Gå til innhold

To menn som gir meg forskjellig

Anbefalte innlegg

Skrevet

For tiden flørter jeg med to menn. Han ene som vi kan kalle "Ole", møtte jeg èn gang for litt over ett år siden. Men av noen grunner ble det aldri til noe mer, selv om vi fant tonen og likte hverandre. Spesielt han ble veldig interessert i meg, men jeg var ikke klar og litt andre ting. Så fikk han seg en dame og kontakten ble stille i ett år.

For noen uker siden så jeg at han var tilbake på sukker igjen (det er der jeg møtte han) og vi tok opp kontakten igjen. Men vi begynte ikke å snakke på "alvor" før for noen dager siden. Han er fortsatt like interessert som da og han får meg til å le.

Han er kjempesnill og det er mye ved personligheten hans som jeg liker. Og så ikke minst er han ganske søt og sjarmerende også. Han er ikke en sånn skikkelig kjekkas med muskler, brede skuldre og sånt, men han er søt og utrolig koselig. Jeg prøver å ikke være så kresen ang utseendet, men jeg liker å føle meg "mindre" enn mannen, noe jeg ikke heelt gjør med "Ole". Jeg er glad i å trene og er ganske veltrent. Er slank med andre ord, men ikke av den tynne typen. Jeg har timeglass fasong etc. Derfor føler jeg meg "bedre" med menn som har litt ordentlige muskler, og generelt er større enn meg. Men akk, "Ole" får meg til å smile, han er superflink med komplimenter og viser virkelig at han liker meg. Akkurat slik jeg liker det.

Må også nevne at vi hadde sex den kvelden vi møttes og slik jeg husker det hadde vi god kjemi i senga også. Men jeg må bare innrømme at jeg skulle ønske han var litt større nedentil... tror han er gjennomsnittet. Men jeg var sammen med en fyr i mange år og han var stor. Så etter det har det liksom vært "nødvendig" med en stor penis. Er en vane, noe jeg tenner på osv. Hvor dumt enn det hørtes ut, så er det litt vanskelig å gå fra en giga til en .. gjennomsnitt eller som jeg ville sagt "liten". Men det er ikke det som avgjør om jeg vil satse på han eller ei da, men det har en liten påvirkning.

Men...

Så har vi han andre, som vi kan kalle "Petter". Han møtte jeg for første gang for to uker siden cirka og jeg falt for han det øyeblikket jeg så han. Fikk en god følelse inni meg. Han har det blikket... utstrålingen eller noe. Og jeg følte/visste umiddelbart at jeg ville like han. Vi hadde det veldig koselig den kvelden. Kysset masse og kjemien var der. Han er utrolig søt og snill, romantisk og ... føler vi tenker likt. Men han er også utrolig, utrolig kjekk! Veldig veltrent, er opptatt av trening og sunt kosthold (men ikke fanatiker heller). Han er høy, mørk, brede skuldre. Sjarmerende smil. Hele pakka egentlig. Jeg er utrolig tiltrukket av ham.

Vi hadde ikke sex, men vi klådde en god del og koste oss. Og jeg ble mildt sagt overrasket over hvor stor han var. Så det var bare et skikkelig bonus! Jeg elsker som sagt ordentlig utstyr xD Haha... Men ja.

Greia her er at "Petter" ikke viser like mye interesse som "Ole". Han har sagt at han vil møte meg igjen, men det er bare når jeg FØRST sier at jeg vil møte han. Første gangen vi møttes, tok vi begge litt initiativ. Først spurte han, så kunne jeg ikke, og når jeg kunne så spurte jeg og da sa han ja liksom. Men denne gangen spurte jeg, da han ikke sa noe... Jeg kan feks si "Skulle gjerne ligget hos deg i natt" Så svarer han "Hadde ikke vært helt feil det" feks. Men han kaller meg søta og sender meg god natt mld. Men er ikke så mye mer enn det. Så jeg er ikke heelt sikker på om han er så interessert i meg. Kanskje han er usikker.

Og så tilslutt: Jeg føler et lite/stort press i å se bra ut for han! Jeg trener mer og spiser mye bedre nå for tiden bare pga. han. Jeg føler jeg ikke er fin nok for han, ikke god nok. Når vi lå og koste i senga, sa han at jeg var fin og hadde deilig rumpe. Men jeg er vel vant til at menn skryter meg opp i været når vi holder på eller noe. (ikke at jeg har holdt på med så mange. Fem stk. Og "Petter" er den eneste som ikke har sagt så mye) hehe.. uff!

Jeg er litt usikker på hvem som er best for meg. Skal ikke lyve og si at jeg ikke vet hvem jeg vil ha, for "Petter" er en favoritt av de to. Men jeg lurer på om det bare er pga. utseendet hans?

Hvordan skal jeg bli mindre kresen egentlig? Syns det er litt vanskelig å svelge det å bli sammen med en søt og snill fyr når eksen min var en ordentlig kjekkas. Eksen var også snill og sånt, men utseendet hans var et bonus. Og det samme gjelder størrelsen hans der nede. Og nå liker jeg en fyr ("Ole") som ikke er like kjekk, ikke er like stor der nede men derimot har en fantastisk personlighet? Og så har vi "Petter" da... mye ved han minner meg om eksen. Samme følelsen, samme gnisten, den kjemien... samme spenningen. Bare at "Petter" og jeg er litt mer like i tankegang og sånt enn det jeg hadde med eksen.

Haha sorry for et tullete innlegg. Men litt hjelp kanskje? Hvem burde jeg satse på?

Anonymous poster hash: c68cb...027
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så en hyggelig fyr som også er kjekk er ikke bra eller??

Skjønner ikke helt problemet ditt.

Anonymous poster hash: 4b781...a36

Skrevet

Problemet ditt tror jeg er at du faktisk klarer å sammenligne disse..
Det høres ikke ut som dem to er i nærheten av samme " sjanger " engang, på svært så mange forskjellige måter i grunn, annet enn at de tilhører det samme kjønn.

Men siden du spør om råd, så kan du jo få ett.

Dropp dem begge og finn deg noen du ikke føler for være usikker på om du burde velge eller ei.

Anonymous poster hash: d2735...424

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...