske klient ut ja, men slike "klikker" oppstår overalt dessverre. Du får enten ta det opp med dem og snakke om det. Vil de ta deg seriøst så vet du hvor du har dem hvertfall. Det var slik jeg gjorde det. Jeg fant ut hvor jeg hadde dem og tok vel egentlig livet bare derfra. Og det ser ut til å endelig snu seg til det positive nå. Riktig nok uten dem, men likevel. Anonymous poster hash: 50239...9e9
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Eh? Dette var en venn av DEG fra tidligere altså? Eller drar du en liten hvit en for historien sin skyld? Uansett så hørtes dette ganske klient ut ja, men slike "klikker" oppstår overalt dessverre. Du får enten ta det opp med dem og snakke om det. Vil de ta deg seriøst så vet du hvor du har dem hvertfall. Det var slik jeg gjorde det. Jeg fant ut hvor jeg hadde dem og tok vel egentlig livet bare derfra. Og det ser ut til å endelig snu seg til det positive nå. Riktig nok uten dem, men likevel. Anonymous poster hash: 50239...9e9 Dette er ei venninne som jeg har kjent siden siste året i barnehagen ja, er vel derfor det er litt sårt å bli "bytta" ut. Er vel en kombinasjon av at de er single og jeg fikk meg type kanskje. (Og jeg er ikke slik som bare vil være hjemme å Sture med han) Anonymous poster hash: e8f41...23b
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 Dette er ei venninne som jeg har kjent siden siste året i barnehagen ja, er vel derfor det er litt sårt å bli "bytta" ut. Er vel en kombinasjon av at de er single og jeg fikk meg type kanskje. (Og jeg er ikke slik som bare vil være hjemme å Sture med han)Anonymous poster hash: e8f41...23b Antageligvis derfor. Forstår det føles kleint alikevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå