AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Hei. Mannen min og jeg gjennomgår et samlivsbrudd akkurat nå. Vi har 3 barn og bor fortsatt under samme tak siden jeg ikke har funnet nytt bosted. Han har funnet ny dame å hadde henne på besøk her i helgen uten min viten og hun traff to av barna. Han innser at det var veldig dumt av han å be henne hit. En ting er at han ikke tar henne med hit mens jeg enda bor her men kan jeg be han sette forholdet på "vent" til jeg har flyttet ut herfra? Anonymous poster hash: dec05...e42
ekkoet Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Vanskelig å si uten å vite mer om foranledningn til bruddet, om det var denne damens skyld eller om hu har kommet i ettertid. Hvorfor ønsker du at tar pause?
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Hvis det var i min situasjon så ville jeg ha bedt han på vent - det er så svært ubehagelig å se ny dame som kommer på besøk hos dere allerede når du bor der? Det hadde jeg ikke taklet...Hun må vente til du har funnet deg et nytt bosted synes jeg .......... rart for ungene sikkert også......... Anonymous poster hash: 6ff55...7bf
Britt Banditt Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 Du kan i hvert fall be han om å holde barna utenfor, OG å la være å ta henne med hjem til dere. Utrolig lite gjennomtenkt av han. Det sies jo at man bør vente rundt ett år med å presentere en ny kjæreste etter et samlivsbrudd (dette avhenger selvfølgelig av omstendighetene rundt bruddet og alderen på barna, men barna må også få lov til å sørge).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå